آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

از این روزهای ما

1391/7/25 0:07
نویسنده : مامان
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسای خوشگل ما دیگه داره واسه خودش خانمی میشه و این رو با کارهاش ابراز احساساتش نگاهاش به ما نشون میده!حواسش کاملا به همه چیز هست حتی وقتایی هم که مثلا بی توجه!مثلا دیروز اون داشت بازی میکرد و من هم به دست و پام مرطوب کننده میزدم شب که باباش اومد رفت کرم رو آورد دستش رو میزاشت روش و بعد میمالید به دستو پاش اینجوری از باباش می خواست که درش رو باز کنه تا به دست و پاش کرم بزنه! 

روزاYOUR BABY CAN READ میزارم یه قسمتی توش هست که با موزیک اعضای بدن رو یاد میده من هم تکرار میکنم و آنی فقط میرقصه!این دختر آخر یه رقاص حرفه ای از آب در میاد!از بس علاقه داره!!! 

براش میخونم خرگوش من چه نازه گوشاش چقدر درازه و اون سری دستش رو رو سرش میبره(شکل گوش خرگوش)میخوره برگ کاهو میپره مثل آهو واون تندی سعی میکنه بپره! 

روزا وقتی بیرون میریم عاشق اینکه رو برگ های خشک راه بره! ومنم عاشق اینم که دست دختری رو بگیرم وباهم قدم بزنیم!

با اینکه شیر دوست نداره اما این روزها شیر موز دنت رو خوب میخوره! 

البته دیروز هم براش سوپ خامه درست کردم که یکم تنوع غذایی داشته باشه آخه بقیه سوپها همه مثل همن!  

 خیلی این فرفری زیر موهاش رو دوست داررررررررررررم

انیسا تقریبا کار هر روزشه که بره و به دست گیره گاز دست بزنه!

انیسا 

 شرمنده که عکسها خوب نیست عکس گرفتن از این وروجک سخت ترین کار ممکنه !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آوین
25 مهر 91 8:22
خیلی شیرینی خاله ای! دوست دارم!
مامان نوژاجوني
25 مهر 91 8:42
اي شيطون بلاي نانازي