آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

جلد دوم کتاب دورا

1392/11/27 1:53
نویسنده : مامان
1,983 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از علاقه زیادی که آنیسا به کتاب دورا نشون داد تصمیم گرفتم هر سه هفته یک جلد کتاب دورا رو براش بخونم و حالا داریم دومین جلد از سری ماجراهای دورا رو میخونیم

از کلمات جدید این کتاب:hello.grandma.thank you.bread.chocolate.delicious.goodbye.my mammy.house.milk.lets go هست 

از اونجایی که با آموزش مستقیم بچه ها و گذاشتن کلاس درس براشون و سوال جواب کردن بچه مخالفم(نمیدونم چرا بعضی ها وقتی میبینن زبان انگلیسی انیسا خوب هست فکر میکنند من وقت زیادی برای آموزش میزارم و کلاس درس تشکیل میدم واسش!) این کتاب رو هم باهم مثل کتاب های دیگه میخونیم بعد من از این کلمات جدید تو صحبت هامون استفاده میکنم فقط همین!اون خودش خیلی زود یاد میگیره و اصلا سوال و جوابی هم در کار نیست!حتی وقتی تو آشپزخونه هستم و آنیسا هم داره دورم میچرخه و بازی میکنه شعرهای انگلیسی رو واسه خودم زمزمه میکنم و فقط کافیه دوبار بشنوه تا دفعه بعد ببینم درست همون شعر رو داره واسه خودش میخونه!

یه روز لباس پوشیده بودیم و حاضر شده بودیم بریم بیرون اما بابای آنیسا از پشت کامپیوتر بلند نمیشد و دیگه داشتیم کلافه میشدیم که انیسا برگشت گفت بابا ببخشید ببخشید lets go! 

رفتیم رستوران و آنیسا در حین غذا خوردن میگه اوو چقدر deliciousبود! 

علاقه زیادی به این داره که تو کیف خودش پول بزاره و گاهی در بیاره به دیگران ببخشه و یا باهاشون سفارشات رنگارنگ بده! 

علاقه زیادی به زیور الات پیدا کرده به من میگه مامان چرا النگو نداری؟!النگو های پلاستیکی رو دوست نداره و میگه مامان رفتی بازار واسم النگو میخری؟! 

دختر خوشگل مامان دیگه خودش میره دسشویی و جیشش رو هم میشوره و با دسنمال توالت خودش رو خشک میکنه!حتی مسواکش رو هم خودش میزنه و خیلی هم از این بابت خوشحاله

هر وقت که کار خوبی میکنه میگه مامان من دیگه خانم شدم زودتر میرم مدرسه! 

 

انیسا 

 

انیسا 

انیسا 

آنیسا در حال دیدن پلنگ صورتی 

انیسا 

آنیسا و دوست جونش آوین قلب

انیسا 

آنیسا و دوست جونش آیلین قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:32
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
مامان
پاسخ
چشم عزیزم
نیلوفر
27 بهمن 92 7:28
دوست عزیزم شاید خیلی باهاش کار نکنی اما داشتن همچین مادری که حضور گرم تو خونه داره خودش باعث موفقیته.من آینده خیلی روشنی رو واسه آنیسای نازم میبینم
مامان
پاسخ
ممنون دوست گلم
مامان ابوالفضل
27 بهمن 92 9:30
ای جوووووووووووووونم چه ناز شده دخترمون ماشالا به این استعداد مامانش اسپند دود کن براش
مامان
پاسخ
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
27 بهمن 92 12:42
جون دلم چقدر دوست داشتنی تر شده این خانوم
مامان
پاسخ
سعیده مامان آنیسا
27 بهمن 92 18:55
عسل خاله ماشالاه مامانی براش اسپند دود کن خانم کوچیک باهوش و دوست داشتنیپیش ما بیا نمیدونم رمز رو بهت دادم یا نه خبرم کن
مامان
پاسخ
ممنون گلم [چشم حتما میام ببوس انیسا جون رو
مامان فتانه
29 بهمن 92 10:17
افرین به این دختر که خانم شده
مامان
پاسخ
سحر
29 بهمن 92 12:06
اي جان دختر ناناز.. سارا جون يادم نيس ازت پرسيدم يا نه.. براي شروع زبان از كي و با چي شروع كردي؟؟
مامان
پاسخ
قبل از یک سالگی با همون سی دی های your baby can
زهره مامان مرسانا
29 بهمن 92 13:44
افرین به انیسا جونی بزار هر کی هر چی دلش میخواد فکر کنه عزیزم حتی اگه کلاس درس هم بزاری واسه عشقت وقت گذاشتی خیلی کار خوبی میکنی انشالله یک روز شاهد موفقیت ناناز خانمت باشی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم این رو واسه اونایی گفتم که فکر میکنن فقط یک روش اموزش وجود داره و ممکن بچه خسته و دل زده بشه وگرنه من وقتی اطلاع کاملی از چیزی داشته باشم به اظهار نظر های غیر موجه کاملا بی اعتناع هستم ببوس عزیزم مرسانای نازنینمون رو
الی مامی آراد
29 بهمن 92 18:07
آفرین به آنیسا جووون که اینقدر بزرگ و فهمیده شده
مامان
پاسخ
مرمر مامان محیا
30 بهمن 92 10:42
روش آموزشیتو خیلی دوست دارم ماشالا به این ناناز خانم.عروسک خانم.از بس تو تن آنیسا دامن و پیراهن میکنی منم تصمیم گرفتم از عید به بعد دیگه زیاد واسه محیا شلوار نگیرم.آخه اینجوری خیلی دخترونه تر میشن
مامان
پاسخ
ممنون مرمر جون ماشالا محیا جون هرچی بپوشه بهش میاد
شهرزاد ( مامان آنيسا )
30 بهمن 92 19:59
سلام سارا جون خوبى ؟! عزيزم دختر خيلى خيلى نازى دارى خيلى بانمكه دلم مى خواست از نزديك ببينمش اما حيف كه خيلى دوريم من شيرازم و در كل خيلى دوريم عزيزم اسم دخمل منم آنيساست سارا جون انشالله خدا آنيسا جون رو حفظ كنه ميشه بيشتر ازش عكس و مطالب بذاريد آخه من طرفدار پروپاقرص آنيساماز طرف من اين قرتى خانم بامزه رو ببوس خداحافظ
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم از آشناییتون دختر شما وبلاگ نداره ؟ماهم دوست داریم بیشتر باهاتون آشنا شیم!چشم عزیزم سعی میکنم زودتر آپ کنم
آنوشا کوچولو
1 اسفند 92 8:37
آفرین به آنیسا خانوم خوشگل و خیلی باهوش فدات بشم خاله جون با اون موهای خوشگلت
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
رها
1 اسفند 92 15:33
سلام سارا جان خيلى دختر نانازى دارى عزيزم منم يك دختر خانم تو راه دارم كه مى خوايم اسمشو بذاريم آوينا فقط يك سوال داشتم از شما مامان خوب كه تجربه ى زايمان رو دارى مى خواستم دونم شما سزارين كردى يا طبيعى خواهش مى كنم به سوالم جواب بده خداحافظ
مامان
پاسخ
سلام عزیزم راستش من از زایمان طبیعی میترسیدم واسه همین سزارین شدم! اما توصیه میشه که تا جایی که خطر نداشته باشه زایمان طبیعی بهتره!ایشالا شما مشکل منو نداشته باشیآوینا کوچولو هم به سلامتی به دنیا بیاد
