آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

سال جدید+خداحافظی با می می

1392/1/9 15:38
نویسنده : مامان
1,828 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دومین سالی بود که بهار رو در کنار فرشته کوچولومون جشن گرفتیم!وچقدر لذت بخش بود!از الان به سال آینده فکر میکنم که میتونیم با هم هفت سین بچینیم!تصورش هم قشنگه!سال قبل قدم آنیسا خیلی برامون پر برکت بود امسال هم شوگون خونه مامان جون شده بود ومن مطمئن هستم قدمش پر برکتِ!

تقریبا یه هفته مونده بود به سال جدید ما اومدیم شمال! آنیسا هم مدتی بود کم اشتها شده بود و من از فرصت استفاده کردم و بعد از کلی تحقیق و مشورت با پزشکش به این نتیجه رسیدم که تو این مدتی که شمال هستیم و سرش شلوغه پروسه از شیر گرفتنش رو شروع کنم خلاصه هوای بهار و شلوغی اطرافش و از همه مهم تر حضور پدرش باعث شد که روز ٢٨ اسفند آخرین باری باشه که به آنیسا شیر میدم! البته از چند ماه قبل شیرش رو کم کرده بودم و تقریبا به ٣ بار در روز رسونده بودم ولی دیگه دیدم نمیتونم از سه بار کمترش کنم و این شد که یکی دو روز می می سمت چپ بو شده بود بعد اون یکی هم بو شد! توی این مدت آنیسا خیلی بهتر از اون چیزی که فکرش رو میکردیم و شنیده بودیم باهامون راه اومد و جز دو شب اول که یه بار موقع خواب و یک بار هم ساعت ٥ صبح واسه شیر یه کوچولو گریه کرد  و شبهای دیگه رو راحت تا صبح خوابید و حتی یه بار هم بیدار نشد !!!البته هنوزم گاهی میاد و خبر می می رو میگیره و وقتی میبینه بو شد خودش لباسم رو میکشه پایین و میگه بسته و میره!

ولی انگار خودم هم وابسته شده بودم و یکم دلم تنگ میشه که محکم تو آغوشم بگیرمش و بهش شیر بدم منی که 21 ماه بی منت و با عشق از شیره وجودم به دخترکم دادم حالا هم اگر لازم میدیدم ادامه میدادم!و حالا خدا رو شکر دخترکم حسابی غذا خور شده و روحیه خودم هم خیلی  بهتر شده اصلا نیازی به اجبار و استرس موقع غذا خوردن نیست و این برای هردومون بهتره!

از دختر کوشولوی خوشگلم بگم که جمله سازیش حسابی پیشرفت کرده و دیگه جمله های سه یا چهار کلمه ای میگه و کلی هم از کلمه من استفاده میکنه و میگه: شیر من     چایی من   عروسک من یا بیا پیش من!دلبریش هم روز به روز بیشتر میشه و وقتی ازم در خواستی داره خیلی با ناز و ادا صدام میکنه مامان مامانی!این روزها حسابی از کلمات مرسی بفرما ببخشید استفاده میکنه البته گاهی جاهاشون رو اشتباه میکنه و چیزی رو که خودش دست دیگری میده خودش هم میگه مرسی!داریم سعی میکنیم لطفا گفتن رو هم یادش بدیم و اگر درخواستی داره اینطوری بیان کنه .تازه یاد گرفته شب ها موقع خواب هم میگه شب بخیر!تو این مدت اینقدر سرم شلوغه که اصلا فرصت نمیکنم از نظر آموزشی باهاش کار کنم و چیزی یادش بدم اما چیز جدیدی که یاد گرفته اینه که تا ده رو کامل بلده بشمره دختر زرنگ من!رنگ ها رو هم داره یاد میگیره از سبز و سیاه قرمز تا...

 فعلا قصد ندارم پروژه از پوشک گرفتن رو شروع کنم چون میدونم خیلی زوده واین کار باید زمانی باشه که بچه بفهمه و بهش استرس وارد نشه و از نظر روانشناسی هم میگن نباید تا قبل از ذو سالگی آموزش رو شروع کرد ما هم موکول کردیم به تابستون بعد از تولد دو سالگیِ آنیسا اما فعلا آنیسا خودش هر وقت که تو پوشکش رو کثیف میکنه میاد و میگه مامان دسشو!(یعنی بریم دست شویی)

در یک حرکت انتحاری یک شنبه درست دو هفته قبل عید بدون نوبت آنیسا رو بردم آتلیه توی شلوغی اون روز تونستیم چند تا عکس هول هولی بگیریم اما عکس ها واقعا قشنگ و با کیفیت شد و تنها عیبش این بود که فایل عکس ها رو نمیداد و اسکنش زیاد خوب نشد ولی آتلیه اش رو دوست داشتم و سبک کاراش باب میلم بود البته من این عکس ها رو برای تقویم میخواستم که به نزدیکانمون عیدی بدم که متاسفانه نشد ایشالا سال بعد زودتر اقدام میکنم !در اولین فرصت هم عکسهای اتلیه رو میزارمقلب

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

آنیسا

 

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

انیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (75)

آیشن جون
9 فروردین 92 16:27
سلام آنیساجون من آیشن ام خوبی.دوست دارم به منم سر بزن ولینکم کن من لینکت کردم.بوس


مرسی عزیزم چشم حتما می آیم پیشتون دوست خوبم
مامان فتانه
9 فروردین 92 16:29
پس بالاخره این مامانی همت به خرج داد و پست گذاشت؟


آره عزیزم خودت میدونی که این روزها چقدر در گیرم
مامان فتانه
9 فروردین 92 16:30
افرین به انیسا جون که انقدر خوب با می می نخوردن کنار اومده...و انقدر چیزهای خوب بلده...عکساتم خیلی ناز شده


مامان فتانه
9 فروردین 92 16:31
ساراجون زود زود عکس های اتلیه رو بزار
مامان ارشیا
9 فروردین 92 17:19
@};
بهار با همه زیباییهاش تقدیم شما.... نوروز مبارک.... وب خوبی داریندختر نازی دارین ببوسینش با اجازه ما شما رو لینک میکنیم


باعث افتخاره عزیزم من هم خوشحالم از آشناییتون ما هم شما رو لینک میکنیم دوست خوبم
لیلا
9 فروردین 92 18:58
سلام.سال جدید مبارک.این وروجک خیلی خوشکل و دوست داشتنیه..خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم شما لطف داری سال نوی شما هم مبارک

مامان عبدالرحمن واویس
9 فروردین 92 19:16
افرین گل دخترم دیگه بزرگ شدی می می نمیخوره
انشالله تومامانی توی این سال جدید همیشه موفق وشادباشین


مرسی عزیزم خوشحالم از آشناییتون
مامان جون
9 فروردین 92 21:04
عزیز دلم امثال عید با بودن تو درکنارمون وشیرین زبونیات خیلی به هممون خوش گذشت ایشالا هزار سال زنده باشی
مرسی مامان مهربونم ما هم در کنار شما لذت بردیم

محبوبه
9 فروردین 92 21:23
سلام عزیزم. سال نوتون مبارک.
قربونش برم خوشگله با اون ژستای ملوسش.
مبارک باشه پایان پروسه از شیر گیری آنیسا جان. یکی از مهمترین و پر استرس ترین مراحل استقلال رو پشت سر گذاشتین.


ببوس خانم گل رو.


ممنون عزیزم لطف داری اره واقعا خدا رو شکر که زیاد سخت نگذشت!ایشالا مرحله بعد راحت تر باشه!
آنوشا کوچولو
9 فروردین 92 23:18
سلام سال نو مبارک مامان سارا دیگه راحت شدی فکر کنم آخرین مرحله سخت همین از شیر گرفتنه در ضمن واسه این دختر خوشگل با اون ژسای نانازش اسفند دود کن


مرسی عزیزم لطف داری خانمی شما هم آنوشا جون رو از طرف من ببوس
راحیل
10 فروردین 92 9:05
سلام دخملی بزرگ شدن مبارک آفرین که دیگه می می نمی خوری


مرسی عزیزم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
10 فروردین 92 9:14
سلام خوبید
آخی آنیسا جون خیلی زود بودش می می بهش ندین
عکسهای خوشگلی انداختین از آنیسا جونی سال خوبی داشته باشین
به ما هم سر بزنین نمیاد پیش ما


چشم عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
10 فروردین 92 11:22
الهی سالهای سال زنده باشی و تا الان کلی بهت خوش گذشته باشه زیبای خواستنی


مرسی عزیزم ایشالا شما هم سال خوشی داشته باشید
پويا
10 فروردین 92 16:32
سلام آيسا جون
يه سلام بهاري هم به مامان و بابايي مهربونت
عيدت مبارك خانم خوشگله
تو خيلي نازي ، عزيزم عاشقتم


سلام عزیزم عید شما هم مبارک شما خیلی لطف دارید عزیزم
مهسا مامان کیارش
10 فروردین 92 17:31
فدای خودت و شیرین زبونیات خوشگلم عکسات چقد خوشگل شدن


خدا نکنه عزیزم!مهسا جون پسر ماهتو از طرف من ببوس

مامان هدیه
10 فروردین 92 18:15
به به خانوم شدی دیگه آنیسا خوشگله...انشالله ببینیم روزی رو که عروس میشی عسل خانوم


وااااااااااای نگو دلم ضعف میره!به کس کسونش نمیدم...!
مامانی زهرا
10 فروردین 92 20:34
سلااااااااااااااام .دلمون حسابی واستون تنگ شده بود عید شما مبارک و صد سال به این سالها
پس آنیسا جونمون واسه خودش خانومی شده و دیگه می می نمیخوره آفرین به دخمل ناز و خوشگل امیدوارم همیشه سالم و سر حال باشی آنیسای عزیز


مرسی عزیزم خیلی لطف داری زهرا جون عزیزمو ببوسید
عمه فرحناز
10 فروردین 92 20:52



مامان ایلی بلا
11 فروردین 92 10:25
ماشاالله چه دختر نازی امیدوارم که سال خوبی در کنار دختر گلتون داشته باشید. با افتخار لینک شدید


مرسی عزیزم ما هم لینک می کنیم شما رو دوست خوبم
سارا مامان آرام
11 فروردین 92 12:43
دوست نازنینم سالی سرشار از خوشبختی و موفقیت برایت آرزومندم ، سال نو مبارک


مرسی عزیزم ما هم برای شما همین آرزو رو داریم دوست خوبم
بهاره مامان ونداد
11 فروردین 92 15:35
عزیز دلم مبارکت باشه هم میمی نخوردنت هم سال نو امیدوارم سال خوبی داشته باشی هم مامان وبابای گلت هم خودت
دوستت داریم من و ونداد


مرسی عزیزم ما هم شما و پسر گلتون رو خیلی دوست داریم
مامان آنیساوپریسا
11 فروردین 92 16:34
سلام دوست عزیز عیدتون مبارک.ممنون که به وبلاگمون سر زدینماشاالله چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
مامان عبدالرحمن واویس
12 فروردین 92 12:03
مامانی من خیلی وقته لینکتون کردم خوشحال میشم شمام لینکم کنید

چشم عزیزم با کمال میل لینکتون میکنم دوست خوبم
سمیرا
13 فروردین 92 14:50
ای جونممممممممممممممممم
فرشته کوچولوی ناز عیدت مبارک باشه
:
لباست خیلیییییییییی خوشگله خوشتیپپپپ
X


مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه قابل آنیسا گلی شما رو هم نداره
مینا مامی لیانا
13 فروردین 92 18:21
سلام سلام
سال نو مبارک امیدوارم سال خیلی خوب و شاد و پر از خیر و برکتی رو پیش رو داشته باشید..
ماشالله به این آنیسا خانم خانوما که دیگه می می نمیخوره مامانش شما هم خسته نباشی ایشالا که با شیره وجود شما انیسا خوب رشد میکنه و همیشه قوی و سلامت باشه..


سال نو شما هم مبارک مرسی از دعای قشنگتون لی لی عزیزم رو هم ببوسید
مامان آروین
14 فروردین 92 2:53
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک بهترینها رابراتون آرزومندم امیدوارم همیشه تنتون سالم و دلتون شاد و لبتون خندون باشه


مرسی عزیزم
مامان ایسا
15 فروردین 92 0:13
ااااااافلین دختر گلم

عااشقتونم


مرسی عزیزم ما هم دوستتون داریم دوست خوبم
مامان آوا
15 فروردین 92 17:54
خب خدارو شكر كه راحت تونستي كنار بياي با اين قضيه خانم خوشگل
بله ديگه آنيسا خانم خانمي شده ديگه واسه خودش
چه لباس خوشگلي خوشتيپ
قربون اون نازو عشوه دخترونت بشم من


خدا نکنه عزیزم!ببوس آوای نازتو عزیزم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
16 فروردین 92 2:35
......`....%%%.
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
..,%% / %%;%%
.............`| /
...............|(.___;@@;.,..;@@;
...............|.| __@@@.;@@@;
...............|.|____ |/_____ |/___
سلام دوست عزيزم...آپم و منتظر حضورت

عكسات خوشگلن جيگررررررررررر خوش تيپپپپپ

چشم عزیزم حتما میام
مامان آرنیکا
16 فروردین 92 14:03
چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیزم


مرسی عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
16 فروردین 92 17:13
هزار ماشاا...
همیشه از دیدن عکسای ماه انیسا خانوم لذت می برم اینبار هم عکساتون ناز و خواستنیه

عیدتون هم مبارک سال خوبی داشته باشید


مرسی عزیزم امیدوارم شما هم سال خوب و خوشی داشته باشید
مانان مهدیس و ملیسا
16 فروردین 92 21:52
سلام با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟
اگه آره تو وبم خبرم کنید!!!!!

Mahdis-melisa.niniweblog.com


چشم عزیزم در اولین فرصت میام پسشتون
مامان نوژاجونی
16 فروردین 92 23:44
وای چه عکسای خوشگلی واقعا عالی بودند البته مثل همیشه.سارا جون یکم زود نبود واسه از شیر گرفتنش؟بازم خوبه راحت کنار اومده.ایشاله سال خوبی رو پیشرو داشته باشید .بووووسسسسسسسسسسس


نه عزیزم فکر نمیکنم یکی دو ماه کمتر یا بیشتر تاثیر زیادی داشته باشه و با در نظر گرفتن جنبه های دیگه این قضیه خیلی براش بهتر هم شد حالا هم داره مثل بچه های شما مامانای کارمند از شیر ویتامینه و شیر پاستوریزه استفاده میکنه
محمدحسين(قهرمان كوچك)
17 فروردین 92 1:24
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مسيحا
17 فروردین 92 10:42
سلام عزيزم سال نو مبارك اميدوارم سالي پر از خنده وشادي و موفقيت داشته باشي


برای شما هم همین آرزو رو دارممرسی عزیزم
مامان آوین
17 فروردین 92 11:29
به به چه لباس خوشگلی ! چه دخمر خوشگلی ! بیا خونمون عزیزم! آوین مدام سراغت رو می گیره! سال نو هم مبارک فینگیل !!


مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک کاش شمال بودین میومدین پیشمون !ما هنوزشمالیم!
مامان موژان جون
17 فروردین 92 14:32
سلام عزیزم خیلی خوشحالم از اینکه دختر نازت از می می خوردن افتاد موژان منم روز تولدش یعنی 7 خرداد از می می افتاد و دقیقا رو عید فطر یعنی تو مرداد ماه از جیش تو پوشک گرفتمش



مرسی عزیزمپس دختری دیگه حسابی مستقل شد!آفرین
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 15:02
به به چه دختر خوشگلییییییییییییی چه تیپییییییییییی
بهترین هارو براتون ارزو میکنم عزیزممممممممممممم خوش باشید


مرسی مرجان جون
زهرا مامی ویونا
17 فروردین 92 22:36
زنده باشی آنیسای نازنازی
وقتی این فسقلیها دیگه می می نمیخورن ...انگار بزرگتر میشن ...کاملا تو چهره آنیسا مشخصهه
ببخش دیر سر زدم...وبلاگهای نی نی وبلاگ برام باز نمیشد
بوووووووس


خواهش میکنم عزیزم
مامان پاتمه
18 فروردین 92 9:00
عسل خوشگلم عیدت مبارک
خانوم شدن و بزرگ شدنت هم مبارک
خوشحالم که به راحتی این مرحله رو گذروندی گلم


مامان سانلی
18 فروردین 92 16:19
سلام دوست گلم. عیدتون مبارک باشه
قربونت برم انیسای عزیزم با این تیپ خوشگلت..خیلی عسلی با ژستهای دخترونه ملوست...
مامانی مبارکه ..دخترتون یه مرحله بزرگ شد..الاهی..به نظرم این مرحله سخت ترینشه دلم خیلی براشون میسوزه. خوشحالم که انیسا زیاد اذیت نشد


سال نو شما هم مبارک مرسی عزیزم
سمانه مامان ستایش
18 فروردین 92 17:31
خوشحالم که این مرحله از زندگی آنیساجون براتون زیاد سخت نبوده و به راحتی پشت سر گذاشتید.
آفرین به آنیسای عزیز که انقدر خانوم و فهمیدستعکساشم خییییلی نازن


مرسی عزیزم
مامان بابای الیسا
19 فروردین 92 0:22
دخملی ناز چه خوردنی شدی آفرین که می می نمیخوری عزیزم


الی مامی آراد
19 فروردین 92 9:56
سال نو مبارک عشقم خوش به حالت مامانی راحت شدی


سال نو شما هم مبارک
مامان یلدا و سروش
19 فروردین 92 13:41
خوب به لطف خدا مثل اینکه پروژه از شیر گرفتن انیسا گلی با موفقیت به اتمام رسید . دیگه خانوم گل ما حسابی بزرگ شده. راستی خانومی شما از کدوم نقطه از کشور زیبامون هستین میخوام که لینکتون بنویسم.


مرسی عزیزم.ما تهران هستیم خانمی
مامانی زهرا
19 فروردین 92 20:19
سلاااااااام آنیسای نازم . چطوری گلم ؟؟؟؟؟؟ عید بهت خوش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟امیدوارم همیشه خندون باشی
مامانی مهربون اگه براتون زحمتی نیست پست جدید ما رو حتما مطالعه بفرمایید


سلام عزیزم .بله حسابی داره خوش میگذرونه!چشم عزیزم حتما
محبوبه
19 فروردین 92 22:37
می گم
به اندازه کافی اون لپای ناز و سفیدشو گاز می گیری یا بیام کمک


وقتی شمال هستیم به اندازه کافی می چلوننش!
زیبا مامان آرنیکا
20 فروردین 92 10:56
سلام...به به چه دختر عسلی...چه عکسای خوشگلی...چند باری وبلاگتون رو خوندم...خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با اجازه لینک میکنم


مرسی عزیزم چشم حتما میام پیشتون
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 فروردین 92 2:56
هزار تا بوس براي يه دخمل ناز و ماماني......


آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 فروردین 92 15:22
آنیساگلم عکسات خیلی نازن امیدوارم درکناربابایی ومامانی خوبت بهترین لحظه هاروداشته باشی
من نمیدونستم آنیساجونی می می میخوره خوش به حالت ساراجون چه پروژه سهمگینی روبه اتمام رسوندی من که دارم دیوونه میشم ازبس بهش فکرمیکنمبه هرحال به سلامتی ایشالا حسابی غذاخورشه دخملی


مرسی عزیزم فکر من رو هم خیلی درگیر کرده بود کلی تحقیق و مشورت کردم و دیدم برای دختر من اینطوری بهتره!امیدوارم شما هم این مرحله رو با موفقیت بگذرونی عزیزم
فسقلی مامان وبابا
21 فروردین 92 16:56
سلام آنیسا جون خوشحال می شم بامنم دوست بشی
سلام دوست عزیزم خدا نگهدارش باشه خیلی جیگره
من لینکتون کردم
با اجازه


باعث افتخاره عزیزم در اولین فرصت میایم پیشتون
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
22 فروردین 92 13:07
سلام عزیز دلم خوبی قربونتـــ برم من وای که چقدر نازه این دختر خوشگله فداتــ بشم من عزیزم سال نو هم مبارکــ سال خوب و خوشی داشته باشین


خدا نکنه عزیزم شما لطف داریسال نو شما هم مبارک باشه دوست خوبم
مامانی گیلدا
22 فروردین 92 15:04
سلام مامانی.ان شالله سال خیلی خوبی داشته باشی ددوستم.خیلی آنیسا نازه ماشاللهه.خیلی خوبه که از شیر گرفتینش الان غذاش بهتر می شه.ببوسینششششششششش به جای من


مرسی عزیزم
پويا كوچولو
22 فروردین 92 16:34
سلام آنيسا جون
دخمل ناز و تپلي ، ما عاشقتيم . ميارك باشه سال نو ، مبارك باشه تجربه هاي تازه ،
پويا هم تو ايام عيد با شير وداع كرد .
و اين يعني شما ني ني هاي ناز ، وارد يه مرحله تازه از زندگي شدين

به اميد روزهاي شيرين براي شما


مرسی عزیزم همچنین برای شما
مامان ساجده
23 فروردین 92 11:30
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
ودیعه
23 فروردین 92 14:23
سلام گلم خداروشکر که این پروژه بلاخره انجام شد چه دخمل نازی شده انیسا جونم ببوسش عزیز دلمو


مرسی خانمی شما هم ببوس پسر نازتو
فهیمه مامان سینا
23 فروردین 92 19:01
ماشالا
چه عکسهای خوشگلی از خوشگل خانوم گرفتی


مرسی عزیزم
مامان آیسا
24 فروردین 92 12:22
کجاااااایی پس آنیسا جون
؟
من منتظر پست جدیدم


چشم عزیزم سعی میکنیم زود بیایم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 فروردین 92 2:24
مامان آنيسا يه سوال؟؟؟؟: چرا لباساي آنيسا اكثرا تيره است ؟؟؟؟
به دخمل كوچولوتون خيلي مياد ولي رنگ شاد بهتر نيست ؟؟؟مخصوصا براي روحيه شاد و لطيف بچه ها....البته شما صاحب اختياريد ولي خب كلي گفتم.....هرچند لباساش همه شيكه خيلي هم بهش مياد....


نه عزیزم آنیسا از همه ی رنگها لباس داره و میپوشه!و همیشه لباس های فصل های سرد تیره تر هست و کمتر پیش میاد تو این فصل لباس های شاد و گل گلی داشته باشند
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:50
اپ كرديم با عكساي تولدددددددددددد
مامان آروین
26 فروردین 92 4:16
خاله قربونت بشم . چه عکسهای خوشگلی . ژستات منو کشته جیگر طلا . صد باریکلا که می می مامانو گذاشتی کنار و خانوم شدی و هزار باریکلا که این همه چیز بلد شدی . می بوسمت دختر خوشگل و ملوسم .


مرسی عزیزم
ژاله مامان آیدا
27 فروردین 92 17:09
آخ که من قربون اون ژستای قشنگت برم . چه خوب که مامانی از شیر گرفتت حالا کلی خانوم شدی.
کاش منم بتونم زودتر پستونک رو از آیدا بگیرم آخه تموم شب تو دهنشه.
راستی من می خوام برای آیدا کفش بخرم مامانی می دونی چه مارکی استاندارده یا از کدوم مغازه خرید کنم؟


مرسی عزیزم.من کفش های آنیسا رو از مغازه خاص یا مارک خاصی نمیخرم!اما بیشتر کفش هاش آدیداس و گپ هستببوس عزیزم آیدای گلمو
فاطمه (مامان آیلین)
28 فروردین 92 10:38
سلام آنیسای خوشتیپ خاله چقد دوس داشتنی هستی شما اگرچه یه کم دیره ولی سال جدید رو بهت تبریک میگم ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری امیدوارم شما هم سال خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشید
فاطمه (مامان آیلین)
28 فروردین 92 10:39
راستی مستقل شدنت هم مبارک ماشالا دیگه واسه خودت خانوم شدی و دیگه احتیاجی به می می نداری ..ای جااان


مامان شروین و آذین عزیز
31 فروردین 92 11:20
از دخملمون خبر نمیزاری مامانش
دلتنگشیما


ببخشید عزیزم این روزها درگیر خرید خونه و جابجایی هستم اما سعی میکنم زود بیام
مرجان مامان آران
31 فروردین 92 11:53
سلام رمز رو خصوصی گذاشتم دوست مهربونم
مولود
2 اردیبهشت 92 15:34
سلام سال جدید رو بهتون تبریک میگم
براتون از خدای مهربون بهترین ها رو آرزو می کنم,سالی سرشار از خوشبختی و موفقیت و سربلندی
مامان آنیسا عزیزم سخت ترین مرحله زندگی بچه ها ازشیر گرفتن اونهاست به شما هم تبریک میگم
ماشالا چه عکسهای خوشگلی
برای آنیسای عزیزمون اسپند دود کن مامان مهربون
عاشقتم عزیزم چه ژستی هم گرفته جیگر


مرسی عزیزم نظر لطفتونه امیدوارم شما هم سال خوب و خوشی رو داشته باشید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 اردیبهشت 92 12:11
سلام ساراجون اومدم ببینمتون دیدم پست جدیدنذاشتی . آنیساگلی روببوس شادباشید

مرسی عزیزم سعی میکنم زود بیام شما هم ارمیتای عسلی رو ببوی
مامان آیسا
4 اردیبهشت 92 12:16
کجاااااااااااایین پس؟
دلم براتون تنگ شدا


مینا مامی لیانا
5 اردیبهشت 92 13:20
سلام سلام لینکدونی گودریم شما رو آپ نشون میده اما من پست جدید نمیبینم یعنی اشکال از وبلاگ ماست یا شما آپ نکردین درهرصورت حالم جا اومد روی ماه آنیسای نازمو دیدممممم
آنوشا کوچولو
5 اردیبهشت 92 16:56
سلام سارا جان خوبی؟کجایی خیلی وقت آپ نشدی نگران شدم زودتر بیا عکسای جدید بذار دلمون تنگ شده واستون




چشم عزیزم شما خیلی لطف داری یکمی در گیر جابچاییم و اینکه دوربین هم خراب شده عکس ندارماما زود میام!


مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:14
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک


روز شما هم مبارک مامان مهربون
زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 16:37
عزیزم چقدر نازی


آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:50
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir