آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

اولین قدمهای مستقل

1391/3/25 16:02
نویسنده : مامان
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام! 

آنیسا جونم اولین قدمهای زندگیش رو تو 11 ماه و 7روزگی برداشت وکلی ما رو خوشحال کرد وای که چه لحظه قشنگیه وقتی میبینی عزیز دردونت به تنهایی باقدمهای لرزان ولی مصمم داره راه میره و لبخند میزنه

عزیز  دلم این روزها مثل یه طوطی هرچی که میگی تکرار میکنه وقتیهم صداش میکنم آنیسا میگه :بَیه میگم یک میگه: دو

هروقت هم میخواد جلب توجه کنه صورتش رو جلو میاره و میگه دالی...

گاهی هم بالشتش رو میزاره رو پاش و خودش رو تکون میده و میگه لا لالا

عاشق تاب و سر سرهِ وقتی هم سوار تاب میشه بلند بلند میخونه تاتا تاتا

خیلی با احساس شده وبوسیدن رو هم یاد گرفته تند تند همه رو میبوسه

وقتی هم که گوشی مامان جون رو باز میکنه و عکس خودش رو رو صفحه میبینه تند تند گوشی رو میبوسه!

این روزها خونه از دستش در امان نیست وماهرچی رو که تونستیم جمع کردیم و در شیشه ای کابینت رو با چسب بستیم! چون این دختر خوشگل مدام در تکاپوست و به همه جا سرک میکشه

و من عاشق دختر شیرین و دوست داشتنی ام هستم و عاشقانه می پرستمش

 آنیسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامانی آوینا
26 خرداد 91 1:58
برداشتن اولین قدمهای کوچولوت مبارک آنیسا کوچولوبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
mamani helena
26 خرداد 91 22:08
salam aval inke tabrik be khater esteghlale gol dokhtari azizam man az ye site tahiye kardam biskuit ro to google zadam biskouit rangin kamon site khanoome zahra erfani baz shod onja sefaresh dadam vaghean kheili khoshmaze bod golam
مامان نوژا
27 خرداد 91 10:05
سلام مبارك باشه ماماني.ازطرف من ببوسش.
shima
28 خرداد 91 13:10
سمیرا
28 خرداد 91 14:14
قربونت برم من عزیزه دل خاله نفسمممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسس کی میشه آنیسای من قدم برداره آخه راستی خاله آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد . هورااااااااااااااااااااااا
مامان آوین
30 خرداد 91 8:04
سلام عزیزم! تبریک! برای من بعد از شنیدن واژه مامان از دهن آوین, لحظه راه رفتنش قشنگترین لحظه بود. الهی که بقیه قدماش تو راه کسب موفقیت باشه!
سمیرا
5 تیر 91 15:25
عزیزه دلم چقدر لباسش خوشگله و چقدرم بهش میاد عروسک خانوم
انیسا
8 تیر 91 11:47
افرین کوچولو
maman fataneh
11 تیر 91 11:57
mobaraket bashe khanomi be omide khoda ghadamaye badi da rahe moafaghiat
فاطمه (مامان آیلین)
26 تیر 91 0:51
وای این عکس از قشنگترین عکسایی هستش که تا حالا دیدم دستای کوچولوش تو دستای باباشه و پاهای کوچولوش اولین قدما رو ور میداره خدا براتون نگه داره .
مامان علی
10 مرداد 91 23:22
عزیزم با اجازه لینکتون می کنم. دخملکت رو دوسش دارم خدا برات حفظش کنه