آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

23 ماهگی فرشته نازم

1392/3/11 12:06
نویسنده : مامان
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها وقتی به آنیسا و حرف ها و کارای بامزش نگاه میکنم با خودم میگم چه زود دخترک نازم داره بزگ میشه انگار همین دیروز بود که اومده بودم خونه مامان اینا و منتظر زایمان بودم وای چقدر اون روزا لحظه شماری میکردیم!خلاصه اینکه خاله ریزه ما داره دو سالش تمام میشه و این دوسال زندگیم اینقدر سریع و هیجان انگیز بود و انقدر فکرم و ذهنم مشغول بود که اصلا متوجه زمان نبودم و اصلا باورم نمیشه دختریم داره دو ساله میشه!(گلم ایشالا هزار سال زنده باشی)یه حس دیگه ای که خیلی برام عجیبه اینه که این روز ها وقتی میریم عروسی لحظه ورود عروس و داماد یه حس عجیبی بهم دست میده و همیشه عروسی آنیسا رو تصور میکنم و خیلی گریه م میگیره!میدونم که این حرفا خیلی زوده ولی دست خودم که نیستچشمکعلیرضا هم میگه ما اصلا دخترمون رو شوهر نمیدیم !

دختر قرطی من خیلی به آرایش و رقص و قر دادن علاقه داره و موقع بیرون رفتن هر لوازم آرایشی که استفاده میکنیم یه کوشولو باید براش بزنیم تا خیالش راحت بشه و دست از سرمون برداره!وقتی لباس نو میپوشه اینقدر میره جلو آینه و قر میده میگه اوشله نازه که نگو!رفتیم کفش بخریم اینقدر از کفش تابستونی خوشش اومد که اصلا حاضر نمیشد درش بیاره و از همون جا پوشید تا تو خونه!

شبها حتما باید با ماساژ بخوابه !و تو روز هم اینقدر دلش بازی و گردش میخواد که ما اینجا 4 نفریم کم میاریم من موندم اگه من تهران بودم چه باید میکردم!

 

آنیسا

 

انیسا

 

 

انیسا

 

انیسا

 

آنیسا

 

انیسا

 

hkdsh

 

آنیسا

هفته گذشته بابا علیرضا اومد پیشمون و آنیسا از دیدین باباش با کادویی که واسش خریده بود کلی ذوق زده شد فرداش هم باهم رفتییم دریا و با آنیسا حسابی شن بازی و آب بازی کردیم و حسابی به سه تاییمون خوش گذشت.

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

 

انیسا

بابای مهربون و همسر خوبم امسال روز پدر رو کنار هم نبودیم ناراحتاما بازم میگم روزت مبارک همسر نمونه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

لاله
11 خرداد 92 0:53
به به چه عکس های خوشگلی ، پیشاپیش 2 سالگی خانم کوچولو مبارک


مرسی لاله جون ببوس خانم کوچولوی شیرینت رو
مامان ارنیکا
11 خرداد 92 0:59
ایشاال...عکس فارغ التحصیلی و عروسیشو برامون بزاری


واااااااااای نگو!
مامان موژان جون
11 خرداد 92 10:54
ای جانم این دخملی چرا هر روز ناناز تر میشه


لطف داری عزیزم
ارغوان
11 خرداد 92 11:24
23ماهگیت مبارک آنیسا کوچولو


مرسی گلم
فرناز/ مامان ریحانه
11 خرداد 92 13:53
وااااااااای من عاشق دریام خوش به حالتون که زود زود می بینیدش.



