آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

مخالفتهای انیسا

1390/7/10 14:42
نویسنده : مامان
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چند وقتیه که با هر جیزی جز می می مامان مخالفی اصلا شیشه نمیگیری چه توش شیر باشه یا نبات داغ یا هر چیز دیگه هرچیم من اصرار میکنم شما حاضر نمیشی چیزی که میره تو دهنت رو قورت بدی همش رو توف میکنی بیرون وانقدر گریه میکنی که مامانی مجبور میشه کوتاه بیاد این بازی رو سر مولتی ویتامین خوردن هم در میاری حتی وقتی با قطره چکون بهت میدم هر روشی رو امتحان کردم جواب ندادگریه نمیدونم چرا یهو از همچی بدت اومده سوال 

راستی گلم چند روز پیش نینی وبلاگ یه مسابقه به مناسبت تولد حضرت معصومه و روز دختر برگزار کرده بود ما هم شما رو شرکت دادیم شما برنده شدی ماهم کلی ذوق کردیماز خود راضیبهت تبریک میگم دختر نازمماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

mona
10 مهر 90 17:14
سلام عزیزم اسم زیبایی داری و روزت هم مبارک باشه خانم خوشگله. راستی مامان آنیسا جون لطفا نگران نباشید چون منهم با رادینم این مسائل رو دارم.
مامان ابوالفضل
10 مهر 90 17:24
سلام به گل دختری حسابی داری شیرین بازی در میاری خب واقعا نازی که برنده شدی گل دخترهمیشه تو زندگی برنده باشی
مامان عسل
10 مهر 90 19:48
مرسي عزيزم به ما سرزدي وممنون از محبتت من هم شما رو لينک کردم چه دختر نازيه آنيسا خانوم برنده شدنت هم مبارک خوشگل خانوم در مورد شيشه نگرفتن و شيطنت هاي ني ني ها خودتونو نگران نکنين انقدر از اين بازي ها ميخوان در بيارن تا ايشالا به سلامتي همشون بزرگ بشن
مامان آریا
10 مهر 90 19:51
چه دخملی نازی .مبارکت باشه خاله جون
مامان فتانه
11 مهر 90 13:20
تبریک میگم که برنده شدی.از بس که نازی گوگولی. چطور از مولتی بدش اومده.حوشمزست که.حالا ایلین اگه بهش ندیم جیغ میکشه.بهش بده براش خوبه.
لاله
11 مهر 90 13:59
تبریک
زهرا
11 مهر 90 14:44
سلام عزیزم،چه دخترنازی،مبینای من و آنیسای شما فقط چند روز با هم فرق دارن،به خاطرهمین شما رو لینک کردم تا از تجربیات هم استفاده کنیم.
سارا
11 مهر 90 22:05
تبريك مي گم كه آنيسا جون خوشگل خاله برنده شد ماماني تازه اولشه بذار غذا خور بشه ايشااله سر غذاخوردنشون چه مي كنن اين بچه ها ! راستي به وبلاگ پسر من هم سر بزني خوشحال مي شم البته نظر يادتون نره ها اگه دوست داشتيد لينكتون كنم .
ثمين
11 مهر 90 23:38
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
daei amir
12 مهر 90 22:31
salam azizam tabrik migam ke barande shodi omid varam to zendegit ham hamishe barande bashi
مامان آنیسا
13 مهر 90 0:17
مبارکه آنیسای گلم بوس برای دخمل نازم
نوید
28 آبان 90 8:51
سلام ....علیرضا جان امیدوارم من رو یادت بیاد (3 سال پیش...ایران-استرالیا)...وبلاگ زیبای دختره گلت رو دیدم...نمیدونستم خدا بهت یه فرشته کوچولو داده....کلی ذوق کردم....به امید اینکه زیره سایه ی پدر و مادرش آسمون دلش آبی باشه و تنش سلامت