paniz
1 اسفند 92 20:00
سلاا عزیزم دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. می خواستم بپرسم کتابهای دورا را از کجا تهیه کردید ؟ مرسی
مامان
پاسخ
لطف دارید عزیزماز شهر کتاب گرفتم دوست گلم
مینا مامان آرمانی
2 اسفند 92 0:50
آفرییییییین عزیزم.خدا روزی ماکنه که پسرمون بزرگ بشه و این مراحل رو هم طی کنه مسواک و....
مامان
پاسخ
مثل یک چشم به هم زدن بزرگ و مستقل میشه گلم ببوسش عزیزم
شهرزاد ( مامان آنيسا )
2 اسفند 92 9:00
عزيزم من يكم دير با اين سايت آشنا شدم ولى بعضى مامانا تو نى نى وبلاگ گفتن عيب نداره كه دير شده باز مى تونى جبران كنىالبته سارا جون يك بار سعى كردم وبلاگ بسازم اما متاسفانه بلد نيستم عكس بذارم آخه هر كارى مى كنم نميشه ميشه كمكم كنى تو رو خدا كمكم كن سارا فعلا خداحافظ
مامان
پاسخ
کار ساده ای هست عزیزم هرجا که مشکل داشتی بگو در خدمت هستم
سعیده مامان آنیسا
2 اسفند 92 16:53
بیا خصوصی
ليلا
2 اسفند 92 20:27
سلام عزيزم ببخشيد مى تونم بپرسم چه طورى عكس مى ذارى ممنون ميشم جوابم رو بدى سارا جان
مامان
پاسخ
به ترتیب مراحل زیر را طی کنید: ارسال مطلب جدبد روی نوار ابزار سطر اول گزینه پنجم از سمت چپ (درج/ویرایش تصویر) عکس روی کامپیوتر choose (انتخاب فایل تصویر) آپلود عکس (حداکثر حجم 200 کیلو بایت فرمت تصویر jpg یا gif) درج
سحر
3 اسفند 92 7:41
مامان
پاسخ
محبوبه
5 اسفند 92 21:17
ماشالله 1000 ماشالله رهای منم همهی جلدهای کتاب دورا رو داره، تازه 3 جلدم از کتاب پسر عموش دیه گو داره، اونم مثل دوراست. کتاباش درست مثل کارتونش همراه با معما و آموزش کلمات انگلیسیه. ایشالله موفق باشه گل دخملی شیرین زبون و ماهروی ما
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم راستش اولین کتاب دورا رو که برای آنیسا خریدم یاد رها افتادم و عشقش به دوراببوسش عزیزم
مامان فاطیما
7 اسفند 92 5:02
آفرین آنیسا جون چقدر تو زندگیت پیشرفت کردی عزیزم زبان.پول توی کیف.دستشویی رفتن و خشک کردن بهت تبریک می گم .
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
ژاله مامان آیدا
8 اسفند 92 10:21
هزار ماشااله به آنیسا جونم که اینقدر با هوش و خانومه مامانی پوشک گرفتنو کی شروع کردی من هنوز برای آیدا شروع نکردم.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزمبعد از تولد دوسالگی
مریم
9 اسفند 92 15:05
آفرین به آنیسا جون باهوش خودم............ خیلی نازی انیسا جونم...... راستی ممنون بابت اینکه بهمون سر میزنین.....
مامان
پاسخ
مریم
9 اسفند 92 15:06
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________ سلام دوسته گلم.... اپ کردم.....منتظرتون هستم
مامان
پاسخ
چشم
مامان مانی جون
10 اسفند 92 12:43
وای عروسک خوشگل چه ژستهای خوشگلیم گرفته عزیزممممممممم خیلی خوش عکسو نازی عزیز دلم
مامان
پاسخ
لطف داری گلم
منصوره
12 اسفند 92 8:51
نازی ی ی ی ی ی ی ی ی ی عزیزم
مامان
پاسخ
مریم
13 اسفند 92 21:40
مامان
پاسخ
مامان صدف
19 فروردین 93 10:49
عزیزم. آیلین توپولو هم که اینجاست. شما همدیگه رو میشناسین؟
مامان
پاسخ
بله عزیزم مامان آیلین یکی از صمیمی ترین دوستان منه
مامان
23 فروردین 93 16:07
میشه بگید کتاب دورا رو از کجا تهیه کردید؟
مامان
پاسخ
شهر کتاب عزیزم
مامان مرضیه
3 تیر 93 8:22
سلام خاله جون خاله برام آپ کرده زودی بیا وبممنتظرما
فاطمه
10 مرداد 94 14:59
دستت درد نكنه مامان مهربون كه اينقدر حوصله داري كه براش كتاب انگليسي مي خوني
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم كتابش فارسي هست و توش تعدادي لغت انگليسي ب كار رفته براي اموزش