خوشحال میشیم بیاد پیش ما دوست خوبم در خدمت هستیم
مامان فتانه
11 خرداد 92 14:30
23 ماهگیت مبارک
....چه پیراهن نازی خریدی ...خیلی بهت میاد..راستی حدس زده بودم این پیراهن و خریدی چون دیده بودمش

مرسی عزیزم
مامان آروين
11 خرداد 92 15:23
قربونت برم من دختر خوشتيپو قرتى


مرسی گلم
مامان زهره
11 خرداد 92 15:30
چه ناز شدی با این لباس خوشکلت ملوسکم.تولدت هم مبارک


شما زیبا میبینید دوست خوبممرسی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 خرداد 92 15:45
۲۳ماهگیت مبارک گلم عکسات مثل همیشه نازن
همیشه خوش وسلامت وخندون باشی عزیزم


مرسی عززم
مامان یاشار
11 خرداد 92 23:36
تا چشم به هم میزنیم میبینیم که بچه ها دارن بزرگ میشن گرچه در طول زمان گاهی احساس میکنیم که لحظه ها نمیگذرن. بزرگ شدن خوشگل خانومی مبارک. عکسا هم که خیلی عالی بودن. همیشه خوش باشی خانومی


واقعا همینطور عزیزم!مرسی خانمی
مامان فتانه
11 خرداد 92 23:41
عزیزم شما به مسابقه دعوت شدی یک سر به وبلاگم بزن
مامان بابای الیسا
12 خرداد 92 0:16
واییییییییییییی چه لباس قشنگی چقدرم بهت میاد همه عکسهات قشنگ بودن نازگلی


مرسی عزیزم قابل الیسا جون رو نداره
فهیمه مامان سینا
12 خرداد 92 0:31
ماشالاچه ناناز شده قرتی خانوم چه لباس خوشگلییییییییییییی...کفشاشم مبارکش باشه


ممنون فهیمه جون
مامان هدیه
12 خرداد 92 1:20
خوشگلم 23 ماهگیت مبارک باشه چه عکسای خوشگلی اون عکسات با اون پیرهن خوشگل آرتیست گونه ات منو کشت


مرسی گلم
مهسا مامان کیارش
12 خرداد 92 1:51
23ماهگیت مبارک عزیزدلم وای چقد لباست ملوسه خوشگلم عاااااااااااااااااااااااااااشقتم


مرسی مهسا جونم
سمانه مامان ستایش
12 خرداد 92 2:52
23 ماهگیت مبارک آنیساجونمدیگه چیزی تا 2ساله شدنت نمونده خوشگل خانوم
خوش بحالتون به دریا نزدیکین،دلم دریا خواست


خوشحال میشیم در خدمت باشیم عزیزم
مامان پاتمه
12 خرداد 92 8:14
23 ماهگیت مبارک خوشگل خوشتیپ من

مامانی خیلی تو خرید لباسهاش با سلیقه هستین بهتون تبریک میگم


مرسی گلم خیلی لطف داری عزیزم
راحیل
12 خرداد 92 9:26
سلام عزیزم انشالله که همیشه خوش باشی دختری داره خانم میشه چه لباس خوشگلی پوشیده ماشالله به این مامان خوش سلیقه


قربونت برم عزیزم مرسی
محبوبه
12 خرداد 92 10:49
wow
آنیسای گلمو ببین.
الهی زنده باشی خاله، ماشالله به تو خوشتیپ خانم.



مانلی
12 خرداد 92 12:19
چقده تو خوشگل و خوشتیپی دختر کوچولوبا اجازه لینکتون کردیم


مرسی عزیزم
مامان مهرتا
12 خرداد 92 12:58
چقدر ناز شدي عزيزم


مرسی زهرا جون ببوس مهرتای خوشگلمو
مامان مبینا
12 خرداد 92 13:28
منم بودم دلم نمی اومد این کفشای خوشگل و از پام دربیارم.
همیشه خوش باشید و در کنارهم


مرسی عزیزم برای شما هم همین آرزو رو دارم ببوس خانم کوچولو رو عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
12 خرداد 92 13:43
هزار الله اکبر به این دخمل زیبا

با اون لباس و کفش نازش.

