آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

بازگشت دوباره شیشه شیر

1391/7/29 14:13
نویسنده : مامان
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح آنیسا یه چند تا سرفه های کوچولو داشت و من حس کردم داره سرما میخوره این شد که باهم رفتیم سر کوچه و واسه سوپش شلغم خریدیم بعد هم به توصیه دکتر که گفته بود در چنین مواقع بهش چای و نشاسته بده براش چایی عسل درست کردم می دونستم اگه تو لیوان بریزم بیشتر بازی میکنه و چیز زیادی نمی خوره تصمیم گرفتم دوباره شیشه رو امتحان کنم و در کمال ناباوری خیلی خوشش اومد!

انیسا

انیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نوژاجوني
29 مهر 91 14:16
خداروشكركه شيشه رو گرفت ودوست داشت.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 مهر 91 14:25
عزیزم چه بالذت میخوره نوش جان ، ایشالاکه سرمانخوردی خوشگلم
نایسل
29 مهر 91 14:40
نوش جونتتتتت
مامان پاتمه
29 مهر 91 14:56
انشاالله همیشه سلامت باشی آنیسای نازم
مامان مبینا
29 مهر 91 21:41
چه خوشمزه میخوره.
آفرین به آنیسا که به هیچی دست نمی زنه،ما که تلویزیون رو منتقل کردیم به بالای کانتر آشپزخونه
نمی دونم شاید بخاطر این اینقدر کنجکاوه که ازاول بهش هیچی نگفتم و گذاشتم هرجا و هرچیزی که دلش می خواد بره و دست بزنه.
تا حالا خساراتی که وارد کرده به میلیون میرسه

به نظر من اگر چیزی رو جمع نکنی و دکور خونت رو بهم نریزی و بزاری حس کنجکاویش ارضاع بشه خیلی بهتره بعد یه مدت میبینی نسبت بهشون بی توجه میشه .وگرنه حتی مهمونی رفتن هم واست مشکل میشه چون با دیدن چیزایی که تو خونه محروم شده اونجا میخواد این کنجکاوی رو ارضاع کنه !
سارا مامان آرام
30 مهر 91 9:31
انشاءالله که زود زود سلامت بشه

حالا دختر من اگه ببینه محتویات شیشه غیر از سفیدی شیر چیز دیگه ای رو نشون میده نمیخوره


دختر منم اگه شیر توش باشه نمیخوره!هر کدومشون یه جور نازو ادا دارن!
AKAVISH
30 مهر 91 12:18
عكس هاي أنيسة خانوم خوشگلتو از نوزادي تا همين عكسايي كه چند روز پيش گذاشتي ديدم كوچولوي بامزه اي داري خدا برات حفظش كنه


مرسی عزیزم لطف داری
اتنا مامان روشا
1 آبان 91 11:59
نوش جونت . ان شا الله زودتر خوب بشی


مرسی عزیزم انشاالله
مامان فتانه
6 آبان 91 11:42
گوارای وجودت....چه با اشتها
مامان آروین
7 آبان 91 22:29
ماشااله چه دختر ناز و ملوسی دارید . من تازه با وبلاگنون آشنا شدم . خیلی خوشحال میشم که لینکتون کنم . از طرفم ببوسیدش .


مرسی عزیزم ما هم با افتخار لینکتون میکنیم دوست خوبم
مامان آروین
8 آبان 91 11:01
از آنیسا جون و همچنین وبلاگش خیلی خوشم اومده . اگه مایل باشید لینکنون کنم . ماشالله خیلی دخترتون ملوس و دلبره . از طرفم ببوسیدش .


مرسی عزیزم باعث افتخاره ما هم در اولین فرصت لینکتون میکنیم