آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

دختر کوچولوی یک سال و نیمه

1391/10/10 1:07
نویسنده : مامان
1,692 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی ما دیروز یه سال ونیمه شد!واقعا باورم نمیشه نمیفهمم این روزها چطور اینقدر زود میگذره!هر روز که میگذره فرشته ی ما شیرین تر میشه و من عاشق اون احساس و عواطف دخترونه ای که توش موج میزنه هستم خودم که هیچ وقت اینطوری نبودم و احساساتم رو نشون نمیدادم ولی آنیسا مدام در حال دلبری کردنه نگاهاش قهر کردناش بوسه باران کردناش... گاهی منو غرق بوسه میکنه خیلی خوب و به جا محبتش رو به آدم نشون میده من که عاشق این کاراشم

میگم: آنیسا عشق من کیه؟میزنه رو سینه اش و میگه من من!باباش هم میگه: دختر من کیه؟میزنه رو سینه اش و میگه من من! 

گاهی هم میگم :آنیسا    میگه :بَیه         میگم :عشق منی ؟          میگه:بَیه     آخ که عاشق این بَیه گفتناشم 

یه روز تو هوای بارونی تو ترافیک مونده بودیم ومن برای اینکه مشغولش کنم تا خسته نشه براش توضیح دادم که بارون چیه ودستش رو از شیشه بیرون گذاشتمو گفتم ببین مامان این بارونه که به شکل آب از آسمون میاد.... چند روز بعد برف شدیدی میبارید و بردمش دم پنجره و برف و نشونش دادم و داشتم براش توضیح میدادم که گفت مامان مامان آبه!!خیلی جالب بود که اون بارون تو ذهنش مونده بود !گفتم نه عزیزم برفه!و حالا روزی چند بار میره پشت پنجره و میگه:بَرس بَرس و وقتی میبینه خبری نیست بر میگرده! جالبه بچه ها با این که نمیتونن حرف بزنند خیلی راحت همه ی حرفهای مارو متوجه میشن و تو ذهنشون میمونه!

یه عروسک سیاه داره که واسش هدیه آوردن و از بین این همه عروسکی که داره فقط عاشق این نی نیه و موقع صبحانه مامان باید به نی نی هم چایی بده!براش گیره میزنه وحموم میبرتش و عینک میزاره چشمش وحتی مامان باید به نی نی هم می می بده! 

آموزش بن بن بن مقدماتی در حال تمام شدنه و تقریبا یه چند تا کارت مونده تا تمومشه وبه امید خدا بعد از این میخوایم بریم بن بن بن انگلیسی رو شروع کنیم و دیگه آموزش زبان به صورت جدی شروع بشه چون تا حالا هر چیزی رو که میشنید و دقت و علاقه نشون میداد من هم واسش تکرار میکردم و یاد میگرفت ولی دیگه تصمیم دارم جدی تر عمل کنم چون تقریبا بیشتر کلمات فارسی رو یاد گرفته حتی بعضی چیزا رو به هردو زبان بلده مثل بینی(nose)و..

هنوز واکسنش رو نزدیم چون یه کوچولو آبریزش بینی داره و میترسم الان واکسن بزنم بدترشه  

انیسا 

انیسا

 آنیسا

 انیسا

انیسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

بهاره مامان ونداد
9 دی 91 18:46
دختر نازی داری ماشا الله
اگه دوست داشتی به وب ما یه سر بزنید و ونداد من رو همببینید از تبادل لینک با شما خوشحال میشم


چشم عزیزم حتمامیام

مامان جون
9 دی 91 19:47
X
دایی امیر
9 دی 91 19:53
عاشقتم عزیزم.خیلی ناز شدی


مرسی دایی جون
مامان فتانه
9 دی 91 19:59
افرین به انیسا خانم گل


مرسی عزیزم ببوس وروجکت رو
عمه فرحناز
9 دی 91 20:41
هر چی بزرگتر می شه بیشتر عاشقش می شم عمه فدای حرف زدنش بشه یک عالمه دوستون دارم


مرسی عزیزم
محبوبه
9 دی 91 21:04
یه سال و نمگیت مبارک خاله.
زنده باشی تا همیشه عزیز زیبای من.
ایشالله واکسنشم بی درد و درسر بسلامتی بگذره آسوده خاطر شین.



مرسی عزیزم ایشالا
مادر جون
9 دی 91 21:25
هزار ماشاالله به این دختر دانشمند کوچولو و دوست داشتنی


مرسی مادرجون
عمه مریم
9 دی 91 21:57
فر شته کوچولوی عمه خیلی خیلی نانازی


مرسی عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 23:08
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
ویدا
10 دی 91 3:18
سی ماهگیت مبارک بانمکِ فسقلی با اون عروسکِ خوشگلت!


مرسی خاله جون
مامان آوین
10 دی 91 8:53
آفرین دختر باهوش و دوست داشتنی!


مرسی عزیزم
مامان نوژاجوني
10 دی 91 9:09
چقدر پيشرفت كرده اين دختري 18 ماهگيتم مبارك عزيزم


ممنون عزیزم
مامان پاتمه
10 دی 91 11:05
آنیسا جونم بزرگ شدی مبارکت باشه خاله
من عااااشق تیپتم
واییییییییی موهاشو نگاه
آنیسا جونم دوستت دالم


مرسی خاله ی مهربون
لاله مامان آندیا
10 دی 91 14:26
این عکس آخری فوق العاده شده.آفرین به خوشگل خانم باهوش مهربون


مرسی لاله جان
فرناز/مامان ریحانه
10 دی 91 15:34
هووووووووووووووووووووووووووووووورا بالاخره پیداتون کردم

می دونین چند وقته دارم دنبالتون می گردم؟

مامان آنیسا خیلی بی وفایی ها من که تو لینکاتون بودم پس چرا بهمون سر نمی زدین؟

از وبلاگ آیلین تونستم پیدات کنم
از لباسای کلاه دار قهوه ای آنیسا تو 3 ماهگیش نشون گذاشته بودم و با دیدن اون عکسا فهمیدم همون وبلاگی که آدرسش رو گم کرده بودم هستین.
ماشاا... چقدر بزرگ و ناناز شده دخملی
آنیساجون بیا به این ریحانه ما هم بگو دست به گیره هاش نزنه و مثل تو خوشگل و مامانی بشه موهاش
تا دوباره گمتون نکردم، برم لینکتون کنم


عزیزم!مرسی که انقدر به مالطف داری الان میام پیشتون
فرناز/مامان ریحانه
10 دی 91 15:35
جیگلم یک و نیم سالگیت هم مبارک باشه


مرسی خاله ی مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 دی 91 16:25
وای وای ۱سال ونیه شده این جیگرخانوم مبارکه عزیزم
عکس آخریتوخیلی دوست دارم آنیساگلی


مرسی آنا جون
مامان مبینا
10 دی 91 20:32
18 ماهگیت مبارک آنیسای قشنگم،قربون آنا گفتنت بشم
من واکسنمبینارو زدم و خداروشکر فقط یه کوچولو شب اول تب کرد.خدایی یه بار بزرگی بود رو دوشم.امیدوارم آنیسا هم زیاد اذیت نشه.


خدا رو شکر که مبینا جون زیاد اذیت نشد .من خیلی استرس دارم با اینکه آنیسا تو واکسن های قبلی زیاد اذیت نشدولی همیشه موقع واکسن که میشه استرس میگیرم!ایشالا ایندفعه هم زیاد اذیت نشه
سوسن(مامان پرنسس باران)
10 دی 91 23:03
18 ماهگیت مبارک جیگر خانوم

من عاشق لبخندت شدم عزیزم

ممنون که به وب ما سر زدین مامان آنیسا...


مرسی عزیزم ببوس گل دختری رو
مامان اوا
11 دی 91 10:35
واسه همين كاراشونه كه من عاشق دخترم ديگه قربون دخمل نازو شيرين آنيسا جونم بشم من عروسكشو نيگا
انشالله تو زبان انگليسي هم اينقدر فعال باشي آنيساي باهمش و خوشتيپ


خدا نکنه عزیزم!آره منم عاشق همین چیزام!قربونت برم ببوس دختری رو
مامان آنوشا
11 دی 91 21:49
وای که این دخمل چه ژسای نازی میگیره خیلی عزیز شده ماشاا... تولدت 18 ماهگیت مبارک باشه مامان آنیسا ایشاا... همیشه سالم و شاد زندگی کنین



مرسی عزیزم همچنین شما.آرزوی بهترینها رو براتون دارم.ببوس کوچولوی خوشگلتو
مامانی آوینا
12 دی 91 0:17
آخی عزیزم.ماشالله
این بن بن بن خوبه واقعا"؟ناثیر داره؟
به ما هم سر بزنید.


آره واقعا خوبه آنیسا که خیلی خوب یاد گرفت وهمین باعپ شد کلی کلمه جدید یاد بگیره در کل خیلی موثره من واقعا راضی بودم .چشم عزیزم همین الان میام پیشتون
فاطمه و فائزه
12 دی 91 0:29
سلام آنیسا خوشگله...
شما چقدر نازی
ما دوتا خواهری هستیم که
دوست داریم بیشتر باهات دوست بشیم به وبلاگ ما هم بیا ....با اجازتون لینکت کردیم...
اینم وبلاگ داداشیمونه:http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif
محمدحسین(مخترع کوچک):
www.pesaregolebaba.niniweblog.com
لینکش کنی ها...
بای بای


مرسی عزیزم چشم حتما لینکتون میکنیم دوست خوبم
فاطمه و فائزه
12 دی 91 1:35
مرسی آنیسا نازنازی
مامان ساجده
15 دی 91 12:21
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
ماما فتانه
15 دی 91 13:56
بیا تو نینی گپ
سمانه مامان ستایش
15 دی 91 16:52
مامان آنیسای عزیز،ممنون که به ما سر زدید و لینککردید.من هم لینکتون کردم.
وقتی امروز کامنت شمارو دیدم هم خوشحال شدم هم متعجب...
خوشحال از این که مدتی بود که میخواستم بیام و پیشنهاد دوستی بدم،چون هم از عکسا و کارای آنیسای ناز خوشم اومده بود و هم از نوشته های مامانش.
و تعجب کردم از اینکه چقد دل به دل راه داره
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

مرسی عزیزم من هم خوشحالم از آشناییتون
مرجان مامان آران
16 دی 91 9:57
مبارکهههههههههه عزیزم ایشالا 100 ساله بشی خوشگلم


مرسی مرجان جون
مامان هانا
16 دی 91 12:17
سلام ماشالله به ان دختر ناز نازي با اين موهاي نازش خيلي خوشحال شدم به ما سرزدي با اجازه من شما رو لينك كردم


از آشنایی تون خوشحالم ما هم شما رو لینک میکنیم دوست خوبم
مامان بابای الیسا
16 دی 91 23:11
18 ماهگیت مبارک شیرین زبون


مرسی عزیزم
مامانی زهرا
17 دی 91 16:22
آنیسا جونم خیلی ناز و خوشگل شدی در ضمن 18 ماهگیت مبارک باشه گلم


مرسی خاله جون
فا واو الف دال
17 دی 91 22:40
سلام

خیلی ماهه دخترتون
خدا براتون حفظش کنه

حتما براش اسفند دود کنید

ظاهرش که خیلی اروم و معقول نشون میده
سلامت باشه

درسته بچه آرومیه و شیطنت زیادی نداره خدارو شکر مرسی عزیزم بابت نظر قشنگتون



وبتون رو خوندم خیلی خوشم اومد با اجازه لینکتون میکنم
فهیمه مامان سینا
18 دی 91 1:15
ماشاالله به آنیسا خانوم باهوش
و آفرین به مامان فعالش



مرسی عزیزم لطف داری
زهرا مامی ویونا
18 دی 91 2:12
عزیزم ...خدا ببخشه ...خیلی نازهه
وبلاگتونو تو نظرات فهیمه جون یدم ...ببخشید بدون احازه وارد شدم...همیشه شاد و سلامت باشین


نه عزیزم این چه حرفیه خوشحال شدم از آشنایییتون مرسی بابت نظر قشنگتون
فاطمه (مامان آیلین)
18 دی 91 11:21
آنیسا جون من عاشق اون دم اسبیتم ماشالا ماشالا خیلی دختر خوشگلی دارین مامانش خدا این گل خوشگلتون از چشم بد دور کنه


مرسی عزیزم لطف داری ایشالا همه نی نی ها از چشم بد دور باشند!
مامان هانا
18 دی 91 12:15
سلام گلم هانايي تو مسابقه بافتني شركت كرده اگه امكان داره به وبلاگ زير برين و بهش راي بدين كد 002 لطفاً آدرس وبلاگتون رو بنويسيد تا راي به حساب بياد روز 20 و 21 دي مي تونيد راي بدين ممنون
http://ninimod.niniweblog.com


چشم عزیزم فعلا سرم شلوغه ولی در اولین فرصت حتما میرم و رای میدم
مامان کوثری
18 دی 91 23:54
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
زهرا مامی ویونا
19 دی 91 1:35
خانومی لینکت کردم گلمممم
خوشحالم از آشناییت اگه نیازه خودمو کامل معرفی کنم ؟


مرسی عزیزم هرطور مایلی عزیزم منم خوشحالم از آشناییتون
پويا
19 دی 91 5:27
سلام آنيسا جان
خوبي دخمل ناز و قشنگ؟
خيلي نازي دخمل جون،الهي كه هميشه سالم و سر حال شي
خيلي از ديدنت خوشحال شدم


مرسی عزیزم لطف داری
مامان نازی
19 دی 91 14:55
سلام خدا حفظ کنه این عروسک نازو.خیلی نازه ماشالله :



مرسی عزیزم لطف داری

ودیعه
19 دی 91 16:33
سلام چه دختر نازی دارید خدا نگهدارش باشه


مرسی عزیزم
شیما مامان اتیلا
19 دی 91 18:47
_____آپم_____#####___________##### _____آپم___##_____##_______##_____## _____آپم___##__##__##__#_##___##__## _____آپم____#__###__##___#___###__# _____آپم_____#___________________# _____آپم_____#___________________# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم_____#________###________# _____آپم_____#________###________# _____آپم______#___#_________#___# _____آپم_______#___#########___# _____آپم_____##_________________##_ _____آپم___##_________###_________## _____آپم__#_________________________# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم___#__#_______###_______#__# _____آپم____###_________________### _____آپم_______#_#####___#####_# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم________#_____###_____# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم_________#####___#####
فهیمه مامان سینا
19 دی 91 20:48
خصوصی


عزیزم خصوصی نداشتم!
فهیمه مامان سینا
19 دی 91 20:48
دوستم سلام ...سینامون تو مسابقه شرکت کرده ...ممنون میشم بهش رای بدید
این لینک مسابقه
http://mychap.com/competition/comp-in.aspx?cid=14&kind=3
و این هم عکسش
http://www.niniweblog.com/upl/sinaa/13576340495.jpg
چشم عزیزم در اولین فرصت رای میدم

کیارش
21 دی 91 21:16
سلام آنیسا ناناز و مامان آنیساجون. وبلاگ آنیساجون رو دیدم . عکسای آنیساجون مثل خودش خیلی ملوس و نانازن.
من آنیساجون رو جزء دوستای کیارش گذاشتم. اگه تونستین یه سر بزنین. خوشحال میشم


مرسی عزیزم خیلی لطف داری چشم حنما میایم پیشتون و لینکتون میکنیم دوست خوبم
بهاره مامان ونداد
22 دی 91 16:50
خاله جون بیییییییییییییییییییییییاااااااااااااااا دیگه


چشم عزیزم زودی میام !یه خورده سرم شلوغه و در گیر امتحانات دانشگاه هستم ولی سعی میکنم در اولین فرصت بیام آپ کنم و به شما کوچولوهای ناز سر بزنم
مرجان مامان آران
25 دی 91 7:30
به به مامان مهربون دوباره اودددددددددد
1سالو نیمیش مبارک عزیزم
ماشالا بچه ها حافظه های خوبی دارنااااااااا


آره عزیزم مخصوصا بچه های این زمونه!
مهسا مامی کیارش
2 بهمن 91 3:20
من فدای اون موهای خوشمل دم اسبیت بشم که خیلی خوش رنگه عزیزم
تمام وبلاگت رو دیدم و کلی لذت بردم
دست مامان آنیساجون هم درد نکنه که خیلی خوشگل درستش کرده

اینم یه عالمه بوس برای آنیسای ناز


خدا نکنه عزیزم بی نهایت لطف داری مهسا جون شما هم آقا کیارش خوشتیپمون رو ببوس
مامان آروین
17 بهمن 91 17:40
فرشته کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه
ایشالا زیر سایه پدر و مادر عزیزش همیشه شاد و سلامت باشه


مرسی خانمی ممنون بابت آرزوی قشنگتون