آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

سفرنامه ترکیه(کوش آداسی)

1393/5/27 18:59

جمعه ساعت 1 حرکت کردیم به سمت فرودگاه پروازمون ساعت 5 صبح با تر کیش بود که یه ساعت و نیم تاخیر داشت ما هم که شب قبل هم نخوابیده بودیم و خیلی خسته بودیم این بود که کل مدت پرواز رو که 3 ساعت بود خواب بودیم و واقعا رفع خستگی شد این 3 ساعت

هواپیما تو فرودگاه ازمیر نشست و تور لیدر هتل خانم منا اومد دنبالمون و از اونجا با اتوبوس حدود 45 دقیقه طول کشید تا به کوش آداسی رسیدیم

پاین بی هتل 5 ستاره بزرگ و ساحلی بود با ویو بسیار زیبا که حدود 11 تا استخر داشت و آکوا پارک و دیسکو ویک رستوران اصلی(رستوران تراس)خیلی بزرگ و چندین رستوران دیگه ....برنامه های شبانه اش هم خیلی خوب بود و کلا از هتلمون راضی بودیممحبت

حدود ساعت نه و نیم رسیدیم و ckeck in هتل ساعت دو بود و ما تو این تایم کمی تو هتل گشتیم و نوشیدنی خوردیم بعد هم به رستوران تراس رفتیم برای ناهار و بعد از ناهار دیگه اتاقامون حاضر بود و به محض جا به جا کر دن وسایل خوابیدیم تا ساعت 5 عصر و حسابی سرحال شدیم و رفتیم گشتی تو هتل زدیم و عکس گرفتیم هوای اونجا فوق العاده بود با اینکه لب دریا بود اصلا شرجی نبود و باد خنک می وزید ویوی دریای اژه هم خیلی قشنگ بود کلا به خاطر چشمه هایی که زیر این دریا وجود داشت آب دریا دو رنگ شده بود قسمتهایی از دریا آبی پررنگ و قسمتهایی هم سفید بود

عکس پایین رو از پنجره هتل گرفتم

تقریبا همه روز میرفتیم استخر و آنیسا کلی آب بازی میکرد و براش تویوپ خریده بودیم و دیگه خودش شنا میکرد کلی احساس بلد بودن بهش دست داده بود و دیگه میگفت زیاد نزدیک من نباشید و از من فاصله بگیرید!

روز دوم رو هم کاملا تو هتل بودیم و از استخر و اکوا پارک و برنامه های هتل استفاده کردیم

روز سوم گشت شهر داشتیم جاهای تاریخی شهر رو بهمون نشون دادن و بام کوشی آداسی رفتیم که یه ویو 360 در جه به شهر داشت از اونجا هم رفتیم شوی چرم که واقعا عالی بود و بعد از شو هم رفتیم داخل فروشگاه برای خرید

این هم آنیسا و دوست عزیزش دلارام(یا به قول آنیسا دلاوان)خندونک

روز چهارم هم خودمون با دولموش نفری 3 لیر دادیم رفتیم مرکز شهر و از شهر و مراکز خرید دیدن کردیم اونجا کشتی های بزرگ و 5 طبقه کروز رو دیدیم که از یونان میومدند برای دیدن خانه حضرت مریم

روز پنجم هم تور مرکز خرید سوکه رو داشتیم که خیلی خوب بود و بعد هم شام بود و و طبق معمول هر شب شو و برنامه های شبانه تا ساعت 1 شب

روز ششم هم مصادف بود با پنجمین سالگرد ازدواج ما که از روز قبلش رستوران ترکی هتل رو رزرو کرده بودیم و بعد از اتمام تفریحات و کمی استراحت حدود ساعت 8 آماده شدیم و با ماشین های مخصوص هتل به رستوران رفتیم

جای خیلی قشنگی بود جایی که نشسته بودیم یه ویوی خیلی قشنگ از دور نمای ساختمان هتل و شهر کوش آد اسی ودریای اژه داشت و حسابی لذت بردیم وبه این ترتیب پنجمین سالگرد ازدواج رو هم در کنار خانواده سه نفرمون جشن گرفتیم

اینجا هم مینی کلاپ هتل هست مخصوص آنیسا خانمخندونک

روز آخر هم ckeck outهتل بود و بعد از تحویل دادن اتاق رفتیم به شهر ازمیر گشت شهر داشتیم وبعلاوه خرید تا حدودای ساعت 9 شب طول کشید و از اونجا رفتیم فرودگاه....

