آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

فرهنگ لغت آنیسایی 1

1391/4/24 10:05
نویسنده : مامان
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

فرهنگ لغت آنیسایی در یک سالگی

دایی            = دایی

لوقی            =روقی(مامان جون)

ناری             =نازی

دالی            =دالی

ندون            =نکن

مامان           =مامان

بابا              =بابا

این دو مورد اخر رو هر وقت ازت میخوایم میگی و انقدر ناز تلفظ میکنی که دلم میخواد یه لقمه چربت کنم! 

انیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

elham
24 تیر 91 13:52
خدا چه دختر خوشگلی چشم هایم کف پاهاش
مامان مبینا
24 تیر 91 15:38
سلام چه دخمل زرنگی.آفرین آنیساجونم. تولدت هم مبارک عزیزم ببخشید که من دیر تبریک گفتم بخاطر همون چیزهایی که تو وبلاگ مبینا تعریف کردم نشد که بیام و تولدت رو تبریک بگم. خیلی جشن زیبایی بود دست مامان و بابا و مامان جون دردنکنه
مامان آریا
25 تیر 91 1:02
سلام مامان انیسا جون ...بهتون تبریک میگم دخملی ناز و باهوشی دارین...راستی تولد انیسا جون هم با تاخیر مبارک باشه ایشالله که سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت و موفق زندگی کنید....
مریم--------❤
25 تیر 91 23:03
ماشالله دخملی خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیمخبرم کنین
فاطمه (مامان آیلین)
26 تیر 91 0:53
از وبلاگتون خوشم اومد اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم . راستی دخملی محشره