آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

سفر شمال

1391/5/29 21:47
نویسنده : مامان
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

این سری به خاطر چند روز تعطیلات پشت سر هم سفر شمالمون متفاوت بود و حسابی بهمون خوش گذشت .

روز عید فطر رو همراه خانواده پدری آنیسا رفتیم هتل جنگلی سالار دره  که خیلی بهمون خوش گذشت آنیسا اینقدر بازی کرد که غروب موقع برگشت همینکه سوار ماشین شدیم بیهوش شد!

انیسا 

انیسا 

انیسا 

انیسا

انیسا 

انیسا 

 

انیسا 

انیسا 

انیسا 

انیسا 

انیسا 

انیسا 

انیسا 

یه روزهم همراه مامانم اینا رفتیم ویلای داییم لب دریا و اونجا هم خیلی خوش گذشت فقط وقتی گذاشتیمش تو اب  یه خورده ترسید! 

انیسا 

 

پی نوشت:با تشکر فراوان از آزاده جان (عمه گرامی)که در امر بچه داری کمک فراوان کردند و پا به پای ما دنبال آنیسا دویدندنیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

آزاده
30 مرداد 91 11:04
خوشگل فرشته کوچولووووووووو با تشکر از شما :دی
مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:46
سلام وبلاگ قشنگی دارین میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه
مامان نوژاجوني
31 مرداد 91 7:31
واي چقدرتوعكسانانازشدي.بوس
maman fataneh
31 مرداد 91 15:10
hala bikhabar boland mishin miayn shomalpa hesabi khosh gozashte bet azizam
عمه ی اریسا کوشمولو
31 مرداد 91 23:48
چقددددددددددددددر که شما ملوسی عسیسم
مامان پاتمه و آویسا
1 شهریور 91 9:02
عاشقتم آنیسا
مامان آوین
1 شهریور 91 14:13
آفرین دختر شیطون! همیشه به شادی عزیزم!
مامان علی
4 شهریور 91 9:35
من فدای این دخمل شیرین و خوش تیپ بشم.عکسا فوق العاده ست مخصوصا عکس اول و دوم و عکس آخری
مامان آرتین
5 شهریور 91 17:02
چه دخمل خوش تیپی.بووووووووووس
ame negar
7 شهریور 91 14:19
mashala energy
انا
8 شهریور 91 13:29
خیلی ماه هست دخترت من اگه بخوام لینگتون کنم با چه اسمی لینگتون کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رمز مطالب اینترنتیم:ساشا رمز عکسای خودم:انا تو رو خدا اگه باور نکردید عکس های خودم هست بهم تنه نزنید اصلا نظر ندید باشه؟؟؟؟؟؟؟قبول؟؟؟؟
سمیرا
12 شهریور 91 2:04
عاشقتمممممممممممممممممممممم خوشتیپ خانوم یه عالمه بوووووووووووووووووووووس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 شهریور 91 13:31
همیشه به گردش وشادی عزیزم.چه عکسای ناااازی شده
فاطمه مامان آیلین
30 شهریور 91 23:45
وای وااااااای چه دختر ملوسی ...خاله جون تو کجا بودی ؟ چقد تو نازی قربونت برم
مامانش با اجازتون بلافاصله لینکتون کردم .


مرسی عزیزم
سارا مامان آرام
9 مهر 91 15:34
خیلی عکسهای زیبایی گذاشتین و دخترتون فوق العاده دوست داشتنیه
پری
18 مهر 91 22:54
وای چ خوشمله بیا وبم
پويا
15 بهمن 91 18:38
سلام آنيسا جون
چقدر تو بامزه اي ، عاشقتم دخملي



خاله جون شما خیلی به ما لطف دارید