آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

پزشک کوچک خانواده و این روزهای 30 ماهگی

1392/10/30 21:32
نویسنده : مامان
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی ما علاقه زیادی به عمه های مامانش داره و این علاقه کاملا دو طرفه هست و مدام دارند باهم تلفنی حرف میزنند و هر هفته هم با کادو سورپرایزش میکنن!این هفته دختری ما لوازم پزشکی کادو گرفت و اینقدر خوشحال شد و قشنگ باهاش بازی میکرد که نگو!میگه مامان فکر کنم شما مریضی و بعد از معاینه میگه خوب فهمیدم از کمرته باید آمپول بزنم!حالا دفترچه بده ... 

منم صداش میکنم خانم دکتر ...دیدین چقدر بهش میاد قلب

 

  

 

  

 

 

خانم کوچولوی ما بعد از پلنگ صورتی(یعنی در درجه اول پلنگ صورتی اولویت داره)به دورا علاقه پیدا کرده که به نظر من خیلی خیلی بهتر از پلنگ صورتی هست !کتابای دورا رو هم براش گرفتم و هرشب قبل خواب میخونم البته یکم مدل خوندنم رو عوض میکنم و از آنیسا هم کمک میخوام یعنی سبک کتابش هم همینجوریه تقریبا حالا ما هیجان انگیز ترش میکنیم و آنیسا کلی از خوندن کتاب دورا لذت میبره و کلی کلمات انگلیسی جدید تونسته یاد بگیره و از 1 تا8 رو به انگلیسی میخونه همینطور(umbrella.map.open.) رو که از کلمات جدیدی بودند که تا حالا بلد نبود و از دورا یاد گرفته

از روی کتاب   ALPHABETهم تونستم حروف رو یاد بدم خیلی خوب داره یاد میگیره هرجا که حروف A.B.Cرو ببینه میخونه و وقتی میپرسم آنیسا Aمثل ؟فوری میگه:APPLE   یا B مثل؟BANANAو یا C مثل؟  CAKE 

از بازیهای دیگه این روزامون که جنبه آموزشی هم داره اینه که من تو دفترش اشکال هندسی رو میکشم و اون گوشه هاشو رنگ میکنه خیلی خیلی این بازی رو دوست داره و مدام به همه میگه میدونید CIRCLE که گوشه نداره!OVAL گوشه نداره اما TRAINGLEسه تا گوشه داره!عزیزمه عشم یا این معلوماتشقلب

 

 

 

 

 

 یه روز خوب لب دریا...

 

 

عزیزترینم هرچی که میگذره مهربونتر و با محبت تر میشه! 

ماه پیش یه اتفاقی خیلی خیلی ناراحتم کرده بود دخترگل 2 سال و نیمه من اومد و گفت مامان ناراحت نباش من تا همیشه دوست دارم!وای که چقدر خوب فهمید !هنوز 3 سالش هم نشد!نکته مثبت این قضیه همین بود که بهم ثابت شد عزیزترینهام بهترینند!دخترم و همسرم که بینهایت حرفاش بهم آرامش دادو من با یه لبخند همه چی رو از تو ذهنم خط زدم  

بی نهایت دوستون دارمممممممممممممقلب

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (44)

