آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

چپ دست یا راست دست!

1391/7/17 22:59
نویسنده : مامان
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

امشب متوجه یه مروارید خوشگل دیگه توی یه صدف کوچولو شدیم وحالا دیگه دختری 9 تا دندون داره ودو تای دیگه هم در حال نمایان شدنه

عروسکم روزا میره عروسک نی نی رو میاره موهاش رو شونه میکنه وبراش گیره میزنه!شال من رو میزاره سرش و تو خونه با شال و دمپایی من راه میره امروز شالم به گوشوارش گیر کرد و آنیسا در حالی که جبغ میزد می گفت مامان بیا و بعد از دست نزن(دَ ندَن) این دومین جمله اش بود که کامل گفت! علاقه شدیدی به کابینت ها داره و هر دفعه یه چیزی از توش کشف میکنه من هم میگم آنیسا بزار سر جاش اونم اکثرا گوش میده گاهی هم میزاره سر جاش و دوباره میگیره و انقدر ادامه میده تا من بی خیالشم!  

انیسا 

چیزی که این روزها توجهم رو جلب کرده چپ دست بودن آنیساست البته خیلی وقتها با دست راست هم کا ر میکنه ولی اکثرا مداد و قلم رو به دست چپش میده من هم از اونجایی که یه مطلب راجع به تست چپ دست یا راست دست بودن خونده بودم توپ رو جلوی پاش انداختم که شوت کنه و اون همش با پای چپ این کار رو میکرد حتی وقتی ازش می خوام پاش رو تو شلوار یا دمپایی هم بزاره اول پای چپش رو میده شاید آنیسا هم مثل عمه اش چپ دست باشه !می دونم چپ دست بودن هم مشکلات خودش رو داره اما خیلی ها میگن چپ دستها بچه های باهوشی هستند!از خود راضی

انیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان آوین
18 مهر 91 7:37
سارا مامان آرام
18 مهر 91 9:15
خیلی خیلی دختر با نمک و تودل برویی هستش این آنیسا خانم
آرام منم چپ دسته
عزیزم روز جهانی کودک بر تو مبارک

مرسی عزیزم
مامان يزدان
18 مهر 91 10:05
مامان نوژاجوني
18 مهر 91 10:32
maman fataneh
18 مهر 91 11:52
دختر ناز دلم برات تنگیده
فاطمه (مامان آیلین)
19 مهر 91 12:36
پس خوشمل خاله چپ دسته ... قربون اون دستت برم ... چقد بامزه خودکار رو گرفتی
لاله
19 مهر 91 13:51
مامان پاتمه
22 مهر 91 8:31
سلام گلکم آدم های چپ دست فوق العاده احساساتی هستن مواظب قلب کوچولوش باشین
مامانی زهرا
22 مهر 91 18:10
سلام دوست جونم زهرا نازنازی هم چپ دسته عمه ی زهرا هم چپ دسته از شما چه پنهون گاهی وقتی به مشکلات چپ دستی فکر می کنم برای دخملی ناراحت میشم ولی شنیدم چپ دستها خیلی باهوش و احساساتی هستند امیدوارم کودکانمان موفق باشند
لاله مامان آندیا
23 مهر 91 0:12
راستی سارا جون ، بهترین شطرنج بازها چپ دست هستن.نمی دونم ربطی داره یا نه.اما یکم بزرگتر شد با گل دخمری شطرنج کار کن ببین دوست داره ؟


باشه حتما پس چپ دست بودنم بد نیستا!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 مهر 91 5:31
عزیزم توام مثل من چپ دستی ؟ من هنوزکشف نکردم که آرمیتاچپ دسته یانه اماخیلی دوست دارم بشه
ژاله مامان آیدا
26 مهر 91 12:55
منم شنیدم چپ دستها خیلی باهوشن .خاله قربون اون گل سرای خوشگلت بره


مرسی عزیزم
عمه فرحناز
29 مهر 91 21:06
فدای تو ناز ناز دختر بشه عمه
عمه مریم
1 آبان 91 21:17
فدای مشق نوشتنت بشم
مریم (مامان آرینا)
18 آبان 91 9:45
عاشق عکس مشق نوشتنت شدم