آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

اَمان از دست تو...

1391/5/2 13:56
نویسنده : مامان
1,389 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها همچنان در گیر غذا خوردن آنیسا هستم به روشهای مختلف میخوام گولش بزنم که غذاشو کامل بخوره اما حالا دیگه نتنها گول نمی خوره بلکه یه تیکه از غذاشو میگیره میده دهن من و میگه به به و با دهنش صدا در میاره و تا من نخورم قانع نمیشه واینطوریکه قضیه برعکس میشه!!!!!!!!!!!! 

دیروز که برده بودمش بیرون دورش بدم یه سرم به فروشگاه کتاب زدیم چند تا کتاب و بَن بِن بُن گرفتیم .از نظر آموزشی چیز خوبی بود و هر کارتی رو که به آنیسا نشون میدادم و اسمش رو میگفتم سریع تکرار میکرد  مثلا میگفتم آنیسا گل و اون میدوید میومد گل رو میگرفت و خیلی بامزه میگفت دول....ولی خوب جنس کارتها از مقوای روغنیه و زود میشکنه و خراب میشه شاید مناسب این سن نباشه و چه بهتر بود اگه جور دیگه طراحی میکردند ولی در کل چیز خوبیه و من شاید تراشه های الماس رو هم امتحان کنم اگه کسی استفاده کرده خوشحال میشم راهنماییم کنه ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله رایان
2 مرداد 91 13:54
سلام انیسا جونم هزار ماشالله خیلی نازی خاله جونم غدا بخور که تپل بشی
راستی وبلاگ رایان هم بیا مرسی

مامان فتانه
2 مرداد 91 13:56
سارا
2 مرداد 91 16:08
سلام وب خوبی دارید دوست دارم لینکتون کنم اگه دوست داشتید به ما سر بزنید
مامان مبینا
6 مرداد 91 15:56
سلام گلم،خوبید؟مثل اینکه همه ی بچه ها تواین سن یه دوره کم اشتها میشن،من هم بامبینا همین مشکل رو یک ماه پیش داشتم ولی خدارو شکر خوب شد.
در مورد تراشه های الماس و یاهر متد دیگه ای که آموزش خواندن روبه بچه ها پیش از دبستان یاد میده باید بگم که نظر خیلی ها منفی هست چون بچه با ورد به دبستان اشتیاقش برای یادگیری کور میشه چون تمام چیزهایی که سرکلاس میگن براش تکراری هست و خیلی موقع ها از طرف معلمین سرخورده میشن.من از یکی از دوستان نی نی سایتی شنیدم که خیلی از مدارس تاپ تهران از پذیرفتن بچه هایی که خواندن بلد هستن اجتناب میکنن.البته این بیشتر بخاطرخودشون هست که در کلاس درس دیگران و معلم اذیت نشن.در کل من فعلا روش خواندن رو برای مبینا کنار گذاشتم تا اطلاعاتم رو تکمیل کنم و بیشتر در فکر تقویت زبان دوم هستم.
شاید تا اون زمان مدرسه هایی باز بشن که فقط از بچه هایی که خواندن بلد هستن نام نویسی کنن

درست میگی عزیزم مرسی از راهنماییتون
مامان مبینا
6 مرداد 91 15:58
در مورد کلاس خلاقیت هم والا قرار شده بود باهام تماس بگیرن و اسم مبینا رو در لیست رزروی ها گذاشتن. شاید برای دور بعد مبینا رو گذاشتن