آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

كلاس اولي ما

1396/7/5 11:40
نویسنده : مامان
1,246 بازدید
اشتراک گذاری

اولين هاي تو هميشه بهترينهاي من بود!

مثل اولين لبخند ،اولين دندان،اولين نقاشي،اولين عكس....

و امروز كلاس اولي شدنت❤️

اولين مشق...

 

از اولين روز مدرسه تا حالا دو به شك هستم كه برات غذا بفرستم يا از غذاي مدرسه استفاده كني!

وقتي امروز داشتم كوله ي مدرسه رو برات اماده ميكردم و اسنك ميزاشتم گفتم آنيسا دوست داري از غذاي مدرسه بخوري مثل دوستات يا من واست بفرستم!؟

ولي خلاف انتظارم گفتي نه مامان من دوست دارم غذايي كه تو ميپزي رو بخورم اخه دستپخت تو فوق العاده هست😍❤️

اخ ك من مرررردددم برات💓و حسابي قند تو دلم آب شد☺️

تو رفتي و من با خودم فكر ميكردم هميشه دستپخت مامانم برام بهترين بوده !حتي با ي دستور پخت مشابه هيچ وقت نتونستم طعم غذاي مادرم رو  تو غذاهام حس كنم!هنوز هم با عشق سر سفره مامانم ميشينم و...

هميشه دستپخت مامانا بهترينه💓

انگار همه ي عاشقانه هاشووون رو ميريزن توي غذا تا عزيز دلشون نشون جان كنه و سيراااب بشه❤️❤️

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

.....
14 مهر 96 20:36
مباركه.... موفق باشه
نونو
18 آذر 96 12:15
وای جاااااااااانم چقدر بزرگ شد قدر خانوم شد کجایی چرا نیستیییی؟اینستاگرام نداری؟
مامان
پاسخ
فدای تو عزیزم چرا دارم sarah.hnr
✿ مینا ✿
11 دی 96 17:30
اخی عزیزممم چقد روپوش و مقنعه بهش میاد
راستی من تو اینستا بهتون ریکوئست دادم ولی اکسپتم نکردید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم 🙏پیام بزارید تا متوجه بشم از دوستان وبلاگی هستین☺️❤️
مامانشمامانش
16 بهمن 96 16:45
عزیزمچشمک
شیما
21 بهمن 96 21:47
ای جانم دلمون واسه ش تنگ شده بود اینستا ندارین که گلی خانومو بیشتر ببینیم؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم🙏بله دارمsarah.hnr برای پیام بزارید که از دوستان وبلاگ هستید