آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

آنیسای 16 ماهه

1391/8/18 0:04
نویسنده : مامان
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسا خانم ما این روز ها خیلی بازیگوش شده خودم حس میکنم شیطون تر از قبل شده البته میدونم تا این حد طبیعیه و فقط باید حوصله به خرج بدم تا این دوره سنش بگذره هرچند دوره شیرینیه چون هر روز با یه حرف یا حرکت جدید سورپرایز میشیم!خودمم حس وابستگیم بهش بیشتر شده حتی وقتی که خوابه کلی دلتنگش میشم!خیلی وقتها امتحانش کردم هیچ وقت بچه حسودی نبود ولی این روزها اگه من یا باباش به نی نی دیگه ای توجه کنیم ناراحت میشه بغض میکنه و اعتراض میکنه حتی وقتی من عروسکش رو ناز میکنم با بغض میاد عروسکش رو پرت میکنه و من رو بغل میکنه !این یعنی توجه بیش تری از ما میخواد و ماهم داریم سعی میکنیم بهش بفهمونیم که جز اون هیچی تو دنیا واسمون ارزش نداره ...

آموزش بن بن بن رو هم شروع کردم خیلی خوب داریم پیش میریم البته هدف خواندن نیست چون عکسها واضح تره و آنیسا هر چیز رو که یاد گرفت از عکسش بود .وقتی عکس آب رو نشون میدم و میگم :آنیسا این چیه خیلی با مزه میگه :آآآآآب و...از همه جالب تر گاوه که من هرچی میگم آنیسا یاد نمیگیره وآخرش وقتی میپرسم این چیه میگه:ماخنده

تو خونه وقتی صدای زنگ در یا گوشی میاد سریع میگه الوووووووو ولی خونه مامان جون هر وقت صدای زنگ در میومد بلند میگفت ابیر(مظورش دایی امیر بود)خنده

این هفته دوتا مهمونی دعوت شدیم که خیلی بهمون خوش گذشت (تولد آندیا جون و نامزدی دوست عزیزم)البته چون دست تنها بودم نتونستم دوربین ببرم و تو مهمونی عکس بگیریم اما قبل رفتن یه چندتایی عکس از ملوسکم انداختم چشمک

انیسا 

انیسا 

انیساراستی دختری 4 تا مروارید خوشگل دبگه هم به مرواریداش اضافه شده و حالا دیگه 13 تا دندون داره عروسکم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محبوبه
18 آبان 91 9:34
عزیزه ماشالله
مریم (مامان آرینا)
18 آبان 91 9:39
وای خاله چقدر جیگری پیش ما هم بیا اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید
محبوبه
18 آبان 91 10:47
ما خیلی وقته سر می زنیم و این خوشگل خانومو می خونیم و می بینیم.


مرسی دوست خوبم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 آبان 91 14:30
همیشه به مهمونی وشادی عزیزم خیلی جیگری آنیساجونی بااون حسادت بامزه ات آفرین که درستو خوب بلدی
عمه فرحناز
18 آبان 91 15:37
پرنسس
18 آبان 91 17:37
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=17444&ChatDate=18-8-1391&PageNumber=1 سلام دوست عزیز یا 15 هزار تومان برای تولد نی نی تون تم تولد سفارش بدی اینم آدرس کولوپم
سارا مامان آرام
19 آبان 91 15:32
آخی عزیزدلم مثل همیشه عکسات قشنگه
دختر گلم همیشه به جشن تولد و نامزدی و عروسی و شادی


مامانی زهرا
21 آبان 91 18:49
ماشالله به آنیسا طلا که خیلی بلا شده و دلبری میکنه در ضمن دندون نو مبارک
مامان فتانه
22 آبان 91 16:35
سلام نانازی...دندونای نو مبارک...لباساتم خیلی نازه دست مامان جون درد نکنه با هنرمندیش


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 آبان 91 2:10
مامانی کجایید؟دلمون تنگ شده برای شما وجوجو کوچولو


سمیرا
27 آبان 91 2:19
آخخخخخخخخخخخخخخخخ من دوسش دارم این شیرین عسلوووووووووووووو خوشتیپ ناناز
د خ م ل ی .. (✿◠‿◠)
4 آذر 91 4:53
ابیر
ژاله مامان آیدا
11 آذر 91 16:12
عزیزم دندونات مبارک باشه. راستی شما برای آموزش از چه سی دی استفاده می کنید؟

مرسی عزیزم من بیشتر واسه آنیسا سی دی YOUR BABY CAN READ رو میزارم چون شاد تره بیشتر دوست داره و بیشتر چیزا رو با شعرهاش یاد میگیره
باران قلنبه
21 آذر 91 15:58
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی