آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

دختر مهربون من

1390/12/13 19:15
نویسنده : مامان
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم انیسای عزیزم هر روز که میگذره شیطون تر میشی و با محبت تر!

شیطونک من این روزها خونه پر شده از صدای تو ماما ماما بابا بابا ددد دودودو دی دی دی کلی  این جوری باهامون حرف میزنی انگار میخوای یه چیزایی بگی ولی ما هیچی نمی فهمیمسوال 

موقع خواب هم کلی بازی در میاری هرچی من محکم میگیرمت که شیرتو بخوری و بخوابی روتو سمت دیگه میکنی و می خندی و دست می زنی یا قل میخوری و از رختخواب بیرون میری و میخندی!

شدیدا به من وابسته شدی و حاضر نیستی یه ثانیه رهام کنی طوری بهم می چسبی که انگار میخوام فرار کنم اگر هم تو بغل من باشی حاضر نمیشی تو بغل کس دیگه ای بری حتی مامان جون!خوب اینم از خصوصیات بچه های سال گربه هست دیگه.عاشقتم پیشی ملوسهبغل

عاشق گرفتن عینک بابا گوشواره من کنترل و موبایل هستی اگرم چیزی رو بخوای و بهت ندیم یا ازت بگیریم شهرو خبردار میکنی .بازی دالی موشه رو هم خیلی دوست داری و لذت میبری

 

انیسا

انیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فتانه
13 اسفند 90 19:53
افرين خانمي ...عكس دوميت خيلي ناز شدي
مامان عسل
15 اسفند 90 8:31
هزار ماشالا به اين دختر ناز و باهوش که اين همه کارهاي جديد ياد گرفته آفرين
خاله فروغ
17 اسفند 90 8:01
آفرین به خانم کوچولو!!
دایی امیر
17 اسفند 90 12:46
اخه تو چرا اینقدر نازی دایی خوب حلال زاده به داییش میله دیده
آیداآیلار
17 اسفند 90 22:28
سلام به رسم ادب خانمی من شمارو لینک کردم من هم سپاس گزار می شم که شما من رو لینک کنید خیلی ممنون راستی چه بچه نازی
مامان یاسمن الیسا
17 اسفند 90 23:19
وای مامانی سرما نخورم منو با تاپ و شورت گذاشتید.