مینا مامان آرمانی
1 بهمن 92 0:28
وای خانم دکتری ایشالله بزرگ بشی به همه آرزوهای مامان و بابا که برات دارن برسی. امیدوارم.
مامان
پاسخ
ایشالا
الهه مامان ابوالفضل
1 بهمن 92 8:05
ماشالا به این دختر ناز که این اینقدر بامزه و مهربون من که عاشقشم تو دل آدم میشینه
مامان
پاسخ
ممنون گلم لطف داری
مامان آوین
1 بهمن 92 8:29
آفرین دخمل زرنگ! ایشالاکه یه روزی خانم دکتر خوش اخلاق می شی گلم. می بوسمت عزیزم. سارا جون این شناخت اشکال هندسی و ارتباطی که بین حروف انگلیسی دوست داری پیدا کنه خیلی خوبه من هم کلی فایل اسکن شده از این جور کارای آوین دارم. به نظرم برا اینکه به بچه ها فکر کردن رو یاد می ده خیلی موثره
مامان
پاسخ
ایشالابله عزیزم درسته کاملا موافقمببوس آوین نازنینم رو
نیلوفر
1 بهمن 92 8:29
وااااای چقدر این لباسش آخریه چقدر بهش میاد دخمل خوش هیکل و خوشکل
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان آروین
1 بهمن 92 13:35
خانوم دکتر کوچولو میشه آدرس مطبتونو بدید منهم بیام پیشتون یه ماچت کنم تا خوبه خوب بشم ؟ قربوووووووووووووووووووون خانوم دکتر خوشگل و خوشتیپم بشم که اینهمه کلمه لاتین یاد گرفته بوووووووووووووووووس بوووووووس
مامان
پاسخ
عمه فرحناز
1 بهمن 92 16:28
عزیزم ارزو دارم خانم دکتر بشی عاشقتیم دو ستت دارم عشقم
مامان
پاسخ
سعیده مامان آنیسا
1 بهمن 92 21:45
عزیزم فدات شم خانم دکتر ایشالاه در آینده یه پزشک خوبی بشی چه اتاق تمیزی آنیسای ما که همیشه اتاقش ریخت و پاشه کاردستیتم خیلی قشنگ بود
مامان
پاسخ
ممنون گلمآنیسای ما همیشه اتاقش مرتبه فقط چیزی رو که لازم داره در میاره بازی میکنه وجدیدا هم یاد گرفته خودش جمع میکنه میزاره سر جاش!
ماماعن جون
1 بهمن 92 22:22
عزیزم تو خوشگلترین خانم دکتر دنیای دوست دارم
مامان
پاسخ
رادوین و عمه مطهره
1 بهمن 92 23:48
ماشالله چقدم خوش عکسه قربونش برم که انقد نازه عزیزم
مامان
پاسخ
رادوین و عمه مطهره
1 بهمن 92 23:50
هوا سرد نیست خانومی اینجوری ناناز میگردی
مامان
پاسخ
نه عزیزم تو خونه هست !من خودم هم از اون آدمایی هستم که خونم همیشه گرمه و تاپ و شلوارک یا پیراهن کوتاه تنمهً!
بهاره مامان ونداد
2 بهمن 92 1:18
وای جیگر دکتر کوچولو رو حالا خوبه انیسا امپولش رو روی عروسک هاش امتحان میکنه ما که باید حتما از دست ونداد یه دونه رو نوش جون کنیم اونم نه به این راحتی باید حتما جیغ بزنیم وگریه کنیم چقدر شما خوشتیپی جیگر من
مامان
پاسخ
عزیزم قربون ونداد کوچولوی خوشگم برم من!ما هم آمپول نوش جان میکنیم اما خدا رو شکر جیغ و گریه در برنامه نیست
مامان فتانه
2 بهمن 92 2:50
ای جونم به این دختر مهربون و خانم دکتر....عکسات خیلی ناز شده
مامان
پاسخ
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
2 بهمن 92 10:45
من قربون خودش و این لباسای زیبا و محبت زیادش کاش از تهران نرفته بودید و میشد این بانو رو دید
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم میشه اسمتون رو هم بزارید دوست گلم
مامان مانی جون
2 بهمن 92 11:47
سلام خانم دکتر خوشگل خوبی عزیزم ماشالا خدا واسه مامان بابات نگهت داره عزیزم به دوست کوچولوت مانی هم سر بزن خیلی خوشحال میشه عزیزم
مامان
پاسخ
چشم گلم حتماممنون اعزیزم
صبا خاله ی آیسا
2 بهمن 92 17:59
