آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

عزیزترینم 30 ماهه شد

1392/10/22 22:09
نویسنده : مامان
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک خونه ی ما 2/5 ساله شد  حالا شده یه خانم کوچولوی ناز و فوق العاده مهربون و مودب با قر و ادای دخترونه که مدام جلوی آینه داره رژ میزنه و موهاشو درست میکنه و میگه دیدین موهام چقدر بلنده!خوشگله!دیگه دیدیم هر نیم ساعت میخواد بره و آرایشش رو رفرش بکنه و بیاد !این بود که براش توضیح دادیم که رژ واسه مامان هاست و اگه بچه ها زیاد رژ بزنند لبشون زخم میشه و تا حدودی تونستیم راضیش کنیم که کمتر سراغ لوازم آرایش مامان بره! 

 

تو این مدتی که من ورزش رو شروع کردم آنیسا هم خیلی علاقه نشون میداد که با من بیاد باشگاه و مدام در حال تعریف داستان های تخیلی از باشگاه رفتن بود این بود که یه روز با یه عالمه خوراکی و تب لت و وسایل سرگرم کننده رفتیم باشگاه و دخترک رو روی نیمکت نشوندم و در حال دراز نشست بودیم که دیدم دختری اومدو پا به پای ما ورزش میکنه و میشمره123 !خلاصه کلی همه خندیدن و وقتی مربی به ما گفت 5 دور دور زمین بدوید دختری ما اولین نفری بود که با سرعت میدویید !خلاصه اون روز پا به پای ما ورزش کرد و یکمی هم قر داد و رقصید !کلی خاطر خواه پیدا کردو حسابی به همه خوش گذشت

عروسک قشنگم سرما خورد و یه دو سه باری بردیمش دکتر و هر بار که میرفتیم خیلی خانم و مودب مینشست و میزاشت دکتر گوش و دهانش رو معایینه کنه و همیشه تذکر میداد و به آقای دکتر در حین معاینه میگفت: من فقط دلاز (دراز) نمیکشم !و تا وقتی که از اتاق بیاییم بیرون تکرار میکرد  

 تو ماشین بودیم که به باباش میگه بابا در خرابه!باباش هم میگه نه عزیزم در که خراب نیست! میگه نه بابا در خرابه قبول نداری؟! 

خیلی دل نازک هست و حتی انتظار یه گوشزد رو وقتی داره کار خطر ناکی انجام میده از باباش نداره و این گوشزد ممکن باعث بشه مدتی رو با ما حرف نزنه و بعد کافیه بگیم آنیسا تا بغضش بترکه و بگه من از دست شما خیلی ناراحتمناراحت بابا دیگه دوسم نداله! 

عزیزترینم حروف انگلیسی رو تا آخر حفظ شده خیلی خوشگل و بچگونه abcd رو از حفظ میخونهبغل 

این روزها داره رنگها رو به انگلیسی یاد میگیره !یا شاید هم داریم یاد میگیریم!آخه بیشتر اوقات اونه که از من میپرسه what calor is it?!

امسال یلدا رو خونه مامان جون اینا با چند تا از دوستای خانوادگی مون گذروندیم. شب خیلی خوبی بود و اینقدر شلوغ پلوغ بودیم که اصلا نتونستم از عروسکم عکس بندازم اما قبل رفتن یه چند تایی عکس گرفته بودم  از خود راضی

  

 

 

عزیزترینم 

 30 ماهه که مادرت شده ام!

30 ماهه هرشب به تو نگاه کردم و چشاموبستم!30 ماهه که بیدار شدم تو بودی جلوی چشام. 

