آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

ماجرای جاروبرقی

1390/12/20 0:06
نویسنده : مامان
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان این روزها غذا خوردنت هم داستانی شده!

بر خلاف نی نی های دیگه، شما نه تنها از جارو برقی نمی ترسی، بلکه چنان محو تماشای جارو برقی میشی که انگار جذاب ترین مخلوق خدا رو دیدی. ما هم از این فرصت استفاده میکنیم و وقتی که غذا نمیخوری (اکثرا تخم مرغ) به مامان جون میگیم جارو برقی رو روشن کنه اونوقت چنان محو تماشا میشی که تمام غذاتو بی چون و چرا می خوری!تعجب

راستی چند وقت پیش برده بودمت آتلیه خدا میدونه چه بلایی به سرمان آوردی!

هفته پیش رفتم برای انتخاب عکسها با اینکه اون روز کلی آتیش سوزوندی و اونطور که می خواستم نتونستیم ازت عکس بگیریم ولی عکسهات بهتر از تصورم شده بود حتی خانم عکاس هم انتظار نداشت از اون همه عکس 4 تاش خوب دربیاد خلاصه هفته دیگه عکسها حاضر میشه و میزارم تو وبلاگت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سودابه
20 اسفند 90 11:27
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو پیشاپیش مبارک . زودتر شروع کردم که اولین نفری باشم که سال نو را تبریک میگم .
مادر جون
21 اسفند 90 20:34
شاد زی ای کودک شیرین من از رخت باغ وگل ونسرین من از خدا خواهم برومندت کند سربلندو آبرومندت کند سلام دخمل خوشگل من بهار زندگی من اولین بها زندگیت مبارک
عمو محسن
22 اسفند 90 12:11
ما که نیستیم ببینیم دل ما آب شدش امیدوارم هنوز شیطون هستی ما بتونیم ببینیمت
maman fataneh
22 اسفند 90 21:18
vay aylin khanom manam asheghe jaroobarghie ...