آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

شروع روزهای سخت

1390/2/22 19:55
نویسنده : مامان
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

از هفته هشتم بود که کم کم حالت تهوع، سرگیجه و بی حالی اومد سراغم. طوری شده بودم که از بوی تمام غذاها بدم میومد و حتی بردن اسم بعضی از غذاها هم حالمو بهم میزد. بابایی روزها زودتر خونه میومد و از من و تو مراقبت میکرد. از همه بدتر اینکه امتحانات ترم دانشگاه شروع شده بود و من که همیشه بعد از کلاس کلی حالت تهوع و سرگیجه داشتم، اصلا هیچی نخونده بودم و سر امتحانم با کلی شوکولات می رفتم تا جلوی حالت تهوع ام رو بگیرم. خلاصه این روزها هم گذشتند و کم کم حالم بهتر شد.
این روزها تمام غصم این بود که خونه ما یک خوابه و کوچیکه و جایی برای اتاق نی نی نیست. بالاخره ما تصمیم گرفتیم که هر جور شده خونه رو عوض کنیم و بدنبال خونه بگردیم. با اینکه هوا خیلی سرد بود و من تازه سرما خوردگیم خوب شده بود ولی ما تقریبا هر روز رو میرفتیم دنبال خونه، تا بالاخره با کمک عمو محسن و خاله زهرا تونستیم یک خونه نزدیک خونه اونا رو اجاره کنیم. خلاصه بعدشم اسباب کشی بود و دردسرهای اون، اونم با حال و روز من. مامانم برای کمک به ما به تهران اومد و عمو محسن و خاله زهرا هم خیلی به ما کمک کردن، واقعا دستشون درد نکنه (امیدوارم یک روزی بتونیم این محبتها رو جبران کنیم). یه سه چهار روزی طول کشید تا ما کار اسباب کشیمون تموم بشه، و حالا ما یک خونه دو خوابه داشتیم که یک اتاق رو خالی گذاشته بودیم برای تو عزیز دلم و از این بابت خیلی خوشحال بودیم و خدا رو هزار بار شکر کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

من به قول شما خ قصبه ای هستم مامان محمد شهابی
23 آذر 92 18:57
آنیسا جان من و خانواده ام شما و مامان بابا را مثل خانواده خودمون دوست داریم من وقتی اداره بودم روزهایی که بابا را می دیدم جویای حال شما و مامانی جون بودم تقریبا از یکسالگی می شناسمت ولی تا حالا سعادت بغل کردن و بوسیدنت را نداشتم می دونی ما همه دختر را را دوست داریم ولی این مامان خانم بابا خانت اینقدر از شما تعریف و عکس نشونمون دادن که آب از لب و لچه داره می ریزه چون کوچولو خیلی نمکی هستی . دوستت دارم مامان محمد شهابی
مامان
پاسخ
قربون شما برم من شما لطف دارید خانم قصبه ای عزیز خیلی خوشحالم که دختری ما تونسته تو دل مهربون شما جا پیدا کنه امیدوارم سعادت دیدار شما رو داشته باشم و در خدمتتون باشیم