azizam hezar mashalah cheqad khoshgel tar shoooodi che lebasaye qashangi enshalah dar ayande khanom doktor shiiiiii asheqetam
مامان
پاسخ
مریم
2 بهمن 92 19:44
........................................ قربونت برم آنیسا جووون که ماشالله اینقد ناز و خوشگلی....امیدوارم تو آینده یه دکتر خووب بشی و واسه همه امپول بزنی فقط واسه من نه....من از امپول میترسم خوشگل و ناز هستی دیگه چه برسه ژست هایه خوشگل هم میگیری...... راستی متظرتون هستیم ....... آپ کردم....... دختری ناز و از طرف منو پرنیا ببوسید
مامان
پاسخ
چشمالان میام
مامان بهار،مهرنگار
3 بهمن 92 1:30
خانوم دکتر بودن خیلی بهت میاد. آفرین با این معلومات خداوند حافظتون باشه عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون گلم
فریبا
3 بهمن 92 17:33
قربووووووووووونت برم.... چقدر ناز شدی آفرین آنیسای باهوش چقدر تو مهربونی خیلی دوستون دارم مادر و دختر مهربون شما همیشه برای من الگو هستید ایشالا دختری به دنیا یباد....
مامان
پاسخ
آرام
3 بهمن 92 18:02
سلام واقعا دختر داشتن چه موهبت بزرگیه امیدوارم همیشه در کنار هم صحیح و سالم و شاد باشید
مامان
پاسخ
بله عزیزم درسته همیشه از این بابت خدارو شکر میکنم ممنون بابت آرزوی قشنگتون دوست گلم
مامان مهرتا و بنيتا
4 بهمن 92 12:39
عروسك ما چقدر بزرگ شده ماشاله با اين كارهاش دل همه رو مي بره
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامی یلدا و سروش
4 بهمن 92 14:34
به به خانوم دکتر خوشگل . آخه مامانی نمیگی ما با دیدن این خانوم دکتر خوشگل دوست داریم مرسض شیم تا یه چنین خانوم دکتری خوشتیپی بیاد ملاقات ما]
مامان
پاسخ
مرمر مامان محیا
4 بهمن 92 16:27
ماشالا به این خانم دکتر جیگگگگگگگگگگر خانمممممممممم خوشگلللللللللللل بانووووووووووووو راستی یه سوال؟ حالا که آنیسا بزرگتر شده وضعیت نظم و پاکیزگی خونتون هم بهتر شده؟
مامان
پاسخ
ممنون مرمر جونراستش آنیسا از اول هم زیاد ریخت و پاش نمی کردوالا الان یه کوچولو شیطون تر شده اما بازم جایی رو بهم نمی ریزه چه تو خونه خودمون یا مهمونی!یه همچین دختر گلی دارم من
آنوشا کوچولو
5 بهمن 92 13:52
هزار آفرین خاله جون خیلی باهوشی فدای دل مهربونت بهترینا رو برات آرزو دارم خیلی عزیزی
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان مبینا
5 بهمن 92 19:15
سلام عزیزم ماشالله دخترتون خیلی نازهخیلی دوست داریم باشما دوست بشیم با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم بله گلم خوشحالم از آشناییتون
محبوبه
5 بهمن 92 20:33
جانم ماشالله ماشالله ماشالله من که خانوم دکتر به خوشتیپی تو ندیدم خاله. رها هم از این کتابای کاردستی درست مثل مال شما داشت
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جون این دومین کتاب از سری کار باقیچی من بودکه رو به اتمام هست و آنیسا هم خیلی دوست داره
سهیلا مامان هستی جون
6 بهمن 92 1:46
برای خانوم دکتر کوچولو
مامان
پاسخ
مامان محمد شهابی
6 بهمن 92 14:01
سلام به شما آنیسا جون گل زیبای مامان بابا .امییدوارم همیشه شاد و سلامت بهمراه مامان و بابا جونت باشی من و محمد خوشحالیم که یک دوست کوچولو و خیلی جذاب وشیطون مثل شما را داریم و ممنون از مامان خانم که هر روز ما را با عکسهایت ما را شاد می کند .
مامان
پاسخ
حدیث مامان آرش کمانگیر
6 بهمن 92 16:04