مامان آوین
همیشه به گشت! معلومه حسابی خوش گذشته
بله عزیزم جای شما خالی بود
محبوبه
چه عکسای قشنگی کاملا از عکسا معلومه چقدر خوش گذشته، بخصوص آب بازی تا با شه سفر و گردش خوش باشین همیشه
مامان فتانه
عزیزم همیشه به سفر های خارجهخیلی عکساتون قشنگ بود...
نونو
ای جانم همیشه به سفر و خوشی عزیز دلم..چه عکسای قشنگی..جای خودت تو عکسا خیلی خالی بود دوست خوشکلم
ممنون عزیزم آخه میذاشتم نی نی وبلاگ بر میداشت
همیشه به تفریح وشادی از عکسها معلومه که به آنیسا جون خیلی خوش گذشت
مامان الهام
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک عکسهاتون خیلی خوشگل شده بود همیشه به گردش عزیزم آنیسا جونم رو ببوسین
ممنون دوست گلم چشم حتما
مامان مهدیه
همیشه به گشت خانمی چه عکسهایی و چه ژستهای خوشگلی میگیره
✓فاطمه جون✓
همیشه به گشت باشین عکسا خیلی قشنگ شدن در واقع عکس های چه قدر باکلاسن
ممنون عزیزم لطف داری
الناز مامان آوا
هميشه به گردش و تفريح عزيزم. 5 امين سالگرد ازدواجتونم مبارك انشالله كه هميشه كنار هم با سلامتي و شادي زندگي كنيد. قربوووون اين دختر خوشتيپ با اون مايوي خوشگل دو تيكه ش بشم من خيلي ناااااز شدي خاله جونم واقعا مسافرت لازمه چه كار خوبي كردين كلي تو روحيه آدم تاثير ميذاره انشالله هميشه شاد باشين و بهتون خوش بگذره عكساتونم فوق العاده بووووود
ممنون الناز جون ببوس دختر کوچولوی نازتو
خیلی ممنون که جوابمو دادیم بینهایت سپاسگزارم
maman elaheh
همیشه به گردش چه عکسهای قشنگی شده سالگرد ازداواجتون مبارک همیشه پاینده باشید
مرسی عزیزم
مامان آتریسا
همیشع به سفرعزیزم.فدای این دخمل طلابااون ژستایی که گرفته .کلی ازدیدن عکساش حال کردم
دوقلو های افسانه ای
سلاااااااااااام معلومه که خیلی خوش گذشته امیدوارم همیشه به کوچولو خوش بگذره من وبلاگ شمارو لینک کردم و خوشحال میشم که شما هم وبلاگ دوقولو های عزیزمون رو هم لینک کنین وقتی که لینک کردین به وبلاگم بیاین و خبر بدین تشکر عزیزم
چشم عزیزم خوشحالم از آشناییتون
مامان حسنیه
سلام عزیزم همیشه به سفروگردش .چه عکسای خوشگلی.
عزیزم خصوصی داری
ژالهـ خانومـ
سلامــــ عکس های سفر به ترکیه تون رو دیدمـــــــــ بسیار قشنگ بودند پیروز و موفق باشید
ممنون گلم
مامان و بابا
امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه دخمل گلیت رو هم ببوس عزیزم
بانو
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مریم(پرنیاوبردیا)
سلام دوست عزیزممم..... همیشه به گردش وشادی چه عکسه قشنگی از پنجره هتل تون گرفتید... ای جونم انسا ور نگاه.... چه قد دوست داشتنی دخملی تون.... چه لم ی هم داده وروجک ای شیطون با تیوپ قلدر شده بودی چه قد ابی بهت میاد انیسا جونم عزیزمممم چه دوسته نازی داری.... عکسه کنار درختت عالیه ای شیطونک چه با مایو بامزه شدی سالگرد ازدواج تون مبارک باشه عکسایه آنیسا یکی از یکی قشنگ تر بود.... امیدوارم هر جا که هستید خوش باشید.... مامانی از خودتون عکس نزاشتیدا خیلی دوستداشتم چهره ی ماهتون و میدیدم.... دوستون داریم راستی امیدورام همیشه اینقد شاد و خرم باشید
مامان
ممنون عزیزم که اینقدر وقت گذاشتی و با دقت پست رو خوندیلطف داری دوست عزیزمهمینطور شما
♥مرجان مامان آران و باران♥
همیشه شادباشید عزیزممم
مرسی مرجان جون همینطور شما
✿مامان دنیز✿
به به چه مسافرت خوب و پر خاطره ایی مامان و بابایی دست گلتون درد نکنه این خاطرات زیبا رو برای کوچولوی زیباتون حک میکنین ،راستی سالگرد ازدواجنون هم مبارک،سالیان سال و با خوشبختی در کنار هم زندگی کنین