30 ماهه که شدم تو و کمتر سارا

30 ماهه که عاشقی کردم باتو. 30 ماهه که بوسیدمت بوییدمت و دیدمت 

  و مدهوش تو شدم 

30 ماهگیت مبارک گل قشنگم 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

نازنین (مامان پارمین)
12 دی 92 0:46
ماشالله به این دخمل ناز و دوست داشتنی عاشقش شدمممممممممم
مامان
پاسخ
مامان آروین
12 دی 92 0:53
مبارکههههههههههه عزیزم ایشالا 130 ساله بشی گلم قربونت برم چه ژستای نازی گرفتی فرشته کوچولوی نازنین ماشالا به این دخمل خوشگل و خوشتیپ
مامان
پاسخ
مامانی زهرا
12 دی 92 1:56
30 ماهگی مبارک خانومی کم پیدا هستید ما دلمون واسه این عروسک کوچولو تنگ میشه
مامان
پاسخ
شما لطف داری عزیزم سعی میکنیم از این به بعد زود به زود بیاییم
مامان ارنیکا
13 دی 92 16:09
ماشاال.. به تو دختر قشنگ و باهوش تو همین جوری هم عروسکی
مامان
پاسخ
مریم
13 دی 92 18:36
سلااام...ممنونم بابت حضورتون و نظر زیباتون تویه وبلاگ مون... اگه مایل باشید با هم تبادل لینک کنیم.... قربون دخملی با این ژست هایه خوشگلش که دل من یکی رو برده...خدا حفظ ش کنه براتون... منتظرتون هستیم...دخملی و ببوسید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم چشم با کمال میل
منصوره
14 دی 92 13:04
نازی خوشگل خانوم هزار ماشااله
مامان
پاسخ
زهره مامان مرسانا
14 دی 92 13:14
سی ماهگیت مبارک ناناز خانم رژ لبت منو کشته خودت ماهی دیگه نیاز به رژ نداری ملوسک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزممن خودم هم با آرایش بچه ها موافق نیستمااااا !چون خودشون با چهره ی معصومی که دارن خیلی قشنگ ترند.حالا این دختری هم کنجکاوییش ارضا بشه دیگه باید سعی کنه کمترسراغ اینجور وسایل بره
مامان آوین
14 دی 92 13:44
ایشالا که 120 ساله شی عروسک کوچولو ! دلمون براتون تنگ شده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ما هم همینطور
مامان نوژاجونی
14 دی 92 13:52
30ماهگی مبارک .چقدرژستات قشنگه عزیزم
مامان
پاسخ
آنوشا کوچولو
14 دی 92 16:28
هزار ماشالا... خاله جون اگه کنارم بودی محکم بغلت میکردم با این ژسای قشنگی که میگیری خیلی نانازی خانوم خانومااااااااااااا
مامان
پاسخ
اليناگلينا
14 دی 92 16:50
سي ماهگيت مبارك دخمل با ناز و ادا و البته ورزشكار
مامان
پاسخ
معصومه
15 دی 92 8:31
30 ماهگیت مبارک عروسک
مامان
پاسخ
الهه مامان ابوالفضل
15 دی 92 9:26
ماشالا به این دختر ناز و ملوس . سی ماهگیت مبارگ عزیزدلم
مامان
پاسخ
مامان سپهر كوچولو
15 دی 92 11:34
30 ماهگيت مبارك خانم كوچولوي خوشگل ، خيلي عروسك و نانازي
مامان
پاسخ
مامان ایلیا
16 دی 92 13:21
ایشالله عروسش کنی این عروسک زیبا رو مامانی زود به زود وبلاگ رو آپ کن که ما بیشتر این گل دختر زیبا رو ببینیم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمچشم خانمی
مامی ایلیا
18 دی 92 8:35
آنیسای خوشگلم 30 ماهگیت مبارک فرشته خانم. دخترا همشون عاشق لوازم آرایشن. عزیزم تو خودت ماه و خوشگلی
مامان
پاسخ
سمیه مامان آیسا
18 دی 92 12:53
30 ماهگیت مبارک خوشکل خاله الهی قربون اون رژ لب زدنت برم من ....بوسسسسسسسسسسسسس برا خوشکل خاله
