آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

آنیسا در فرحزاد

1390/5/15 22:43
نویسنده : مامان
1,747 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا 38 روزه شدی، 38 روزی که پر از شیرینیها، لحظات شاد و دوست داشتنی بود، هرلحظه که کنارت بودیم انگار تو امید زندگی ما بودی و به ما نیرو می بخشیدی، با در کنار تو بودن زمان متوقف می شد و ما رو به دنیایی می برد که نه ماه انتظار اون رو کشیده بودیم.

بعد کلی اتفاقات گوناگون بالاخره  شناسنامتو گرفتیم. وقتی که جای نام پدر، اسمم رو دیدم مثل این بود که کل دنیا رو به من داده بودن. قندون بود که تو دلم آب می شد.

دیروز برای اولین بار بردیمت فرحزاد، مامانت یک دیزی تپل زد تو رگ. تو هم که اونجا بهت خیلی داشت خوش می گذشت یک شیر تپل مپل خوردی، بعد پف کردی، بعدشم مست شدی، خوابت برد. اینم عکسات:

آنیسا

آنیسا در فرحزاد

آنیسا در فرحزاد

اینم عکس آنیسا خانم وقتی پف کرده و تو بغل باباش خواب رفته:

پفک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آوین
16 مرداد 90 11:24
الهی! وای که چقدر این نی نی نازه!! جانم! با اون لباسای نقلیش!!!
عمو علی
16 مرداد 90 13:10
سلام بر آنیسا کوچولوی خوشگل وای که چقدر ناز خوابیدی بقل مامانیت خیلی دوس داشتنی هستی آدم دوست داره بخورتت کوچولو شام و حسابی زدی تو رگ دیگه خوش بگذره کوچولو
لاله
16 مرداد 90 14:50
1. 38 روزگیت مبارک خانم خانما
2. شرمنده از آنیسا خانم جنبه مزاح داره : کم کم به دنیای واقعی می برتتون که از بی خوابی تو اداره خوابتون برده.تقریبا همه یکبار تجربه اش می کنن
3.شیر تپل !!! نوش جان ، گاهی وقتا دلم می خواد اندیا برگرده به اون دوران ، سارا جون یکم الان سخته اما بعدا دلت حتی برای شیر دادنش هم تنگ میشه.البته بزرگ هم میشن شیرینی خودشونو دارن.مخصوصا دخترا. (نزنین منو ، باز من مامان بزرگ شدم.از تجربیات 100 سال مادریم نوشتم. نیست خودم آندیا رو بزرگ کردم و اصلا مامانم هیچ کمکی نکرده از اون لحاظ)
4.خوابالو اون عکس یکی مونده به آخرت رو دوست دارم. چشماش بازه؟


آره بازه
مامان فتانه
18 مرداد 90 12:43
واي واقعا بزرگ شديا...پس اين زيادي خوردنات جواب داده بالاخره


مامان فتانه
18 مرداد 90 12:47
پس بالاخره اسم انيسا خانم رفت تو شناسنامت مامانيييي حالا چه حسي داري من كه يه حس غير قابل وصف داشتم:
مامان فتانه
18 مرداد 90 12:53
واواوا چه لپي هم داره فسقلي
مادر جون
18 مرداد 90 15:09
تا دنیا دنیاست در قلب منی دوست دارم خیلی دلم برات تنگ شده
تکی جون
20 آبان 93 12:40
خانمی ماشالله هزار ماشالله خودت هم خیلی خوشگلی ایشالله با همسری خوشبخت بشید
مامان
پاسخ
ممنون دوست گلم نظر لطف شماست