آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

بازگشت

1394/7/13 22:38
نویسنده : مامان
2,547 بازدید
اشتراک گذاری

مدت زیادیه که ننوشتم !مشغله های این مدت و نداشتن اینترنت و از همه مهمتر وجود اینستاگرام و ...باعث شده  با وجود اینکه بینهایت به اینجا علاقه دارم  تنبلی کنم و از ثبت خاطرات دختری عقب بمونمغمگین البته دوستان ما خیلی لطف دارن و با پیام های قشنگشون به ما ثابت میکنن این خونه ی مجازی گاهی چقدر  لطیف تر و مهربان تر از دنیای واقعیه !

خوب تو این مدت مهمترین اتفاق بازگشت دوباره ما به تهران بود با اینکه قلبن تمایلی به بازگشت نداشتم اما با در نظر گرفتن شرایط موجود و اینده دختری این تصمیم رو گرفتیم و امیدوارم همه چیز بر وفق مراد پیش بره. 11شهریور 1394 ما دوباره به تهران برگشتیم بعد از جابجایی شدیدا درگیر پیدا کردن کلاس موسیقی و مهد کودک برای عزیزتر از جانم بودم و طی تحقیقات که داشتم موسسه موسیقی پارس رو انتخاب کردم که به شرکت همسری هم نزدیک بود و یکشنبه اولین جلسه کلاس برگزار شد و دختری خیلی خوشحال و راضی بود. واما مهد کودک رو هرچه بیشتر تحقیق میکنم سردرگم تر میشم!از اینترنت که نمیشد به صداقت گفته ها پی برد و هرکس یک چیز میگفت دیگری درست برعکس اون اظهار نظر میکرد بالاخره تصمیم گرفتم دو سه روزی رو برم و حدود 10 تا مهد رو از نزدیک ببینم و تقریبا همهی مهدهای شهرک غرب رو دیدم اما نمیشه یه چیز کاملا ایده ال پیدا کرد و با این وجود با توجه به معیار های خودم یکی از مهد ها رو انتخاب کردم ولی هنوز ثبت نام نشده

تو مدتی که گذشت یک بار جشن تولد اوین جون رفیم که به آنیسا بینهایت خوش گذشت و از اینکه اوین لباس عروس پوشیده بود و کفش پاشنه دار سفید و به قول انیسا عروس شده بود و تو تالار جشن گرفته بود انیسا هیجان زده بود و همش آرزو میکرد فرشته مهربون براش لباس عروس و کفش پاشنه بلند بیاره و مامانشم سال دیگه تولدش رو تو تالار جشن بگیره و باباش هم نقشه داماد رو داشته باشهخندونکالبته تا حدودی به آرزو هاش رسید و به خاطره کارهای نیکی که تو این مدت انجام داده بود فرشته مهربون براش کفش و لباس عروس که دختری منتظرش بود اوردچشمک

از اتفاقات خوب دیگه این بود که عکس آنیسا تو مسابقه عالیس برنده شد و بدون اینکه ما تلاش چندانی برای لایک گرفتن داشته باشم تونست حدود هزار و ششصد تا لایک بیاره

و اینکه عکس عروسک کوچولو رو برای مجله تهران مدل هم فرستاده بودم خیلی وقت پیش تا اینکه تماس گرفت و گفتن عکسش رو تو مسابقه مدلینگ شرکت دادیم و شما هم بیایید اتلیه برای عکس برداری  واسه مجله که احتمالا آبان ماه چاپ میشه راستش این مسابقه رو که کمتر جنبه مادی داره و بیشتر کار مدلینگ کودک هست رو خیلی بیشتر دوست دارم و امیدوارم دختری هم جزوه برنده ها باشه

و دیگه اینکه 11مهر عروسی دوست عزیزم که جای خواهر نداشته ام هست بود و حسابی بهمون خوش گذشت امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشه

از دختری بگم که شیرین تر شده و خانم تر این روزها ذهنش پر از سوال هست از چگونگی پیدایش گیاهان و جانوران گرفته تا طرز ساخت سطل آشغال و کوچه و خیابون و اینجور که داریم پیش میریم به چگونگی پیدایش کره زمین هم میرسیم!خندونک

 

 


 

پسندها (5)

نظرات (4)

عمه فروغ
14 مهر 94 23:16
سلام ان شاا.. که منزل نو و شهر جدید روزهای خوبی داشته باشید خوشحالم که این مدت بهتون خوش گذشته همیشه به جشن و شادی.ای جوووووووووونم این عروسک ناز رو ببین با عکس های خوشگلش برنده شدندنت مبارک باشه آنیسا جونی ان شاا.. که در مسابقه مدلینگ هم برنده بشی
مامان
پاسخ
ممنون دوست عزيزم متاسفانه اينترنت نداشتم وگرنه لينك مسابقه تهران مدل رو ميزاشتم و مطمعن بودم به لطف شما دوستاي گلم اول ميشديم اما الان انيسا نفر سوم هست البته هموز اعلام نكردن برنده ها رو😘
معصومه
15 مهر 94 6:48
عزیییییییزم. ..امیدوارم که جابه جایی واستون خیر باشه راستی آدرس اینستاتون و اگه دوست داری بزار که فالو کنیم
مامان
پاسخ
ممنون دوستمsarah.hnr
رویا
19 مهر 94 18:31
عشق خاله ...
مامان
پاسخ
مرسي مهربونم
پری
21 مهر 94 15:13
آنیسا جون ان شالله برنده بشی خاله
مامان
پاسخ
مرسي خاله جون برنده شدم