آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

مسابقه!!!

1391/11/21 23:16
نویسنده : مامان
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری من خیلی اتفاقی بود و من از همون روز اول که تنهایی و بدون اطلاع نزدیکانم (حتی بابای نی نی)رفتم آزمایش دادم یه حس عجیبی داشتم با اینکه منتظر نی نی نبودم ولی یه چیزی درونم قلقلکم میداد و میخواستم جواب آزمایش مثبت باشه !حس عجیبی بود... 

روز های قشنگی رو داشتیم تجربه میکردیم از اشتیاق فراوانمون برای شنیدن قشنگ ترین ملودی دنیا (صدای قلب جنین) و اولین دیدارهامون تا خرید سیسمونی و تولد .... حیف بود اینهمه لحظات ناب و قشنگ جایی ثبت نشه!تو یه سررسید همه رو با  تاریخ دقیقش ثبت میکردم و تقریبا یک ماه قبل از تولد آنیسا وبلاگ نویسی رو شروع کردم و حالا با اشتیاقی وصف نشدنی مینویسم برای دخترم از اولین هایش و اولین هایم از روزهای خوشی که با هم داریم از مادرانگی هایم!

می نویسم برای خودم که این لحظات واقعا برام عزیز هست و هر بار با خوندنش کلی لذت میبرم خاطرات رو خیلی نزدیک با همون شوق و هیجان حس میکنم و سرشار از احساس میشم

مینویسم برای دخترم تا دفترچه خاطراتی از لحظات باهم بودنمون باشه لحظاتی که فقط وقتی مادر بشه میتونه حسشون کنه آخه مادر بودن حس عجیبیه که هرچقدر هم خودت رو بشناسی باز هم فرسنگ ها با خودت فاصله داری انگار دوباره متولد میشی...

مینویسم برای دوستان مجازی مون که توی این مدت کلی به هم وابسته شدیم از نظرات خوب و مفیدشون استفاده کردیم و تجربه ها و دانسته هامون رو به اشتراک گذاشتیم

مینویسم تا ابد تا وقتی نفس در سینه هست برای دلبندم و هرگز به دستش نخواهم سپرد تا بداند عشق بی حدم تا همیشه ها ماندگار هست!

واما ماجرای این پست

ما از طرف مامان بابای الیسا وروجک به مسابقه ای دعوت شدیم که باید علت و یا انگیزه درست کردن وبلاگمون رو بنویسیم و سه نفر دیگه رو هم به مسابقه دعوت کنیم!

                                سه دوست عزیزی رو که دعوت میکنیم:

                                مهسا مامان کیارش جون

                                فتانه مامان آیلین جون

                                حسنیه مامان نوژا جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا مامی کیارش
22 بهمن 91 0:52
ممنون که دعوتم کردثی دوست خوبم واقعا همین طوره


خواهش میکنم مهسا جون خوبه که حسمون مشترکه!ببوس کیارش جیگرو
مینا مامی لیانا
22 بهمن 91 18:14
خیلی زیبا نوشتی عزیزم...امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه و شاد باشید

مرسی عزیزم برای شما هم همین آرزو رو دارم .ببوس لیانای نازمو
زهرا مامی ویونا
22 بهمن 91 19:19
چه جذاب ....عالی بود پستت و حس زیبات گلمم
موفق باشین


مرسی خانمی
مامان آوین
23 بهمن 91 8:38
مامان با احساس ایشالا برنده شی!


مرسی عزیزم فکر نکنم مسابقه باشه بیشتر شبیه به بازیه وبلاگیه !در هر صورت ما به احترام دوستامون نوشتیم ویه توفیق اجباری بود!
مامان آیسا
23 بهمن 91 13:57
خیلی زیبا نوشتی امیدوارم برنده بشی آنیسای عزیزمو ببوس

مرسی عزیزم

زهرا مامی ویونا
25 بهمن 91 16:45
*روزمون مبارک*
*ویونــــا*





مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم که به یادمون بودید روز شما هم مبارک
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 3:10
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥


همچنین برای شما عزیزم
سمانه مامان ستایش
26 بهمن 91 3:26
ولنتاین مبارک


مرسی عزیزم
مهسا مامی کیارش
26 بهمن 91 15:18
happy valentines day

________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ


مرسی عزیزم
مامان آروین
26 بهمن 91 18:39
خیلی زیبا و با احساس نوشتید ایشالا برنده بشی


مرسی عزیزم
مادام بوفی
27 بهمن 91 0:18
سلام عزیزم دوستدارید کوچولوتون یه قالب مخصوص داشته باشه با تصاویر خودش.... میتونید از قالبهایی که برای بقیه مادرای گل و نی نی ها شون درست کردیم دیدن کنید....
مامانی زهرا
27 بهمن 91 13:38
پست زیبا و قشنگی بود
آنیسا خوشگله رو از طرف ما ببوسید


مرسی عزیزم
فرناز/مامان ریحانه
28 بهمن 91 19:41
مامان آنیساجون میشه یه سر بیای وبلاگمون؟
کار واجب دارم

برای دخملی نازتون


چشم الان میان پیشتون
فهیمه مامان سینا
4 اسفند 91 1:04
خیلی قشنگ بود
مامان مرضیه
25 خرداد 92 11:46
نه عکس بالایی هارو دیدم فک کردم جنوبی باشین ولی اومدم پایین دیگه اون فکر و نمیکنمخانمی من با اجازتون لینکتون کردم


مرسی گلم خوشحالم از آشناییتون ما هم حتما لینک میکنیم شمارو عزیزم