آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

شروع روزهای شیرین

1390/2/22 19:57
نویسنده : مامان
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی میگذشت حضور تو در زندگیمون پر رنگتر میشد. مثلا تولد من بابا ازطرف تو هم به من هدیه داد و این منو خیلی خوشحال کرد. ایشالا سال دیگه خودت با دستای کوچولوت مامانتو بغل میکنی و یه بوسه به مامان هدیه میدی که به همه دنیا می ارزه. روزهایی هم که به سونو گرافی میرفتیم کلی ذوق میکردیم اون دست و پا و چشم کوچولو رو که میدیدیم کلی لذت میبردیم.
بابات عاشق رفتن به سونو گرافی بود. توی یکی از این سونوگرافیها بود که به ما گفتن کوچولوی شما دختره و من اینقدر ذوق کردم که نگو. حالا دیگه این دختر کوچولوی ما اینقدر  ورجه وورجه میکرد که نگو! اینقدر لگد زدنات خوشحالم میکرد که اگه یک روز کمتر شیطونی میکردی کلی نگران و ناراحت می شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتنا مامان روشا
16 تیر 91 20:47
سلام روشا جونی در مسابقه زیباترین بچه ایرانی در فیس بوک شرکت کرده لطفا بهش رای بدید تا برنده بشه