خوبی سارا جون؟

راستی اگه فضولی نیست بپرسم که مگه باباییش تهران مونده که نوشتی اومد پیشمون؟

یه ماچ آبدار از طرف من بکنش




مرسی عزیزم. بله به خاطر شرایط کاری باید تا یکی دو ماه آینده تهران بمونه!راستی عزیزم مدتیه وبلاگتون برام باز نمیشه دلم برای کوچولوهای نازنینت تنگ شده حتما ببوسیدشون

مامان آوا
12 خرداد 92 17:09
از اين به بعد هوا كه خوبه چه كيفي ميده تو ساحل شن بازي

قرطي خانم عجب تيپي سر هم كرده
خوش تيپ

مرسی عزیزم آره واقعا ما هم دلی از عذا در میاریم و حسابی بازی میکنیم
پريسا
12 خرداد 92 17:37
اي جانم
لباسش تو حلقم


مرسی گلم
ویدا
12 خرداد 92 21:13
یه بوس برای این فرشتۀ دوست داشتنی


خاله صبا
13 خرداد 92 11:36
وووواااای انیسا جووون مثل یه فرشته شدی




مرسی گلم
صفورا مامان آوا
13 خرداد 92 12:33
عزییییییییییییزم چقدر این دختر ناز و شیرین و خوش تیپه کیف می کنم عکساشو میبینم قبلا لینکتون کرده بودم اما متاسفانه وقت نشده بود زیاد سر بزنم عااااشق لباساسی خوشگلشم معمولا از یه جا براش میگیری؟؟؟
عکسای آتلیه اشم که عاااالیه


مرسی عزیزم نه عزیزم هرجا که چیزی به چشم قشنگ اومد میگیرم!قابل آوا جون خوشتیپم رو نداره
مامان یلدا و سروش
13 خرداد 92 15:48
همیشه در پناه حق باشی. آنیسا جونم.
مامانی دختر داشتن یه نعمته که خدا بهمون داده که همیشه خدا رو به خاطرش شاکریم


آره واقعا منم با دیدن آنیسا و لذتی که از داشتنش میبرم هزاران بار خدارو شکر میکنم.ممنون عزیزم بابت دعای قشنگت
ژاله مامان آیدا
13 خرداد 92 17:00
مبارک باشه آنیسا جونم ایشااله 100 ساله شی خاله
مامانی هم که همش لباسای خوشگل تنت می کنه دل ما رو می بره دست مامانی خوش سلیقه درد نکنه


مرسی گلم ببوس آیدا خانم رو
مامان آوا
13 خرداد 92 17:19
آنیسا کوچولو چقدر خوشتیپهمعلومه مامان خوب و باسلیقه ای دارهآفرین مامان نمونه


مرسی عزیزم نظر لطفته ببوس آوای نازنینت رو
مامان محمد معین
13 خرداد 92 17:21
ناااااااااااااااااااااااااااااااازی آنیسا خانوم
خییییییییلییییییییییییییییییییم نازی
راست میگی مامانی بچه ها خیلی زود بزرگ میشن
منم بودن دختر به این خوشگلی رو شوهر نمی دادم


بله عزیزم!ما هم به کس کسونش نمیدیم!
ارلا
13 خرداد 92 17:44
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم


چشم عزیزم با کمال میل
مامان ارشیا
14 خرداد 92 16:14
23 ماهگیت مبارک خوشگل خانم


مرسی عزیزم
عمه فرحناز و عمه مریم
15 خرداد 92 21:18
عزیز دل عمه انیسا جونم پیشاپیش تولدت مبارک عاشقتیم دوستت داریم


عمه فرحناز و عمه مریم
15 خرداد 92 21:22
انیسا عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک عاشقتیم


مرسی عمه جونا
مامان آروین
16 خرداد 92 17:29
23 مین ماهگردت مبارک مثل همیشه یه پرنسس واقعی زیبا و پر متانت

عزیزم انیسا جون فرشته کوچولوی نازنین خیلی تو دلم نشستی واقعا از ته دل دوست دارم




مرسی گلم خیلی لطف داری عزیزم ما هم خیلی دوستون داریم دوست عزیزم

مامان ایدین
16 خرداد 92 19:39
الاهی
چه دختر نازی ماشالا واقعا عروسکی
چه نازی داری