مامان
پاسخ
سمیه مامان آیسا
18 دی 92 12:56
30 ماهگیت مبارک گلم....ماشالا خانوم شدیا
مامان
پاسخ
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
18 دی 92 22:34
کلی جیغ و هورا برای اینکه دوست گلی مثل شما دارم که همیشه به یادمید
مامان
پاسخ
mahsa mami kiarash
18 دی 92 22:54
وااااای عزیزدلم چقد بزرگ شدی چقد خانوم ماهی شدی ملوسم دختر خوشگلم 30 ماهگیت مبارک دوست دارم بوس بوس
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان جون
18 دی 92 23:58
عشق مامان جون خیلی دوست دارم
مامان
پاسخ
ممنون مامان مهربونم آنیسا هم خیلی دوست داره عزیزم بدجوری وابسته شده بهت مامان جون عزیز
سهيلا
19 دی 92 1:21
30ماهگيت مبارک عزيز دلم ماشالله چقدر ناز و دوست داشتني هست اين خوشگل خانممون
مامان
پاسخ
سهيلا
19 دی 92 1:22
30 ماهگيت مبارک عزيزم.ماشالله چقدر ناز و دوست داشتنيه خوشگل خانممون
مامان
پاسخ
مامان لیانا
19 دی 92 6:57
وای خداااا چه فرشته خانوم خوشگلی هزار ماشالا..سی ماهگیت مبارک عسل خانوم
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان فتانه
19 دی 92 11:33
عزیزمیییییییییییییییییی با اون رژ قرمزت شیطون خانوووووووووووم....خیلی ناز شده....راستی ساراجون بافت قرمزه خیلی بیشتر بهش میاد و خیلی هم قشنگ شده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم آره اون بافت هنر دست مامان جونش هست وخیلی هم قشنگ شده
مامان فتانه
19 دی 92 11:33
راستی 30ماهگیت هم مبارک
مامان
پاسخ
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 15:36
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامان
پاسخ
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 15:38
ای جونم عشق من. انیسای خوشگل چقدر این پست منو به وجد اورد . خصوصا عکس های آرایش کردت. مامانی اسفند یادت نره
مامان
پاسخ
چشم عزیزم ببوس کوچولوهای نازنینت رو
الناز مامان آوا
19 دی 92 20:42
قربونت برم من 30 ماهگيت مبارك گل من قربونت برم من چه ناز و خوشگل شدي خانمو خوشگل و ببين با او رژ لب خوشگل كه مثل عروسكا شدههزار ماشالله به دختر خوب و ناز و باهوووووش
مامان
پاسخ
مینا مامان آرمانی
20 دی 92 0:27
مبارررک باشه مامانی.گل دخترمو ببوس.نازنین چقدر
مامان
پاسخ
لطف دارید عزیزم
مامان بابای الیسا
20 دی 92 2:08
قربون دخملی ناز و ملوسم بشم با اون ژستها و نازاش
مامان
پاسخ
مامان بابای الیسا
20 دی 92 2:08
قربون دخملی ناز و ملوسم بشم با اون ژستها و نازاش
مامان
پاسخ
مامان سپهر كوچولو
20 دی 92 15:33
سلام ماماني با پست تولد آپم خوشحال ميشم يه يادگاري واسه پسرم بذاري
مامان
پاسخ
چشم عزیزم
مامان ارشیا
20 دی 92 15:43
سی ماهگی مبارک خوشگل خانماون رژ لبت منو کشته عروسک خاله
مامان
پاسخ
مریم
21 دی 92 14:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*....
مامان
پاسخ
زود میام گلم
مامان بهار،مهرنگار
21 دی 92 15:07
مبارکه خوشگله رژه لبشوو. انشالله همیشه شاد باشی.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
شيرين مامان شادلين
21 دی 92 16:41
