آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

این روزهای بهاری

1392/2/24 19:12
نویسنده : مامان
1,893 بازدید
اشتراک گذاری

تو این روزهای خوب بهاری حس همه چیز هست جز درس خوندن!مخصوصا که فسقلی هم دلش میخواد همه ی توجه ها به اون باشه ویه دقیه هم نمیشه با تمرکز درس خوند!اینه که دیر به دیر میایم و حضورمون کمرنگ هست خجالتدختر کوچولوی ما هم دایره لغاتش روز به روز بیشتر میشه کلی شعر یاد گرفته و تا گوشی تلفن رو میگیره دستش میگه :سنام   خوبی    سلامتی؟! اگه چیزی هم بروقفِ مرادش نباشه میگه :ای بابا

 

این عکس ها هم مال یه صبح بهاری که مامانی و دختری با هم رفتند پارک!

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

اینجا هم یه خرگوش کوچولوی خوشگل دیدیم و آنیسا کلی نازش کرد!

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

این عکس هم مال یکی از روزهایی هست که با مامان جون رفتی پارک

انیسا

اینم یه عکس آرتیستی از گل دخترمماچ

انیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (53)

مامان شروین و آذین عزیز
24 اردیبهشت 92 16:09
قربونت برم عزیز دل زیبا
امیدوارم تو درسات موفق باشی خانومی.
به گمانم یه بار دیگه هم ازت خواستم که اسمت رو بهم بگی مامانی اما یادم نیست جواب سوالم رو گرفتم یانه؟
میشه بازم اسم قشنگت رو سوال کنم؟


مرسی عزیزمبله عزیزم گفته بودم! من سارا هستم دوست گلم
مامان هدیه
24 اردیبهشت 92 16:31
آنیسا جوووونی معلومه که حسابی خوش گذشته
عکسام همه خوشگلن


مامانی زهرا
24 اردیبهشت 92 17:26
فندق کوچووووولو پارک گردی خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش باشی


بله چه جورممرسی گلم
مامان زهره
24 اردیبهشت 92 18:19
خدا چه دختر ناز و خواستنی دارید با اجازه لینک میشید فکر کنم دیگه هر روز سری به ناناز خانم بزنم شما هم اگه مایل بودید به ما سر بزنید خوشحال میشم


نظر لطفتونه چشم عزیزم با کمال میل لینک میشید
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 18:22
سلام سلام
ووی ووی عزیزموووووووووو ماشالله به این همه خوشگلی
راستی مبارک باشه نقل مکان ایشالا که هرجا هستین شاد باشید


مرسی عزیزم ببوس لیانا جون خوشگلمو
مامان فتانه
24 اردیبهشت 92 18:35
به به چه عکسای قشنگی


;*
مامان آرنیکا
25 اردیبهشت 92 0:45
چه عجب من که حسابی دلم تنگ شده بود زودتر این درسها رو تموم کن به فکر خودت نیستی به فکر ما باش


چشم عزیزم
ودیعه
25 اردیبهشت 92 1:49
عزیزم چقدر خوشگل افتاده تو این عکسا یه عالمه بوس برا آنیسای نازم


مرسی گلم
ارغوان
25 اردیبهشت 92 9:28
چه عکسای خوشگلی...ببوسید آنیسا جونو


مرسی عزیزم
مامان نوژاجوني
25 اردیبهشت 92 9:45
چه عكساي قشنگي .اميدوارم امتحانات رو بخوبي پشت سر بزاري.ببوس دختر گلمونو


مرسی عزیزم شما هم ییوس نوژای نازتو
محبوبه
25 اردیبهشت 92 9:57
سلام
چه عالی
بازم چشممون به جمال خوشگل خاله روشن شد. خوشتیپ و دلربا، ناز و دوست داشتنی.
زنده باشه همیشه، روزها تو شاد و خوش.
موفق باشی تو درسا

مرسی محبوبه جان ببوس رهای دوست داشتنی رو
لاله
25 اردیبهشت 92 13:21
به به چه عکسای قشنگی ، چه دخمر قشنگی ، معلومه حسابی به گل دختر داره خوش می گذره در کنار اقوام همیشه شاد باشید
ممنون که گفتی ، بخش نظرات سایت آندیا رو درست کردم


مرسی عزیزم من همیشه به وبلاگ آندیا سر میزنم و جویای احوالتون هستم اما نمیشد که نظر بزارم خدارو شکر که درست شد
مامان جون
25 اردیبهشت 92 14:08



الی مامی آراد
26 اردیبهشت 92 10:30
چه عکسهای خوشگلی حسابی کیف کردم فرشته کوچولومو ببوسین


صبا خاله ی ایسا
26 اردیبهشت 92 19:29
وووویی.هزار ماشاالله.به انیسا جووونم
چه خوشتیپه
لباسات فوق العاده شیکن
همیشه خوش باشین


مرسی عزیزم
زهرا مامی ویونا
27 اردیبهشت 92 10:31
ماشالله عزیزم...قربونش برممم

خدا حفظت کنه




مرسی عزیزمچشم میام وبلاگت و میگم من هم خیلی خوشحالم از آشناییتون زهرا جون

مهسا مامان کیارش
27 اردیبهشت 92 12:29
الهی قوبون خودت و عکسات بشم خرگوش کوچولو


مامان موژان جون
27 اردیبهشت 92 15:38
ای جانم نازی عزیزم بهم سر نمیزنی دوست دارم باهم تبادل هم داشته باشیم


چشم عزیزم حتما میام
عمه فرحناز
27 اردیبهشت 92 18:37
وای وای چه تاپ خوشگلی

قابل ندارهمرسی عمه جون
عمه مریم
27 اردیبهشت 92 18:40
انیساجونم عشق منی


مامان نادیا و نلیا
28 اردیبهشت 92 0:17
وااای این دخملیه خوشتیپ رو نگااااا...ماشالا عزیز دلم


مامان آوین
28 اردیبهشت 92 10:39
همیشه به تفریح آنی کوچولو! سارا ج.ن ایشالاکه این چند تا واحد رو هم زودی پاس مس کنی و راحت میشی!


ایشالا!ببوس آوین گلمو
مامان موژان جون
28 اردیبهشت 92 15:27
http://mozhanjooni.niniweblog.com/عزیزم این وبمو بجای اون یکی ثبت کن


چشم عزیزم
مرجان مامان آران
28 اردیبهشت 92 16:18
خوش باشيد هميشه عزيزممممممممم
چه تيپي هم زده عسل خانوم با اين كلاهش عاشقتمممممممم


آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 اردیبهشت 92 3:25
آنیساجونی همیشه به خوش گذرونی خیلی نازشدن عکسات
چقدربامزه خرگوشونازمیکنه


فاطمه (مامان آیلین)
29 اردیبهشت 92 12:35
آخه تو چگد گشنگیییییییی


مامان مبینا
29 اردیبهشت 92 16:41
پر انرژی باشی مامان فعال.عکس های آتلیه بیست بودن و عکس های پارک فوق العاده.


مرسی عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
30 اردیبهشت 92 21:12
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممم


آنوشا کوچولو
30 اردیبهشت 92 23:21
مامان سارا عکاس ماهریه که این عکسای جالب رو از آنیسا جون خوشگل گرفته


مرسی عزیزم شما زیبا میبینید
مرمر مامان محیا
31 اردیبهشت 92 12:21
چه خانوم با شخصیتی...جیگر طلا


نرگس
31 اردیبهشت 92 12:42



مرسی عزیزم
سحر
31 اردیبهشت 92 15:03
چه دخمل نازي... چه لباساي خوشگلي..تاپ و شلوارك لي اش خيلي خوشگلن.


مرسی گلم
مامان ارشیا
31 اردیبهشت 92 16:38
چه عکسای خوشگلی انداختی خوشگل خانم..... پارک گردی خوش میگذره عروسک کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بللللللللللللللله چه جورم !تقریبا هر روز میره
مامان عسل
1 خرداد 92 11:58
هزار ماشالا آنیسا جون ناز انشالا همیشه به گردش و خوشی


مامان موژان جون
1 خرداد 92 12:30
دخملی روز باباجونت پشاپیش مبارک


مرسی عزیزم
ارغوان
1 خرداد 92 13:13
چه عکسای خوشگلی...آنیسا جونو ببوسید


مامان آروین
1 خرداد 92 13:22
همیشه شاد باشی فرشته کوچولوی نازنین عکسات مثل همیشه خیلی قشنگه


لطف داری عزیزم
مامی ایلیا
1 خرداد 92 19:22
خانم خوشگل و خوشتیپ که صورت نازت مثله برگ گله می بوسمت


مامان آروین
1 خرداد 92 21:51
همیشه خوش و خندون باشی ماهک مهربونم .خیلی وقت بود ندیده بودمت و واقعا دلم برات تنگ شده بود جیگری خاله .



