آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

hooray!!

1391/8/1 23:03
نویسنده : مامان
759 بازدید
اشتراک گذاری

روزی دو سه بار این آهنگ رو میزاشتم ولی آنیسا توجهی نمیکرد یا میرقصید !ولی الان چند روزه که میبینم همراهی میکنه !یه وقتایی هم دوتایی باهم انجام میدیم خیلی بامزه ست!

                        (انیسا زانو وپاشو نشون میده)                 head and shoulders,kness and toes
kness and toes
eyes and ears and mouth and nose
head and shoulders, kness and toes
kness and toes

  

آنیسا دست میزنه                                                   if you`r happy and you know it,clap your hands
if you`r happy and you know it, clap your hands
if you`r happy and you know it, then your face will surly show it
if you`r happy and you know it, clap your hands

 پاهاشو رو زمین میکوبه                                          if you`r happy and you know it, stomp your feet
if you`r happy and you know it, stomp your feet
if you`r happy and you know it, then your face will surly show it
if you`r happy and you know it, stomp your feet

 آنیسا میگه روره                                            if you`r happy and you know it, shout hooray, hooray
if you`r happy and you know it, shout hooray, hooray
if you`r happy and you know it, then your face will surly show it
if you`r happy and you know it, shout hooray, hooray

 حالا دیگه وقتی ازش میپرسم toes کو انگشت پاشو نشون میده !!خیلی خوشحال شدم چون این ماه نتونستم آنیسا رو کلاس ببرم واز این بابت خیلی ناراحت بودم اما خودم تونستم تو خونه یه چیزایی یادش بدم هرچند ما کلاس رو بیشتر برای محیطش دوست داشتیم و دلمون میخواست آنیسا تو جمع باشه و به امید خدا هرچه زودتر دوباره کلاس ها رو شروع میکنیم ...

این روزها موهای دختری رو مدل دو گوشی با یه کش خوشمل میبندم خیلی ناناز میشه!

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان آوین
2 آبان 91 8:13
آفرین دختر باهوش! دوست دارم!
سارا مامان آرام
2 آبان 91 8:49
آفرین آنیسای باهوش خیلی عکساش خوشگلن و چه دختر خوبی که میذاره همچین کشی توی سرش بمونه
عاكاويش
2 آبان 91 9:19
آنيسا خانوم با اين سن و سال كلاس ام ميره بابا آفررررررين
مامان نوژاجوني
2 آبان 91 10:37
چقدر نازشدي با اين مدل مووآفرين به اين ماماني بافكر
مامان آیدین
2 آبان 91 13:02
ماشاالله دخملی خیلی نازه بوووووووس
سهیلا مامان درسا جون
2 آبان 91 13:37
ماشاالله خیلی نانازه دخملمون
عکسای قبلی رو هم دیدم
ظاهرا بیشتر عکس میزارین تا متن و توضیحات
اما متن که باشه کمی با زندگی و گفتار و نوشتارتون آشنا میشیم
بهرحال امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشین
آنیسا خوشگله رو هم با اون موهای خرگوشی ببوسین
چشم عزیزم سعی میکنم بیشتر بنویسم
مامان پاتمه
2 آبان 91 14:04
جان دله این دخمله باهوش


مرسی عزیزم اون عروسکهای نازتو ببوس


آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 آبان 91 19:52
عزیزم بااون موهات چه خوشگل شدی
مامانی متخصصامیگن موقعی که بچه داره تازه زبون بازمیکنه فقط زبان مادریه خودشو یادبدین وگرنه دچارمشکل میشه البته فکرمیکنم آنیساجون ازروی تقلیدازشماداره انجام میده و درک نمیکنه که معنیه کلماته ولی ممکنه که قاطی کنه توی تکلم. سن یادگیریه زبان دوم ۳سالگیه.
به هرحال ببخشیدعزیزم که دخالت کردم میدونم که این به خودت مربوط میشه .
اما دوستم دلم نیومد که نگم
مرسی عزیزم از راهنماییتون من هم در این زمینه تحقیق کردم خیلی ها بر این باورند که زیر 3 سال بچه میتونه چندین زبان رو یاد بگیره وگرنه اون قسمت از مغز که مربوط به یادگیری زبانه از بین میره و دیگه نمیتونه به این سرعت یاد بگیره .در مورد آنیسا هم قاعدتا داره تقلید میکنه ولی باعث میشه که با کلمات آشنا بشه و تو ذهنش بمونه .مرسی از توجه ات عزیزم بازم سعی میکنم بیشتر در این زمینه پرس و جو کنم شما هم اگر مطلبی در این زمینه دارید معرفی کنید خوشحال میشم

مامان بابای الیسا
2 آبان 91 20:36
واااااای این دختر چه جیگر شده فداش بشم من . من عاشق دخترام مخصوصا یکی مثل آنیسا خوشگله بوس بوس . چه کش موی نازی چقدم بهت اومده ملوسک خاله
مامان عسل
3 آبان 91 9:18
هزار ماشالا به اين دختر ناز و باهوش اين شعر رو گزاشتين ياد بچگي هام افتادم ، مامانم هميشه اين رو براي من و خواهرم ميخوند الان که ديدم ياد اون وقتا افتادم ! کلا يادمون رفته بود حالا حتما به مامانم ميگم اونم حتما يادش مياد بوس براي آنيسا جون ناز و خوشگل
دایی امیر
3 آبان 91 13:58
کوچولوی خوشگل ما زودتر بیا دلمون برات تنگ شده
مامان جون
3 آبان 91 14:04
آنیسای عزیزم دلم برات یه ذره شده قربونت برم وقتی زنگ میزنیم خیلی بامزه میگی الو زودتر بیا پیش مامان جون ما دلمون تنگ شده
لاله مامان آندیا
3 آبان 91 18:54
به به خوشگل خانم.خوبه می ذاره کش رو سرش بمونه
مامان فتانه
6 آبان 91 11:45
افرین انیسای باهوش ....چه کش موی نازی خیلی بهت میاد
مامان آرنیکا
7 آبان 91 13:11
چه دختری چه چیزی دوست داشتم لینک تون کنم اگه اجازه بدید


حتما عزیزم ما هم با افتخار لینکتون میکنیم
باران اردیبهشت
8 آبان 91 1:38
مرسی که به ما سر زدی
خیلی دختره نازی داری من که عاشقه اون موهای ناز نازیش شدم .
شاد و خوشحال باشید همیشه


ممنون عزیزم
ژاله مامان آیدا
11 آذر 91 16:00
ماشااله آنیسا جون هر روز خوشگلتر می شه . در ضمن خیلی هم خوشتیپی خاله