سلام خانم کوچولوی خوش تیپ و ناناز.تو را خدا اگه دکتر شدی هوای مامان و باباها و بچه هاشون رو بیشتر داشته باش ازشون ویزیت بالا نگیر.با اجازه لینک شدبد.به وب ما هم سربزنید
مامان
پاسخ
ممنون گلم خوشحال شدم از آشناییتون
سمیه مامان آیسا
7 بهمن 92 0:17
انشالا واقعا خانوم دکتر یشی گلم.......
مامان
پاسخ
ایشالا عزیزم
مامان ارشیا
7 بهمن 92 14:10
خانم دکتر مهربون و خوش تیپ میشه آدرس مطبتون بدین هر وقت مریض شدیم بیایم خدمتتون؟؟؟؟ انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم و به همه آرزوهای قشنگت برسی ناناز خاله
مامان
پاسخ
ممنون گلم امین
مامانیِ زهرا
7 بهمن 92 17:20
آنیسا جونم ایشالله بزرگ که شدی یه خانوم دکتر خوب وماهر بشی
مامان
پاسخ
ایشالا
مامان مبینا
8 بهمن 92 16:29
سلام مامانی گل ما هم شما رولینک کردیم اپیم عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی گلم
منصوره
12 بهمن 92 8:41
انشااله دکتر بشی عزیزم خیلی هم بهت میا با اون عینک خیلی نمکی شدی
مامان
پاسخ
مرجان مامان آران و باران
15 بهمن 92 9:50
قربون دختر خوشگل خوشتیپ با این عینک بامزششششش
مامان
پاسخ
سمیه مامان آیسا
15 بهمن 92 22:18
نیستی مامانی...دلتنگتونیم
مامان
پاسخ
لطف داری عزیزمخیییییییییلی تنبل شدم اما سعی میکنم زود بیام
مامان ایلیا
16 بهمن 92 11:27
ماشالله به این گل دختر ناز که اینقدر هم خوش تیپه خدا حفظ کنه آنیسای عزیزم رو که اینقدر باهوشه
مامان
پاسخ
ممنون گلم ببوس ایلیا جون رو
مریم
16 بهمن 92 19:54
__________________________________________$ ___________$$$$$_________________________$$ ________$$$$$$$$$$$______________________$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_____ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$__$____ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$__$$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$______$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$___________$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$__$$$$$___$____ _____$$$$$$$$$$$$$$_$$$$_____$_____$_$_____ _______$$$$$$$$$$__$$$$$____$______$_$_____ _________$$$$$$___$$$$$$____$_______$_$_$$$ __________________$$$$$$____$___$$$$$_$$$$$ __________________$$$$$$$____$_$$$$$$__$$$$ __________________$$$$$$$$___$__$$$$$__$$$$ ___________________$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$$$$_$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$___$$$$$$$$ ___________________$$$$$___$$_$$__$$$$$$$$$ ___________________$_________$____$$$$$$$$$ __________________$_______________$$$$$$$$$ __________________$_________$$______$$$$$$$ __________________$________$$_______$$$$$$_ ___________________$______$__$_____________ ___________________$__________$___________$ ____________________$__________$$______$$$$ _____________________$$__________$$$$$$$$$_ ______________________$______$_____$$$$____ ________________________$$$$$$$$____$__$___ ___________________________$$$$$$____$$$$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$______$ ___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$_______________$$$$$$$ _______________$$$$$___________________$$$$ ________________$$$____________________$$$$ ________________$$$___$$$$_____$$$________$ _________________$___$$$$$$___$$$$$________ _________________$___$$$$$$__$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$____$$$$___$$$$$$$________ ________________$____$$$____$$$$$$_________ _________________$___________$$$$__________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ سلام دوسته خوبم...... حسابی دلمون واسه آنیسا خانم خوشگل تنگ شده.... من آپم....منتظرحضورگرمتون هستم..... راستی دخملی ناز و از طرف من ببوسید
مامان
پاسخ
مامان فاطیما
18 بهمن 92 3:29
وااااااااااای دکتری چقدر بهت میاد عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان صدف
19 بهمن 92 13:19
جیگر خانوم دکتر این خانوم دکتر فقط بیاد در اتاقو باز کنه و به مریضاش یه سلام بده همه مریضا حالشون خوب میشه
مامان
پاسخ
صبا خاله ی آیسا
20 بهمن 92 19:24
عاشقتم انیییییسای عروسک
مامان
پاسخ
ما هم همینطور
مامان آروین
23 بهمن 92 14:13
عااااااااااااااااااااااااااشقتم عروووووووووووووووووووووسکم
مامان
پاسخ
مریم
23 بهمن 92 21:33
§§§§§§¶¶¶¶¶¶§§§§§§§§§§§¶§¶§¶¶¶¶¶¶¶§§§¶§§ §§§¶§§111111§§1§¶§§§§§§¶§11§§111111§1¶§§ §§§¶¶§§11111§§1§¶§§§§§¶¶1§§§§11111§§§¶§§ §§§§¶¶§§1111§§1§¶§§§§§¶¶1§§¶11111§§§¶§§§ §§§§§¶¶§§111§§§1¶§§§§§¶§1§§§1111§§§¶§§§§ §§§§§§¶§1§§11¶§§¶¶§§§§¶§1§§§11§§§¶¶§§§§§ §§§§§§§¶¶1§§1§§1¶¶§§§§¶§11§11§§§¶¶§§§§§§ §§§§§§§§¶¶1§§¶§1¶¶§§¶¶¶§1§§§§§§¶¶§§§§§§§ §§§§§§§§§¶¶1§§§1¶¶¶¶¶§¶¶¶§§§1§¶§§§§§§§§§ §§§§§§§§§§¶¶§§§1¶¶§¶§¶¶¶§¶§§§¶§§§§§§§§§§ §§§§§§§§§§§¶¶§§1§§11§¶§§¶§§§¶¶§§§§§§§§§§ §§§§§§§§§§¶§§§§§§§§§§1§§§§§§§§¶§§§§§§§§§ §§§§§§§§§¶¶1§§§§§§§§§§§§§§§§§1§¶§§§§§§§§ §§§§§§§§§¶§§§1§§§§§§§§§§§§§11§§¶§§§§§§§§ §§§§§§§§§¶§§111§§§§§§§§§§§111§§¶¶§§§§§§§ §§§§§§§§¶§§§1111§§§§§§§§§11111§§¶§§§§§§§ §§§§§§§¶§1§§1111§§§§§§§§§11111§1§¶§§§§§§ §§§§§§¶¶1§§§11111§§§§§§§11111§§§1¶¶§§§§§ §§§§¶¶§1§§§§11111§§§§§§§11111§§§§1¶¶§§§§ ¶¶¶§¶¶§§§§§¶11§¶1§§§§§§§1¶¶11¶§§§§§¶¶¶¶¶ ¶§§111111§§§¶1¶¶§§§§§§§§§¶¶1§§§§1111§§§§ 1111111§111111§¶§§§§§§§§§¶§1111111111111 §§§§§§§1§§§§§1111§§§§§§§11111111§1§1§§§1 111111§§§¶¶¶¶¶¶¶¶§1§§§11¶¶¶¶¶¶¶¶§§§§1§11 11§§§§§§§1§¶¶¶¶¶¶111¶§11¶¶¶¶¶¶¶111111111 §1111111111§¶¶§¶¶111§111§¶§§¶¶1111111111 ¶§1111111111§¶¶¶¶111§111¶¶¶¶¶1111111111§ ¶¶¶§111111111§¶¶¶§111111¶¶¶¶111111111§¶¶ §§¶¶¶§11111111§¶¶¶§§11§¶¶¶¶§11111111¶¶¶§ §§§§¶¶¶§1111111§¶¶¶¶¶¶¶¶§¶§111111§¶¶¶§§§ §§§§§§¶¶¶¶§§1111§¶§§§§§§§11111§§¶¶¶§§§§§ §§§§§§§§§¶¶¶¶¶§§11§§§§§§1§§§¶¶¶¶§§§§§§§§ §§§§§§§§§§§§§§¶§§§111111¶¶§¶¶§§§§§§§§§§§ من آپم........... منتظرتون حضور گرمتون هستم....
مامان روژینا
24 بهمن 92 10:28
سلام عزیزمچه دخمل ناز و دوست داشتنی داری مامانیخدا حفظش کنه برات با من دوست میشی؟ منتظرتم گلم
مامان
پاسخ
بله عزیزم با کمال میل
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
11 اسفند 92 14:39
وای چه دخملی نااازی ایشالا بزرگ بشی خانوم دکتر بشی عزیز دلم خیلی از وب قشنگتون لذت بردم
مامان
پاسخ
نظر لطفتونه