آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

این روزهای عروسک کوچولومون

1391/8/18 16:09
نویسنده : مامان
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ناز ما خیلی راحت میتونه از نرده کمک بگیره و از پله ها بالا پایین بره

 

دو سه تا از شکلهای پازل میوه ایش رو که راحتره درست سر جاش میزاره 

 

خیلی خوشگل بلده آدم رو گول بزنه!(یه روز داشتیم بازی میکردیم یهو خوابوند زیر گوشم!شاید فکر میکرد این کارشم بازیه ولی من ناراحت شدم و دیگه بازی نکردم آنیسا هم رفت یه گوشه نشست و دستش رو گذاشت جلو صورتش و میگفت اووووووووووو تا برگشتم ببینم داره گریه میکنه یا نه دستش رو بر داشت و بلند بلند می خندید!)آخ که تا تونستم چلوندمش 

 

وقتی هم سعی در خوابوندش دارم محکم چشاش رو میبنده و میگه هو پوف !من که میدونم بیداره و نگاش میکنم تندی چشاش رو باز میکنه و بهم میخنده 

 

همه در هایی که حالت پیچ داره رو باز میکنه از انواع بطری و شیشه گرفته تا لوازم آرایش مامان! 

عاااااااااااشق گردو و پفکِ ولی سعی میکنیم پفک رو از دست رسش دور کنیم اما گردو رو براش تو ظرف کوچولو میریزم و جلوش میزارم 

 

عاااااااشق آب بازیه حمام رو دوست داره ولی متنفرِ از اینکه کسی به سرش دست بزنه چه بخواد موهاشو بشوره یا کوتاه کنه 

 

عااااااااشق اینکه بره تو اتاق و هی در رو باز کنه مارو نگاه کنه و دوباره در رو ببنده و اصلا از این کار خسته نمیشه و کلی هم ذوق میکنه 

وقتی کسی رو (مثل بابا ش )ببینه و ذوق زده بشه سمتش نمیره ولی کلی بپر بپر میکنه و میرقصه و یه جورایی میخواد خود نمایی کنه   

وقتی میدونه از دستش ناراحتیم روش رو از ما بر میگردونه و زیر چشمی نگاهمون میکنه اگه متوجه بشه که داریم نگاش میکنیم روش رو بیشتر بر میگردونه و انقدر ناز زیرچشمی نگاه میکنه که آدم رو تو اوج ناراحتی خنده میاره!

 

جدیدا وقتی محبتش به من زیادی گل میکنه میاد و لپم رو میکشه و میره! 

 

اینم از آنیسا خانم ما و کاراش تا پایان 16 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان مبینا
18 آبان 91 22:12
چقدر این بچه ها کارهاشون شبیه هم هست،یه پیشنهاددارم بیاازاین به بعد مطالبمون رو شرکنیم،اینطوری کمتر وقتمون گرفته میشه
مبینا هم اصلا نمی گذاره موهاش رو شونه کنم چه برسه به اینکه کوتاه کنم.شما چطوری جلوی موهای آنیسا رو کوتاه کردید
عکسهاش هم مثل همیشه بییییییییییییییییییست بودن،عاشق تیپ دامنیش شدم؟،ببوسش


مرسی عزیزم بانظرت موافقم!من هم به سختی جلوی موهاش رو کوتاه میکنم البته یکم کوتاه بلند داره ولی وقتی میبینم عصبانی میشه دیگه بی خیالش میشم!
محبوبه
18 آبان 91 22:54
جانم ماشالله چه شیرینه دخمل بلا زنده باشه همیشه
مامان پاتمه
19 آبان 91 16:01
نمیدونم نظرم ثبت شد یا نه؟؟؟
دوباره میگم
ای جانممم که مامانش رو گول میزنه من عکس میخوامممم



نه عزیزم نظر دیگه ای نبود !باشه مامانی زودی می آیم
آتنا مامان روشا
19 آبان 91 18:41
آفرین دختر خانوم و ناز که انقده باهوشم هستی
مامان آوین
19 آبان 91 21:07
آفرین به این دختر زبل که همه رو گول می زنه!!!
مامان آوا
19 آبان 91 21:24
سلاااام دخمل نازو خوشگل قربونت برم كه اينقدر شيرين كاري ميكني و دل مامان بابا رو ميبري . عكساي پست قبليتم خيلي ناز بودن با اون تيپ زمستونيت .خوشتيپ خاله
مامان نوژاجوني
20 آبان 91 14:03
واي چقده شيطون بلا شده اين دخمله
مامان فتانه
22 آبان 91 16:37
مامانی آوینا
28 آبان 91 1:23
آخی عزیزم آفرین ماشالله به خانوم گل مامانی براش اسفند دود کن اگر دوست داشتی آوینای مامانی رو هم لینک کنمرسی عزیزم