آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

نظرات (14)

ame azade
25 بهمن 90 23:57
eyyyyy jaaaaneee man
خاله فروغ
26 بهمن 90 7:41
ای جانم! آفرین خاله
مامان
26 بهمن 90 11:12
الهی قربونت برم من .یه هفته ای بود که من میگفتم انیسا دست دست و شما فقط نگاه می کردی ولی 2 روز پیش وقتی واست اهنگ گذاشتم خودت شروع کردی به دست زدن وقتی بابایی هم اومد و گفتم انی دست دست بازم با اون دستای نازت دست می زدی و بابا کلی ذوق کرد .افرین دختر زرنگم
مادر جون
26 بهمن 90 11:46
آفرین دختر زرنگ وباهوش ونابغه من دوستت دارم عسلم
مهسا مامان مرسانا
26 بهمن 90 17:18
قربونت برم........من اپم منتظرتونم
عمو محسن
26 بهمن 90 18:29
دس دسی باباش میاد
صدای کفش پاش میاد
دس دسی مامانش میاد
با حال بی حالش میاد
دس دسی عموش میاد
با جیب خالی از پولش میاد
دس دسی خاله اش میاد
با یه دخملی بغلش می آد

خیلی باحال بود

خندهچشمک

ame negar
27 بهمن 90 13:06
hala 1 2 3...hame daaast...unvaria...dast dast...
ثمين
28 بهمن 90 14:49
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 11:59
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
عمو محسن
6 اسفند 90 8:18
دخملی بابا رفته سربازی تو اینقدر دس دسی می کنی؟ از بابا خبر داری؟


اره عمو جون بابایی خوبه فقط دلش خیلی واسم تنگ شده.نی نی شما خوبه؟کی دنیا میاد؟خبرشو به ما بدیناااااا
مامان آرین
6 اسفند 90 23:52
سلام وای که چه دخمل نانازی دارید اشالا خدابراتون حفظش کنه ای جونم بااون دست زدنش چه ذوقی هم داره یه عالمه بوس خوشمزه برای آنیساجون
زهره مامان آریان جون
11 اسفند 90 0:18
به سلامتی دختر نازی دارید.خدا حفظش کنه
دایی امیر
17 اسفند 90 12:48
مامان سويل
28 خرداد 91 18:49
واي چه بامزه