مریم(پرنیاوبردیا)
تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه لطیف بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه عشق ورزیدن تو دختر متولد شدی برای همیشه محبوب بودن تو دختر متولد شدی برای آرام کردن قلب های نا آرام تو دختر متولد شدی برای معنا دادن به زندگانی یک مرد تو دختر متولد شدی برای همیشه عفیف بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه در صحنه بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه مهربان بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه صبور بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه حمایت کردن تو دختر شدی برای زن شدن....مادر شدن.... تو دختر شدی برای تحسین شدن....تحسین کردن.... تو برای همه ی این خوبی ها دختر شدی برای به وجود آوردن لبخند پروردگار، رضایت پدر ودعای مادر... تو بهترین هدیه ی خدا به والدینت هستی تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب خدا را از شوق لرزاندی و اورا با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی.... تو هدیه هایی را از خالقت به امانت گرفته ای که برای سالم برگرداندنشان با تمام وجودت مسئولی پس مثل همیشه بهترین باش..... به افتخار تمام دختران پاک سرزمینم روز دختر مبارک
ممنونم عزیزم
مامی ایلیا
همیشه به سفرای خوب خوب سالگرد ازدواجتونم مبارک باشه اینم بوس آنیسا خانم
مرسی گلم
مامان نازی
آنیسای نازم روزت مبارک.الهی همیشه شاد باشی
آقايون و خانوماي شيك پوش
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
✿مامان دنیز✿
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
آنیساجون روزت مباررررررررررررررررررررررررررک
ممنون دوست گلم
منصوره
سلام عزیزم عکساتون عالی بود همیشه خوشی باشه براتون
عمه فرحناز
عزیزم همیشه به گشت عسل نازناز عمه فدات بشم خیلی عکسهای قشنگی گرفتی فدات بشم
دختربهاری
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*▀
بانو
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مهسان جونی
سلام عزیزدل حال شما خوبی؟حسابی خوش گذشته پس ایولااااااااا............ این دخملی هم خیلی نازه ماشالله راستی همسر منم ازمیر هست رفته بار بیاره
ممنون عزیزم جای شما خالی]
ツ دختربهاری
چـــــــــــــرا من لینکم رو نمیبینم؟
حتما عزیزم در اولین فرصت میام و لینک میکنم
ツ دختربهاری
سلام من تو نینی گپ واستون درخواست فرستادم میشه قبول کنید؟؟؟
چشم عزیزم
مامان ایلیا
همیشه به گشت و گذار ایشالله که با تن سالم و دل خوش همیشه به تفریح باشید. آنیسا خانم هم که مثل همیشه عروسک زیبای عکس ها شده
لطف دارید گلم
عمه مریم
لاله
به به چه عکسایی ، ایشالله همیشه به سفر ، سالگرد ازدواجتون هم خیلی خیلی مبارک باشه ، اون دخمر خوشگلت رو هم ببوس از طرف من .
مرسی لاله جون
ژاله
قالب جدید مبارکـــــــــــــــــــــــــــ
مامان مبینا
وای چه عالی....سالگرد ازدواجتون هم مبارک عزیزم
مریم
سلام من همیشه مطالب شما رو دنبال می کنم میخواستم یه پیشنهاد بدم یکی از عکسای دخترتون مناسب نیست لطفا برش دارید، عکس هفتم از عکسای ترکیه خودتون ببینید متوجه میشید
مامان
عزیزم از نظر من اصلا نامناسب نمیاد و فکر میکنم خواسته ژست بگیره و تا این حد تونسته !برای ما جالب هم هست( با توجه به اینکه این وبلاگ کودکانه هست)
رزیتا
5 دی 93 10:56
نمی دونم چرا ترکیه این قدر سکسیه ! آنیسا جونم رفته ترکیه سکسی و جذاب شده ....