آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

آنیسای وبلاگ نویس!

1390/6/12 7:53
نویسنده : مامان
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان بابا وقت نداشتن پست جدید بنویسن، مامان بابا فکر می کنن که فقط خودشون بلدن وبلاگ رو آپدیت کنن. منم بلدم!

منو تازه از حموم آوردن، خوابم برده، کلاهمم گذاشتن تا سرما نخورم. بابا به من میگه خانم مارپل! مگه من خانوم مارپلم؟ مامان میگه شبیه ملکه الیزابت شدم.

آنیسا

 

تازه بیدار شدم و شماره دو کردم، مامان داره منو عوض می کنه.

آنیسا

 

آی شکمم، گشنمه ه ه ه ه! شیر می خوام.

آنیسا

 

اونجا رو، اسباب بازی من رو گذاشتن اونجا.

آنیسا

 

مامان بردش! کجا می بری، مال خودمه!

آنیسا

 

نامردآ! بهم شیر دادن! منم معتاد، خوابم گرفت.

آنیسا

 آخش شدم.

آنیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان جون
22 مرداد 90 20:18
سلام عزیزم نمی دونی با دیدن عکس های خوشگلت چقدر دلتنگت می شم بدترین دلتنگی اینکه حضور یکی رو احساس کنی اما کنارش نباشی عسلم خیلی دوست دارم
ame negar
22 مرداد 90 20:47
salam khanum mohandes !!computer e man ye moshkeli dare mishe rahnamaEm konin!?mersi
ame negar
22 مرداد 90 20:49
kopie kuchigihae babatia...ey naqola
خاله فروغ
23 مرداد 90 10:18
آخی! موش کلاهت را بخوره خانم کوچولو!
عمو سعید
24 مرداد 90 3:05
خیلی خیلی تبریک میگم بهت خانم مارپل!!!
به خاطر این احساس قشنگ و زیبای بابایی و مامانی ....
چه عکس های بامزه ای
من عاشق این عکس دومیت هستم خیلی نازه
راستی من برای بار دوم عمو شدم ...

عمه آزاده
24 مرداد 90 12:01
وااااآآآآی خدای من :او تو چقد ناز شدی شبیه بچگیای بابا علیرضا شدی .مامان سارا راست میگه شبیه ملکه الیزابتی. اونجور اخم نکن تو :ستاره ستاره ستاره ستاره ستاره
مامان فتانه
25 مرداد 90 13:35
واییییییی چقدر تو ناز شدی.زودتر بیا ساری دلم می خواد ببینمت.من اون عکس اخریه رو دوست دارم
لاله
26 مرداد 90 10:04
چه بزرگ و ناز شده .اون عکس آخریه خیلی بانمکه.
سپیده
25 آذر 91 0:57
با سلام مامان انیسا جون. یه سری هم به وبلاگ کودک من بزنید و امیدوارم ایده هامون براتون خوشایند باشه. سیسمونی دختر گلتون رو بنام خودتون وبلاگتون ثبت کردیم. http://koodakeman91.niniweblog.com/