آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

فارغ التحصیل کوچولوی من!

1391/5/25 0:31
نویسنده : مامان
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من امروز فارغ التحصیل شد!یعنی ترم اول کلاسش تموم شد به همین مناسبت امروز تو

کلاس جشن گرفتن و کلی خوراکی خوردن و خوش گذروندن تازه کلاه فارغ  التحصیلی هم درست کردن!من که واقعا از کلاس های آنی راضی بودم چون واقعا بهش خوش می گذشت و لذت می برد وهمین برام کافی بود وقتی معلمشون شعر می خوند تندی می رفت جلو وامیستاد و همراهی می کرد و لذت می برد و عاشق این شعر خوندنهای دست جمعی بود واسه همین ترم دوم هم ثبت نام کردیم که با کمی تاخیر برگزار می شه.

فرشته نازم امیدوارم روزی در رشته ی مورد علاقه ات و در بالاترین درجات علمی فارغ التحصیل شَوی.

 

انیسا انیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 مرداد 91 1:38
چه بامزه ایشاله فارغ التحصیلی دانشگات خوشگلم مامانی جون یه کم راجع به کلاسا میگی ؟چه جورکلاسایی هست وکجاست؟ خوبه که آنیساجون میشینه آرمیتای من که اصلا یه جابند نمیشه .امادوست دارم اینجورجاهاببرمش برای اجتماعی شدن بچه خیلی خوبه .ممنون میشم بهم توضیح بدی عزیزم
مامانی زهرا
25 مرداد 91 4:31
آنیسا جونم مبارکه. ان شالله همیشه موفق و خوشبخت بشی
مادرجون
25 مرداد 91 14:38
به به! عجب کلاسی! اسم همه، اسم گل رز کوچولو در جلو نشسته پیش سنبل آن جا نشسته نرگس کنار آن سوسن است این جا نشسته لاله هم میزی اش لادن است بنفشه هم نشسته سمت چپ نسترن پشت سر آن دوتا شقایق و یاسمن این یکی هم ریحانه آن یکی هم بابونه این دو تا شاخه گل هم گل بهار و گلدونه اسم کلاس گلستان مبصرشان گل پسند آمد خانم گل آرا توی کلاس با لبخند گل های شاد و زیبا برمی خیزد از جا: سلام خانم گل آرا خوش آمدی بفرما!
مادرجون
25 مرداد 91 14:42
گل همیشه بهار من آنیساجونم امیدوارم تا همیشه پوینده وپاینده بمانی وبا طراوت زندگی کنی عسلم دوستت دارم
مادر جون
25 مرداد 91 14:49
فارغ التحصیلی ات مبارک موفق وشادوسلامت باشیدتا همیشه
مامان نوژاجونی
25 مرداد 91 18:31
مبارکت باشه خانمی
ame negar
26 مرداد 91 0:23
aniiiiiiiiiiii cheqad bozorg shodiiiiiiiiiiiiiiiiiii eeeeeeeeeeeeeeeyyy janaaaaam anisa khanum e ma fareqol tahsil shodeeeeee
آتنا مامان روشا
28 مرداد 91 11:49
میشه کمی در مورد کلاسهاش که کجا هست و چه جوری باید ثبت نام کنیم و از چه سنی میپذیرن و چه چیزهایی یاد میدن کمی منو راهنمایی کنین . مرسی ببوسید آنیسا جونو
مامان فتانه
28 مرداد 91 17:39
انشالله جشن فارغ التحصیلی دانشگات عزیزم
مامانی آوینا
26 شهریور 91 1:00
فارغ التحصیلیت مبارک گل کوچولو مامانی میشه راجع به کلاسا کمی توضیح بدین لطفا"مرسی