آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

روز نوشت...

1390/11/23 13:03
نویسنده : مامان
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

انی عزیزم امروز هم مثل روزهای دیگه صبح زود بیدار شدی وبابایی قبل رفتن کمی باهات بازی کرد بعدش من پاشدم و بعد عوض کردن پوشکت بی بی انیشتین گداشتم و باهم صبحونه خوردیم(به شما فرنی دادم).ساعت 10 هم یک سوم سیب خوردی بعدش یه سی دی شاد گذاشتم و کلی نی نای نی نای کردی بعدشم گذاشتمت تو تاب وای خدا چقدر ذوق کردی و می گفتی یااااااااااااااا(هروقت ذوق زده میشی اینو میگی.(بابات میگه رفتارت مثل پسراست واسه همین میخواد واست تفنگ بخره)   بعد کلی بازی و سروصدا الان شیرتو خوردی و خوابیدی منم بالا سرت نشستم نگات میکنم و تو دلم خدا رو هزاران هزار بار شکر میکنم که تو رو دارم

الهی قربونت برم عاشقتم عزیزم وقتی می خوابی دلم واست تنگ میشه نفس مامان 

 

انیسا

انیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ژاله
23 بهمن 90 17:17
الهی چه لذتی می بره خاله آیدا هم بی بی انشتین نگاه می کنه بخش لالایی رو دوست داره
ame negar
23 بهمن 90 21:39
un pahae sefideshoooooasale man!!
ame azade
23 بهمن 90 21:46
achane maniiiiakhe cheqad to bahushii ke ba un pahae kuchulut khodeto tekun midi ke tab bokhoribe maman begu vasat esfand dud kone!
خاله زهرا
24 بهمن 90 7:24
دلم تنگ شده
مهسا مامان مرسانا
25 بهمن 90 1:13