مامان مهدیس و ملیسا
18 خرداد 92 0:26
وای عزیزم چه عکسای ناناسی خیلی خیلی دوست دارم از طرف من ببوسش راستی 23 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم

مرسی عزیزم شما هم کوچولوهای نازنین رو ببوس
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 14:19
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم

بسیار زیبا بود مرسی دوست گلم
مرجان مامان آران
18 خرداد 92 21:43
23 ماهگيت مبارك خوشگل ناز


مرسی مرجان جون
ودیعه
18 خرداد 92 22:51
چقدر این لباسش بهش میاد عزیزم
ایشالا همیشه خونه عشق سه نفره تون پابرجا باشه


قربونت برم مرسی گلم
مامان نادیا و نلیا
19 خرداد 92 10:31
واای الهی چه دخمله نانازی
ایشالا همیشه شاد و خوشحال کنار مامان و بابای خوب و مهربونت باشی
اینواسه آنیسا جونم


مرسی عزیزم بوس فرشته های نازتو
محمدحسين(قهرمان كوچك)
22 خرداد 92 2:18
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپیم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)


واي آنيسا جون عكسات خيلي قشنگه....منم وقتي كوچك تر بودم عاشق شن بازي بودم....منتظرتم به منم سر بزن....


چشم عزیزم حتما میایم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 خرداد 92 3:05
________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$

آپيــــم دوست خوبم...منتظرتيم.....


واي عزيزم اين لباس صورتي خيلي نازه تو تن شما....خيلي هم بهت مياد...

دوستت دارم توپولي من.......

مرسی خانمی
مامی ایلیا
22 خرداد 92 9:44
قربونت این تیپت و خوشگلیات. 23 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم خیلی لطف داری گلم
مامان شروین و آذین عزیز
22 خرداد 92 17:49
نکنه قراره بری تا روز تولد آنیسای عزیز و آذین گل من دیگه نیای بنویسی
کوشی پس؟
چرا اینهمه دیر به دیر میای خانوم گل


نه عزیزم خیلی دوست دارم بیام اما فعلا اینترنتمون قطع شدهببوس آذین خوشگلمو عزیزم
مامان نوژاجونی
23 خرداد 92 0:41
چقدر خوشتیپ شده آنیسا جون.ساراجون اگه به سلامتی امتحاناتت تموم شده زود به زود آپ کن


بله عزیزم تموم شد خداروشکر فعلا تو استراحتم
الی مامی آراد
23 خرداد 92 11:00
فرشته کوچولو 23 ماهگیت با تاخیر مبارک کم مونده به تولد آخ جون


آنوشا کوچولو
23 خرداد 92 23:34
هزار تا بوس واسه آنیسا خانوم ناناز تولدت هم پیشاپیش مبارک


مرسی عزیزم
صبا خاله ی ایسا
24 خرداد 92 0:03
عروسک ناز
چ پیراهن خوگلی پوشیدی
دوستون دارم


ممنونم عزیزم
مامان مرضیه
25 خرداد 92 11:24
سلام چه عکسای قشنگی چه دخمل گلی خاله جای من ببوسش فک کنم شمام جنوبی باشین خوشحال میشم به من و دخملم یه سر بزنید

نه گلم ما شمالی هستیم!
مامان سانلی
25 خرداد 92 15:20
وای که شما چقدر عسلی گل زیبا.میبوسمت عزیزم....
من انیسا رو که میبینم یاد گل یاس میوفتم. واقعا شکل گله.یه گل سفید....مثل یاس..