اييييييييييييييييييييييييييييييي جان چه دخملييييييييييييييييييي خوشگلي 30 ماهگيت مباركه
مامان
پاسخ
منصوره
22 دی 92 9:20
مامانی بازم عکس بذار از آنیسا خوشگلمون
مامان
پاسخ
چشم گلم یکم سرم شلوغه اما زود میام
ودیعه
22 دی 92 10:19
وای لباشو ببین عزیییییییییییزممبارک باشه 30 ماهگیت عزیز خاله
مامان
پاسخ
مامان صدف
22 دی 92 10:44
ای جیگرشو. قربون اون فیگورات برم قرتی خانوم. چه لباسای خشگلی هم میپوشه. معلومه به مامانش رفته
مامان
پاسخ
ممنون گلم
عمه فرحناز
22 دی 92 18:09
عزیزکم عاشقتم دوستت دارم قد یه دنیا
مامان
پاسخ
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 18:21
30 ماهگیت مبارک عروسک ناززززززززز همیشه خوش باشید ساراجونننن قربون دهتر ورزشکار و قرتی برمممممممممممممم
مامان
پاسخ
سحر
23 دی 92 13:51
خدااا..چقدر دخملی ناز شده. خیلی دوست داشتنیه. شیرین زبون. اون عکسش که پا رو پا انداخته محشره. جات باشم اون عکسو بزرگ میکنم!! کی میشه دختر منم حرف بزنه واسم شیرین زبونی کنه.. خیلی مزه داره. از طرف من ببوسش.
مامان
پاسخ
به زودی عزیزم مثل یه چشم به هم زدن بزرگ میشن این فسقلی ها اونوقت اگه گذاشت شما و همسری دو کلمه حرف بزنیداز طرف من ببوس خانم کوچولو رو عزیزم
مامان مبینا
24 دی 92 1:10
ببوس این قرتی خانم رو.ما آرزو به دلمون موند که مبینا یه بار بره خودش و تو آینه نگاه کنه و تقاضا شونه کردن موهاش و بکنه سی ماهگیتون مبارک مادر و دختر دوست داشتنی
مامان
پاسخ
عزیزم قربونش برم من بفرستش پیش آنیسای ما یکم قرتی بازی یاد بگیره
راحیل
25 دی 92 9:14
ماشالله به این دخمل ناز سی ماهگیت مبارک گل قشنگ
مامان
پاسخ
فاطمه مامان آنیتا
25 دی 92 14:46
سلام چه دخمل نازی دارین ماشالله خدا براتون حفظش کنه من خیلی وقته خواانده خاموش وبلاگتون هستم خیلی زیبا مینوسید لطفا به وب دختر من هم سر بزنید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم چشم در اولین فرصت میام پیشتون گلم
فاطمه مامان آیلین
25 دی 92 15:36
30 ماهگی مبارک خانوم زیبا
مامان
پاسخ
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
26 دی 92 11:40
من قربون اون حرف زدن و لباس پوشیدن و دل نازک بودنت بشم خاله جون چه خوردنی تر شدی زیبا هزار ماشالا
مامان
پاسخ
مامان آروین
27 دی 92 22:53
الهیییییییییییییییییی عزیزم قربووووووووووووون دختر 30 ماهه مهرویم الهی 300 ساله شی عروسک نازم که اینقده باهوشو خوش تیپی ماشالله به همه چیت گلم بووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس هزارهزارتا بوس برای مامانیه مهربون و شاهپری نازو دوست داشتنیمون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مینا مامان آرمانی
1 بهمن 92 0:25
عزیزم چه دختری.چقد تو مهربونی که به مامانی این جمله رو گفتی خاله جون با اجازتون لینک شدین.لطفا به ماهم سر بزنید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
صبا خاله ی آیسا
2 بهمن 92 18:00
30 mahegiiiiit mobarak aziiiiiiiiiiiiiiiiizam
مامان
پاسخ
مامان مانی جون
4 بهمن 92 8:30
قربون تو عروسک خوشگللای جونممممممممممم
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی
مامان مرضیه
17 بهمن 92 11:36
قربون آنیسای عزیزم بشم بعدش قربون بافتنیهات خیلی نازن البته خودت زیباییشونو دادی گلم.
مامان
پاسخ
ممنون گلم قابل شما رو نداره کار دست مامان جون مهربونش هست
ainaz
19 بهمن 92 17:33
anisa juni bokholamet
مامان
پاسخ
ستيا ( مامى آنيسا جون )
24 بهمن 92 13:10
سلام عزيزم خوبى چه دختر نازى دارى برا خودش خانمى هست الهى قربونش برم اسم دختر منم آنيسا هست ولى آنيساى من كلاس پنجمه البته وقتى هم سن آنيسا جونت بود خيلى بانمك بود ببين چيا مى گفت قشباق( بشقاب ) - گاو اپنجى ( باب اسفنجى ) - شكم ( شمك ) - خوفى ( خوبى ) - دشما ( دستمال ) - دشويى ( دستشويى ) و ...... واى كه من با ديدن اين بچه هاى بانمك اشكم سرازير ميشه موقع زايمان مى گفتم كاشكى بچه دار نمى شدم ( از درد ) اما حالا مى گم مى ارزه عزيزم انشالله خودت و خانوادت به خصوص آنيساى گل زنده باشيد و سلامت از طرفم تو رو خدا اين كوچولو رو ببوس باى باى
مامان
پاسخ
ممنونم گلم
راز پنهان
26 بهمن 92 22:03
سلام گلم خوبى خيلى دختر نانازى دارى خدا حفظش كنه عزيزم يك سؤال داشتم من تو نى نى وبلاگ براى دخترم يه قسمتى ساختم ولى نمى دونم بايد چه جورى خاطراتش رو بنويسم تو رو خدا كمك كن منتظرما تو چه جورى نوشتى الان مال من صفحه خالى چيكار كنم
مامان
پاسخ
عزیزم ثبت وبلاگ رو که انجام دادید فقط کافیه وقتی وارد سایت نی نی وبلاگ میشی نام کاربری و رمز عبور رو بدی تا منوی مدیریت واستون باز بشه و بعد رو مدیریت وبلاگ کلیک کنید و از تو گزینه ها ارسال مطلب جدید رو انتخاب کنید بعد هم میتونید متنتون رو تایپ و ارسال کنید
ستيا خانم
27 بهمن 92 13:50
سلام وب قشنگى دارى گلم ستيا جون خيلى جالبه چون من و شما هم اسميم و اسم دخترامونم يكى هست چه جالبراستى من با همون ستيايى هستم كه يكم بالاتر نظر داده ها اشتباه نگيريد!دوستان لطفا به وب بنده هم سر بزنيد ممنون ميشمالبته هنوز كار داره تازه ساختمش دارم مطالبش رو مى نويسم اسم وبم هم هست ( تنها دنياى من ، آنيسا ) باى باى
مامان
پاسخ
چشم دوست عزیزم خوشحالم از اشناییتون اسم من سارا هست عزیزم
ديانا
27 بهمن 92 15:55
سلام عزيزم يكى از دوستام مى خواست تو نى نى وبلاگ وب بسازه بعد همه ى كارا رو كرده فقط نمى دونه چه جورى بايد اسم نويسنده ها رو تو وب وارد كنه لطفا جواب اين دوستمون رو بده گلم راستى نى نى خيلى خوشگلى دارى فداش شم خدانگهدار
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمتو قسمت مدیریت یه همچین گزینه ای دارهعزیزم
ستيا خانم
2 اسفند 92 9:42
سارا جون ببخشيدا ولى وبم رو حذف كردم ولى دارم به يكى از دوستام تو ساخت وبش كمك مى كنم اسمش رها هست جالب اينجاست اسم دختر رها هم آنيساست عزيزم منو رها يك مشكل مشترك داريم اونم تو گذاشتن عكسه ميشه بهمون كمك كنى ؟ تو رو خدا منتظر جوابتم فعلا خداحافظ
مامان
پاسخ
به ترتیب مراحل زیر را طی کنید: ارسال مطلب جدبد روی نوار ابزار سطر اول گزینه پنجم از سمت چپ (درج/ویرایش تصویر) عکس روی کامپیوتر choose (انتخاب فایل تصویر) آپلود عکس (حداکثر حجم 200 کیلو بایت فرمت تصویر jpg یا gif) درج