آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

بازی بازی بازی

1391/4/31 0:04
نویسنده : مامان
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحانات مامانی تموم شد و ما جمعه ای با بابایی برگشتیم تهران اما از اونجایی که تو این مدت آنیسا شدیدا دردری شده عادت کرده هر روز بره پارک منم هر روز می برمش پارک یک شنبه هم باهم رفتیم هایپر استار و آنیسا رو بردیم سرزمین عجایب با اینکه یه خرده براش زود بود اما محیط شادی بود و کلی لذت برد منم تونستم از فروشگاه بیسکوییت Leibniz رو که خیلی وقته دنبالشم بخرم آخه تو یکی از این وب ها خوندم که این بیسکوییت آلمانیه و کلی اهن و.... داره

دوشنبه هم رفتیم بوستان آنیسا کلی تو قصر بادی بازی کرد واینجا اسباب بازیهاش به سن انیسا نزدیک تر بود کلا راضی بودم و تصمیم گرفتم هفته ای یکی دو بار آنیسا رو ببرم هرچند آنی رو تو کارگاه مادر و کودک ثبت نام کردم و اگر تو ساعت کلاسش به مشکل نخوریم از هفته آینده کلاساش شروع میشه

انیسا 

 

انیسا

 

سرزمین عجایب 

انیسا 

 

با این که دارم سعی میکنم تمام وقتش رو پر کنم اما بازم تو روز دوست داره ببرمش تو حیاط ویا دستش رو بگیرم واون تند تند از پله ها بالا پایین بره گاهی هم کفش یا دنپایی من رو میپوشه و تو خونه راه میره اینجوری... 

 انیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان نوژاجوني
27 تیر 91 9:46
واي چقده ناناز شده اين دخمل
مامان مبینا
28 تیر 91 0:12
چقدر خوشمزه شده آنیسا جونم. مامان آنیسای عزیز شما کارگاه مادر و کودک کجا ثبت نام کردید؟ میشه یکم در موردش برام توضیح بدی خانمی
مامان مبینا
29 تیر 91 0:36
مرسی از وقتی که گذاشتی و جواب من رو دادی عزیزم. من هم بیشتر بخاطر اینکه مبینا تو جمع قرار بگیره و بتونه با همسن های خودش ارتباط برقرار کنه دنبالش هستم. آدرس یا شماره ی این موسسه رو لطف میکنی بدی. تو نت هرچی دنبالش گشتم پیدا نکردم. موسسه بادبادک یه مقدار زیادی به ما دور هست و الا تعریفش رو شنیدم
مامان مهتاب
29 تیر 91 0:56
به به چه دخترنازی خدابرات نگهش داره مرسی که بهم سرزدی عزیم من لینکتون کردم اگه دوست داشتین منم لینک کنین
مامان مبینا
29 تیر 91 15:38
مرسی گلم.
مامان آوین
31 تیر 91 7:37
چقدر این دختر خوردنی بزرگ شده !
مامان فتانه
2 مرداد 91 12:20
دنپایی پوشیدنتو هستم ایلینم تو خونه کارش همینه
آقاجون
6 مرداد 91 11:28
امروز برایت اینگونه دعا کردم! خدا یا ! به جز خودت به دیگری واگذارش مکن.تویی پروردگار او. پس قرار ده بی نیاری در نفسش. یقین در دلش. اخلاص در کردارش. روشنی در دیده اش! بصیرت در قلبش.وروزی پر برکت در زندگی اش. آمین