من عاشق شمالم.اگر بهم بگن بیا اونجا زندگی کن حتما میرم.امروز از کنار دریا بیام فردا دلم براش تنگ میشه..خوشبحالتونه حسابی



مرسی عزیزم.گل یاس!چه زیبا!خوشحال میشیم در خدمت باشیم دوست خوبمببوس سانلی عزیزم رو
مامان آروین
27 خرداد 92 10:02
آنیسا جونم همیشه برام یه پرنسس زیبایی
پرنسس کوچولو جلو جلو 2 سالگیتو تبریک می گم . 2000 ساله شی همیشه لبهای خوشگلت پر خنده باشه


مرسی عزیزم
عمه فرحناز و عمه مریم
27 خرداد 92 12:18
انیسا جونم دلمون برات تنگ شد حالا که امتحان مامان تمام شد زودتر بیا پیش ما عسلی خانم 8 تیر تولدت مبارک باشه


مرسی عزیزم چشم حتما می ایم
مامان نادیا و نلیا
27 خرداد 92 18:50
واااای چه عکسای نازی ...چه دخمل خوشکلی....

ما هم آپیم عزیزم




مرسی گلم

مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 20:28
سلام سلام

ای جونمم دلم برای روی ماه انیسای خوشگلم تنگ شده بوددد ای جون با اون پیراهن خوشگلش ماشالله

ایشالا که همیشه در کنار هم شاد باشید




مرسی مینا جونببوس لی لی عزیزم رو

مامان شروین و آذین عزیز
27 خرداد 92 21:24
سلام تمام اطلاعاتم پریده و من کم حافظه اسمت رو مثل خیلی های دیگه از عصبانیت و فشار یادم نمیاد تازه تاریخ تولد دخترک زیباروتم میخوام در اسرع وقت تا دق نکردم


من سارا هستم گلم!تولد آنیسا 8 تیر ماهه ببوس عزیزم فرشته های نازتو
مسیحا
28 خرداد 92 0:31
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید


چشم عزیزم
الينا گلينا
28 خرداد 92 12:36
راست مي گي عزيزم من آخرين چيزي كه بعد از هرباري كه وبلاگ شما را باز مي كردم براي شهريور ماه بود.الان تو آرشيو موضوعي ديدم كه اينقدر عقب موندم .بعدا سر فرصت همه را مي خونم
راستي من مزاحم را ليكن كن


لینک نکرده بودم!چشم حتما
مامان سپهركوچولو
28 خرداد 92 12:58
سلام ماشالله چه دختر نازي داريد.خوشحال ميشم با هم تبادل لينك داشته باشيم


مرسی گلم چشم عزیزم باکمال میل
نازنین خواهر نیکو
28 خرداد 92 18:15
ای جونم.چقدر نازی تو گل دختر.چه عکس های خوشگلی...




مرسی نازنین جون لطف داری
زهره مامانی مرسانا
29 خرداد 92 0:03
سلام خانمی کجایی شما ؟ ایشالله خوش باشی


مرسی گلم
شقایق
29 خرداد 92 2:16
جانممممم . فدای دختر خوشگل و خوشتیپ خودم


خدا نکنه عزیزم مرسی خانمی
مامان شروین و آذین عزیز
29 خرداد 92 8:53
کجایی پس سارا جان؟
دیگه دلتنگیام داره رو به دلنگرانی میره ها


نه گلم نگران نباش!دسترسی به اینترنت ندارم!دوربینم هم مشکل داره!اما میام نت آپ میکنم
صبا خاله ی ایسا
1 تیر 92 19:47
نااااااااااااااااااازی عزیزم
چقدر پیراهنت بهت میاد عروسک


مرسی گلم قابل صبای نازمون رو نداره
الينا
4 تیر 92 12:05
كفش تابستونيات مباركت باشه عزيزم .چقدر هم بهت ميادگلم


مرسی گلم قابل نداره
نازنین
7 تیر 92 16:09
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.
خواستم بگه نیکو تو مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمایت کنید و بهش رای بدید یه دنیا ممنونتون میشیم.


چشم عزیزم
فرزاد
23 دی 92 0:38
سلام انیسا کوچولو خوشحالم که به سرعت داری بزرگ میشی من همیشه عکسات میبینم
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم