آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

نظرات (54)

مامان نوژاجوني
14 اردیبهشت 92 14:17
وووووووووووااااااااااااااااااايييييييييييييي چه عكساي نانازي.چقدر دلكم براتون تنگيده بود سارا جون.روزت هم مبارك.چقدر ژستهاي دخملي نازه.


مرسی عزیزمروز شما هم مبارک مامان مهربون
مامان ارنیکا
14 اردیبهشت 92 14:39
وای عروسکم چقدر یه دفعه دلم خواست اینجا بودی بوست می کردم


مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 15:27
چقده قشنگنننننننننن
الهی من فدای این دخمل ناناز بشم که اینقدر خانومه
وای مامانی از چهره اش میخوره که مظلوم باشه حالا مظلومه یا شره؟؟؟


نه عزیزم دخترم خیلی خانومه!هرچه که میگذر بیشتر خدا رو شکر میکنم که دختر به این خانمی دارم!
مهسا مامان کیارش
14 اردیبهشت 92 16:07
ای جووووووووووووووووونم دلم رو بردی با این عکسای خوشگلت عکسات ماه شدن ماه کوچولو خیلی نانازی وروجک دوست داشتنی


مرسی مهسا جون
مامان ارشیا
14 اردیبهشت 92 16:23
وای چه عکسای خوشگلی انداختی عزیز دلم حالا ما چطوری بخوریمت عزیزم ؟؟؟؟؟؟ همیشه کنار مامان بابای مهربونت شاد باشی راستی مامانی روزتونم مبارک باشه ببخشید که دیر اومدیم پیشتون


خواهش میکنم عزیزم روز شما هم مبارک دوست خوبم
مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 17:24
آفرین به این خانووووووووووووووووم خیییییییییییییییییلی دوست دارم گلم بوووووووووووووس جیگر دخمل خشگل و خوردنیه خاله حیف که پسر ندارم


عزیزم!ما هم خیلی دوستون داریم دوست خوبمببوس دخترای نازو
مامان آوین
14 اردیبهشت 92 17:43
به این دخمر خوشگل


صبا خاله ی آیسا
14 اردیبهشت 92 21:27
عکسات خیلی خیلی زیبان
عزیزه دلم
چونکه خودت خوشگلیو خوشتیپ
من خیلی دوست دارم این مدت که نبودین دلم براتون خیلی تنگ شده بود



مرسی عزیزم شما خیلی خیلی لطف داری ببوسید آیسا جون خوشگلمو
مامان بابای الیسا
14 اردیبهشت 92 22:19
عزیز دلم مثل ماه شدی


عمه فرحناز
14 اردیبهشت 92 22:48
عزیزم عاشقتم دوستت دارم قد یه دنیا دخترک ناز و ملوس عمه


مرسی عمه جون
مامان فتانه
14 اردیبهشت 92 23:26
وای چه عکس های قشنگی


ودیعه
15 اردیبهشت 92 0:27
روزت مبارک گلم چقدر عکسای آتلیه پرنسس کوچولو قشنگ شده ببوس آنیسای نازمو


مرسی عزیزم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 3:41
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز.....
زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم


عاشق همه اين عكساااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


چشم عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
15 اردیبهشت 92 9:13
وای که چه نازنین شده این دخمله تو این عکسا
هزار ماشاالله
خانومی، این آتلیه تهرانه یا ساری؟


مرسی عزیزم تهران آتلیه ساحره هست
مامان موژان جون
15 اردیبهشت 92 11:13
ای جانم عزیزم نانازی

مرسی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 اردیبهشت 92 11:19
عزییییزم خیلی نازشده عکسات گلم مخصوصادومی
میبوسمت خانوم خوشگل که ماشالا انقدربزرگ شدی


مامان پاتمه
15 اردیبهشت 92 12:07
جاااااااااااااااااااااااااااااانم چقدر قشنگن این عکس ها
قربون آنیسای خوشگل و خوش عکس و همه چی تمومم برم من


مرسی مامان پاتمه عزیز
سحر
15 اردیبهشت 92 12:49
چه خانم خوشگلي.. چه عكساي نازي...


ممنون سحر جون
مامان آروین
15 اردیبهشت 92 13:12
ماشالا داره این فرشته کوچولوی ناز و دوست داشتنی آنیسای گلم عکسات یکی از یکی قشنگتره ایشالا همیشه دلت شاد باشه و خدا حفظت کنه


ایشالا!مرسی گلم
مرمر مامان محیا
15 اردیبهشت 92 14:05



مامان مهرتا
15 اردیبهشت 92 14:11
عزيزم خيلي خوشگل شدن عكسهات
مخصوصا اخري ها خيلي نازن


مرسی عزیزم ببوس مهرتا جون رو
مامانی گیلدا
15 اردیبهشت 92 14:19
سلام مامانی.خیلی عکسهای دخملمون نازن.ماشالله خیلی دختر جگرو خوشتیپی دارین.فیگورهاش هم خیلی با نمکه


نظر لطفته عزیزم مرسی
مسیحا
15 اردیبهشت 92 14:50
خیـــــــــــــــــــــــــــلی زیباست ، محشره ، اسپند یادت نره مامانی


مرسی گلم چشم حتما
بهاره مامان ونداد
15 اردیبهشت 92 17:48
وایییییییییییییییییییی چه خانم خوشتیپ خوش عکسی کم پیش میاد یه بچه این قدر خانم باشه
میبوسمت عروسک خوشکل
عکس اولیش هم حرف نداره


مرسی عزیزم
آنوشا کوچولو
15 اردیبهشت 92 20:19
روزت مبارک سارا جان
اینم یه عالمه بوس واسه ناناز خانوم


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
مامان نازی
15 اردیبهشت 92 22:38
ای جونم.چقدر ملوسی.عاشق موهای ناز دخملیت شدم.میشه دخمل منم موهاش اینقدر ناز بشه!


مرسی عزیزم منم موهای آنی رو خیلی دوست دارم!اما موهای دختر شما هم خیلی قشنگه عزیزم بزار بلند تر بشه ببین چه جیگری میشه!
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 0:22
وایی خدا عکسای خوشگلشووووووووووووووو


سمانه مامان ستایش
16 اردیبهشت 92 1:31
عزززیزمخیییلی عکسای ناز و قشنگی شدنقربونش برم که انقد خوش عکسه آنیسا جون
عکس دومی رو خیلی دوست دارم.خیلی معصوم افتاده


مرسی عزیزم منم اونو خیلی دوست دارم
ツ ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون ツ
16 اردیبهشت 92 9:20
چه عکسهای نازی فقط کاشکی با لباسهای مختلف ازش میگرفتین


مرسی عزیزم. تو پست قبلی هم گفتم که خیلی هول هولی شد و اصلا قصد نداشتم اینقدر عکس بگیرم و اصلا هم برای آتلیه نوبت نگرفته بودم !
راحیل
16 اردیبهشت 92 12:38
چه عکسهای خوشگلی چه قالب نازی مبارک باشه


ممنون عزیزم
الی مامی آراد
16 اردیبهشت 92 14:35
وااای کیف کردم این عکسهای خوشگل فرشته کوچولو رو دیدم


مهسا مامان مرسانا
17 اردیبهشت 92 10:18
سلام مانا جون



من نمیدونستم شما هم وبلاگ داری؟



به به چه عکس های خوشگلی

ماشاالله




مانا!!!؟

مامان سانلی
17 اردیبهشت 92 10:23
عکسهات فوق العاده ان انیسای عزیزم جون تو خودت فوق العاده ای....عاشق عکس یکی مونده به اخر شدم..خیلی قشنگه میبوسمت عزیزم
مامی تمام پستهای نخونده تونو خوندم...خونه جدید و نقل مکانتون مبارک..ایشاا... هر جا که هستین شاد باشین و سلامت


مرسی عزیزمسانلی جونم خیلی نازو دوست داشتنیه
لاله
17 اردیبهشت 92 12:53
خوب با وجود همچین خانم خوشگل و نازدار و خانمی ، معلومه همه عکسا خوشگل میشن

مرسی عزیزم لطف داری نمیدونم چرا نمیتونم تو وبلاگ آندیا جون نظر بزارم خطا میده!
ویدا
17 اردیبهشت 92 23:17
زیبا و دوست داشتنی


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 3:07
   ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★  آپـــــــــــــمــــــــــ ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 16:02
_ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

خیلی نازی


مرسی عزیزم نظر لطفتونه
فرناز/ مامان ریحانه
18 اردیبهشت 92 20:47








مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 13:16
سلام خانومی. بنابه دلایلی مجبور به جابجایی نتی شدیم. خوشحال میشم این خونه مجازیمون ور هم بلینکید


چشم عزیزم حتما
مامان جون
20 اردیبهشت 92 17:24
عزیزدلم عکسات هم مثل خودت زیبا دوست داشتنی شده


مرسی مامان جونم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اردیبهشت 92 4:16
سلام مامان مهربون....يه خبر بد...وبلاگمون مسدود شد....همش پريد..........اين لينك جديد وبلاگمونه....بهمون سر بزنيد....لينك جديد رو ثبت كنيد لطفا و بازم پيش ما بيايد...منتظرتونيم


هلاك عكس چهارميتم...معصوميت تو چشات موج ميزنه فرشته كوچولوي نازنازي.


بيايد پيشمون تا از ناراحتيمون كم بشه


وای چه بد!آخه چرا؟ چشم عزیزم حتما میایم
مامان ایلیا
21 اردیبهشت 92 11:42
عزیزم چقدر زیباست عکس های این دختر خانم گل خدا زنده نگه داره براتون




مرسی عزیزم

مسیحا
22 اردیبهشت 92 17:23
دختر دوست داشتنی ما چطوره ؟ خبری ازت نیست؟ راستی آپم


خوبه عزیزم مرسیچشم زود میایم!
با سلام
23 اردیبهشت 92 13:21
دختر خیلی نازی دارین واقعا کیف کردم چشم نخوره انشالا
فقط می خواستم بدونم اگه یه اسم داداش که شبیه اسمش باشه چیا بهم پیشنهاد میدین؟من میخوام مامانه دوقلو بشم دختر اسمش آنیسا پسر ولی نمیدونم میشه چندتا پیشنهاد بدین؟


سلام عزیزم نظر لطفتونه دوست گلم!راستش فعلا زیاد اسم پسر به ذهنم نمیاد اما خودم اسم آرسین رو خیلی دوست دارم و فکر میکنم اگه بچه دومم پسر باشه همین اسم رو روش میزارم چون هم معنیش قشنگه و هم فراوانی کمی داره و به اسم آنیسا هم خیلی میاد!
الينا گلينا
23 اردیبهشت 92 16:42
خيلي ناز بودند


زهرا مامی ویونا
24 اردیبهشت 92 2:12
به به چه عکسایی ...عالی ان
زنده باشی عسیسمممم


مرسی گلم
مامان شروین و آذین عزیز
24 اردیبهشت 92 8:37
عزیز دل کجایی؟
دلتنگ قشنگیاتم خاله


عزیزم در گیر امتحاناتم!سعی میکنم زود بیام
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 18:23
عزیزمممممممممممممممممممم عالی و خوشگل شده مثل خود عشقممم
مامانی کاش با موی باز هم عکس میگرفتی از خوشگلم


مرسی مینا جونم راستش اون زمان موهای آنیسا رو کوتاه کرده بودم و یکم خراب کاری شده بود!فکر میکنم تو عکس ها هم مشخصه که یکم کوتاه بلنده!وگرنه دم موهای آنی لول هست و وقتی باز میشه هم خیلی قشنگه!ایشالا یکم که بلندتر شد دوباره میبرمش آتلیه
مامان عبدالرحمن واویس
25 اردیبهشت 92 16:54
وااااااااااااااااااااااای عزیزم عکسات چه نازشده مخصوصا اون زست ارتیستیت
دوست دارم عزیزم


مرسی عزیزم
مامان عسل
1 خرداد 92 12:09
عکس ها خیلی خوشگل شده البته با وجود این عروسک کوچولو ناز هزار ماشالا


ممنون گلم
مامان آروین
1 خرداد 92 21:48
الهییییییییییییی عزیزم پرنسس کوچولو ی نازم مثل همیشه زیبا و باوقار . عااااااشقتم عسلی من .


مرسی دوست مهربونم
مسیحا
8 خرداد 92 20:45
همیشسه بهاری باشی آنیسا جون


نیکو موسوی
11 خرداد 92 23:51
سلام مامان انیسا جون.چه دختر نازی دارید.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید.من لینکتون کردم.
http://nikoo-mousavi.niniweblog.com


مرسی عزیزم چشم حتما
moj
14 خرداد 92 18:07
خوشگل خانم