مرسی عزیزم
سارا زارع
2 خرداد 92 12:31
سلام عزيزم .به وبلاگم بيا و نظرتو راجع به اينكه نينيم دختره يا پسرقبل از سونو گرافيم با ذكر يه دليل از دلايلي كه گفتم بگو.منتظرما
آتنا مامان روشا یدونه
3 خرداد 92 12:34
ولادت امام علی و روز پدربر همه بابای مهربون مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان فتانه
3 خرداد 92 13:09
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود
برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود
ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است
در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود
پدرم روزت مبارک


مرسی عزیزم
مامان ایسا
4 خرداد 92 12:44
دلتنگتیم چرا خبری ازت نییییییییست

چون مامانی مشغول درس خوندنه و وقت نداره!ممنون عزیزم که به یادمون هستیببوس دختری نازتو
مامان آروین
5 خرداد 92 0:18
روز پدر مبارک
امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه


آمین.مرسی عزیزم
سارا
6 خرداد 92 15:13
سلام . خانمی عکس های اتاق دخترت رو دیدم . خیلی نازی درست کردین.می تونم بپرسم صندلی گهواره ای کنار تخت رو از کجا و چند خریدین .
ممنون


سلام مرسی عزیزمراستش من صندلی رو دو سال پیش از بازار مبل میدون امام حسین 80 تومان خریدم قابل شما رو هم نداره دوست خوبم
هموطن
6 خرداد 92 15:23
سلام هموطن خوب من

خدای من یه روز فکر کرد ام تا به یاد ام اوومد اوون شیطون اک رو کجا دید ام اش . آنیسا خوشگلهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .

خدا برای بابا و مامان ببخشه تو رو ناز نازی . آمین .

با اجازه باید این گل گل ه ناز رو هم ببوس ام و هم بخور ام اش .

خدا ببخشه این عزیز ه دوست داشتنی رو براتون . آمین .

مرسی هموطن عزیز ممنون از ابراز محبتتون دوست خوبم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 17:36
سلام گلم
خوبی عزیزم
خیلی آنیسا جون ماهه
از طرف من یه بوس گنننننننده ازش بکن



شما لطف داری عزیزمچشم حتما
مامان شروین و آذین عزیز
6 خرداد 92 18:45
کجایی عسل زیبا؟


ممنون عزیزم که به یادمونی دوست خوبم ما خیلی زود میایم خودم هم خیلی دلم واسه اینجا و شما ها تنگ شده یه جوری وابسته شدم و خیلی سخته که کم میام اما در اولین فرصت میام!
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 20:56
همیشه با دیدن عکسای ناز آنیساجون کلی انرژی می گیرم.



خیلی لطف داری عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 20:57
لباساش هم خوشگل بودن هم شیک بود و هم فانتزی...



ممنون فرناز جون .ببوس ریحانای نازتو
مامان حمید کوچولو
8 خرداد 92 17:05
مثل همیشه خوشتیپ. من عاشق لباسای خوشگلتم حیف که دختر ندارم..میدونستی وقتی موهاتو میبنده مامانت خیلی ناز میشی


مرسی عزیزم آره واقعا خودم هم کلی کیف میکنم که موهاش رو دم اسبی میبندم!
مامان شروین و آذین عزیز
10 خرداد 92 15:08
پس کجایی کم پیدا؟


شرمنده عزیزم سعی میکنم خیلی زود بیام!
مامان ایلیا
30 خرداد 92 8:30
ماشاالله چه دختر نازی دارین هر وقت عکس های قشنگش رو می بینم کلی روحیه ام شاد می شه خدا زنده نگه داره براتون


ممنونم عزیزم