آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

25 ماهگی و از پوشک گرفتن نازدونه

1392/5/15 23:07
نویسنده : مامان
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر خوشگلم رو دارم از پوشک میگیریم و تو این هوای گرم نصف روزمون رو توی توالت میگذروندیم !البته 3 روز اول خیلی سخت بود هر وقت جیش داشت میگفت مامان جیش دارم اما نمیکرد و مدتها خودشو نگه میداشت سعی میکرد که تو خونه خراب کاری نکنه اما گاهی دیگه نمیتونست کنترل کنه و تا به دستشویی برسیم میزد!این بود که دوبار رو تن من و دو سه بارم خونه رو کثیف کرد!هر وقتم که تو گارشو جیش میکرد همه رو صدا میزد بیان ببینن ما هم کلی  تشویقش میکردیم وبهش جایزه میدادیم !حتی گاهی بهم میگه اگه جیش کنم آقاجون بستنی میخره؟بابا اسباب بازی میخره ؟این سخت ترین پروسه ای بود که تا حالا با آنیسا داشتم با اینکه از قبل کمی آمادش کرده بودم و گهگاهی بازش میزاشتم و حتی نی نی اش هم  صندلی توالت داشت و هروقت جیش داشت آنی میبردش دسشویی ! (این بود که یه خورده آمادگی داشت و خیلی زود به نتیجه رسیدیم) اما بازم کثیف کاری و خستگی  زیادی داره و حسابی آدم رو کلافه میکنه!خدا رو شکر توی این یه هفته ای که گذشت خوب یاد گرفت و حتی تو خواب هم جیش نمیزنه و اگه دستشویی داشته باشه صدام میکنه میبرمش توالت اما هنوز مونده که حسابی بهش اطمینان کنم و هر دقیقه یاد آور نشم که آنی جیش داری یا نه؟!هنوزم هم جرعت نکردم بدون پوشک بیرون ببرمش یعنی کلا یه بار تو این مدت بیرون بردیمش که پوشک کردمش اما توش جیش نکرد و آخرا همش میگفت مامان جیش دارم!این پروسه هنوز به اتمام نرسیده اما دختری داره خوب باهامون راه میاد خیلی خوب همه چیزو میفهمه و درک میکنه!فکر کنم تا قبل از اینکه بریم خونه جدید کاملا یاد میگیره و خونه ما در امان میمونهچشمک11

بابا واسش یه خونه چادری هدیه گرفته که خیلی دوستش داره چون این روزها حسابی داره مامان بازی میکنه و از این بازیها خوشش میاد گاهی من میشم نی نی و اون مامان من !روسری میزاره و میگه چی بخرم منم کلی خوراکی سفارش میدم و اون میره از سوپر برام میخره!تازه بهم میگه مامان خانم باش!آفرین گلم......شیطونی نکنن!.....ای کلک!

هرچیزی که واسش میخریم میپرسه کی خریده و بعدش کلی تشکر میکنه!

عاشق اینکه مدام ازش تعریف کنی و قربون صدقش بری خودشم کلی مامانش و ناز میکنه و میگه فدات بشم الهی و تندی هم میگه خدا نکنه عزیزم!

جمله بندیش یهو خیلی پیشرفت کرده اما اول کلمات مکث زیاد داره فکر کنم به خاطر رشد یکباره زبان بوده اما اولش خیلی نگران شده بودم!جملات رو گاهی پس و پیش میگه مثلا یه روز اومده میگه مامان تنها بشی......اگر برم! این یه تهدید بود که فکر کنم یه بار از یه جا شنیده بوده1

هروقت از چیزی متعجب میشه میگه:اوووووووووو گاد!

هروقتیم که از کسی عصبانی بشه میگه:بَشه بد !

امکان نداره از جلوی پای من یا مامان جون و یا کلا بزرگترهایی که میشناسه رد بشه و نگه ببخشید ببخشید! 

این روزها کمی از دست خودم شاکیم !کلی درگیر مسعله خونه و جابه جایی هستیم وخیلی کم حوصله شدم زود خسته میشم و حس میکنم واسه بچه ام کم میزارم!امیدوارم زودتر بریم تو خونه خودمون و آرامش بگیرم

خلاصه این که آنیسا خانم ما داره کاملا مستقل و خانم میشه البته یه خانم شیطون و بازیگوش که دیگه تقریبا خواب بعد از ظهرشم کنسل شده و حسابی آدم و درگیر خودش میکنه تا حدی که آرزو میکنم هرچه زودتر شب بشه و بخوابه !اما همین که میخوابه تمام کارا و شیرین زبونیای روزش رو به خاطر میارم و بی نهاااااااااااایت دلتنگ میشم!

(خیلی دوست دارم عروسک شیرینم) 1

 

                                                                                                                                آنیسا                                                                

 

آنیسا                                                                                                                                                                                                                آنیسا                                                                                                                                                                                                                                                                                 آنیسا                                                                                                                                                                                                                                                                                آنیسا                                                                                                                                                خوشگلم کاملا یاد گرفته این رنگ چین ها رو هماهنگ بچیه1

 

                                                                                                                                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 18:55
سلام.. عبادتتون قبول...

ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم

اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید

اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم

پیشاپیش از لطفت و

اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم

مرسی از لطفت

دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....

خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی

امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم

موفق و پیروز باشی

محبوبه
15 مرداد 92 22:43
سلام
به به خوشگل خاله دلتنگت بودم عسلم.
ماشالله، خیل خوب شروع کرده آنیسا گلی این پروسه رو. من که یاد پوشک گیری رها می افتم مو به تنم سیخ می شه کلا رکورد شکوند بچم از بس طولانی شد پروژمون.
عکساش خیلی ماهه
ببوسیدش برام


ممنون محبوبه عزیزم آره خدارو شکر آنیسا خوب داره پیش میره اما درکل پروژه سختیه
مامان مبینا
16 مرداد 92 0:45
سلام خویید؟آنیسا عزیزمه با این همه شیرین زبونیاش.کلی دلمون براتون تنگ شده بود.



ممنون عزیزم خیلی لطف داری گلم مبینا جونم برای ما خیلی عزیز و دوست داشتنیه ببوس این فرشته ناز رو
مامان مبینا
16 مرداد 92 0:47
چه جالب پروسه از پوشک گرفتن مبینا هم کلید خورده.یه روز خیلی عالیه و یه روز البته چند روزی بیشتر نیست که شروع کردیم اون هم به خواست خودش چون من ترجیح میدادم ماه رمضون تموم بشه ولی چه میشه کرد.
موفق باشی و امیدوارم زودتر بری خونه جدیدو خستگی هات در بره


مرسی عزیزم امیدوارم شما هم به راحتی این مرحله سخت روپشت سر بگذارید !خدا قوت!
فاطمه مامان الينا گلينا
16 مرداد 92 8:46
ماماني اولش يه كم سخته ولي بعدش كلي آدم راحت مي شه .هم از بابت مستقل شدن و هم از بابت گروني پوشك




آی گفتی!برای خودش هم بهتره تو این گرمای تابستون !ببوس الینای عزیزم رو خانمی

مامان بابای الیسا
16 مرداد 92 11:52
سلام دوست عزیزم وای که حسابی دلم براتون تنگ شده بود

مبارکه آنیسا جونم دیگه داری حسابی مستقل میشی خاله
جابجایی خیلی سخته مخصوصا با یه بچه و هر کی باشه بی حوصله میشه و لی بعدش حسابی بهتون خوش میگذره


آره واقعا امیدوارم هرچه زودتر مستقل بشیم!مرسی عزیزم ببوس الیسای ناز و وروجک رو عزیزم
مامان آوین
16 مرداد 92 13:07
من آوین رو سخت از پوشک نگرفتم یعنی رفتم خونه مامانم اینا شهمیرزاد و اونجا حیاط داشت این بود بود که راحت بودیم .البته آوین اصلا شبا جیش نمی کرد و با اینکه قبل از 2 سال هم خودش دستشوییش رو گفت ولی مهد قبول نمی کرد که قبل 2 سال بگیرم برای همین من اون موقع که مد نظر خودم بود نتونستم بگیرم ولی دیدم اگه نگیرم دیگه داره دیر میشه و قبل تولد 2 سالگیش گرفتم. البته یه بار بعد 6 ماه که از جیش گرفته بودم توی خواب جیش کرد که فکر کنم خیلی آب و شیر خورده بود اون شب.(پیش می اد البته).
دلم برای خودت و آنی خیلی تنگ شده. از طرف من ببوسش

من شنیدم قبل دو سال اصلا خوب نیست مگر اینکه بچه خودش مایل باشه!آفرین به آوین خوشگلم ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده شمال اومدین پیش ما بیایید حتما
مامان آوین
16 مرداد 92 14:03
به نظر من هیچ قانونی برای همه بچه ها صدق نمی کنه! برای هر بچه ای هر وقت مایله باشه به شرط اینکه دیر نشه موقع مناسبه!
چشم حتماً!


درسته عزیزم. خوشحال میشیم. ببوس آوین نازنینمون رو
سمیرا
16 مرداد 92 19:03
سلام نماز روزتون قبول باشه خیلی دختر نازی داری من از قمم همیشه وب آنیسا جونو میبینم من یه دختر 8ماهه دارم لباسای دخترت خیلی قشنگن میشه اگه کوچیک شدن ولازمشون نداری بدیشون به دخترم؟ حتما جوابمو بده اگه منفی هم هست تو حرم حضرت معصومه واسه سلامتیتون دعا میکنم اگه سختته به ایمیلم ج بدی به 09199710600 پیام بده


مرسی عزیزم عبادت شما هم قبول باشه.عزیزم شما خیلی لطف داری لباسای آنیسا هم قابل دختر نازنینت رو نداره.راستش من اکثر لباس های خوب آنی رو براش یادگاری نگه میدارم اما بازم میگم قابل دار نیست اگه از چیزی خوشت اومد تقدیم میکنم
زهره مامانی مرسانا
17 مرداد 92 12:26
افرین به انیسای خوشکل من


عمه فرحناز
17 مرداد 92 17:51
عزیزم قربون شیرین زبونیهات بشه عمه شب عید فطر مبارک باشه بوس بوس بوس


ممنون عمه جون عید شما هم مبارک
مامان فتانه
17 مرداد 92 18:11
به به افرین به این گل دخمل که خوب کنار اومده...عکساش هم ناز شده


مرسی عزیزم ببوس آیلین عزیزم رو
مامان شروین و آذین عزیز
17 مرداد 92 18:31
سلام سارا عزیزم

خدا رو شکر که یه پروسه مهم دیگه از زندگی دختر رو هم دارید پشت سر میگذارید

اُ گاد گفتنش باید دل همتون رو آب کنه مثل آلالو گفتن پسرک من به جای آی لاو یو

خدا برات نگهش داره، سالم و پر انرژی






ای جااااانم آلالوشو بخورم خیلی بامزه میگه عزیزم حتما ببوسش

شيرين مامان شادلين
17 مرداد 92 21:37
الهييييي نازم فدات شم انشاالله اين روزها هم ميكذره ميدونم خيلي كار مشكلي هست منم از الان فكر اون روزها رو ميكنم فداي شيرين زبونيهات برم عزيزم


خدا نکنه عزیزمآره خدارو شکر زود تموم شد این پروسه عزیم
راحیل
18 مرداد 92 23:18
افرین به دختر گل که بزرگ شده خوب کاری کردی مامانی که از پوشک گرفتیش اخه بچه خیلی اذیت میشه سخته ولی بچه دیگه راحت میشه.این هم یک برای دختر گلمون


آره واقعا این آخرا با اینکه تند تند عوضش میکردم اما بازم قرمز میشد و تو این گرما با پوشک و این وضع خیلی سخته !ببوس دختر نازنینت رو عزیزم
مامان ایسا
19 مرداد 92 15:22
دختره خوشگل حسابی دلمون براتون تنگ شده بود هزار ماشاالله به انیسای گلم چ عکسای خوشگلی همیشه دوستت دارم شیرین زبونم


مرسی عزیزم ببوس آیسای نازمون رو حتما
فریبا
20 مرداد 92 10:43
سلام مامان آنی جون. خسته نباشی از پروژه بسیار سخت (جیش بس)... من تجربه ای در این زمینه ندارم که بتونم کمکتون کنم، اما میدونم آنی ما خیلی با هوشه و به خوبی از پس مشکلاتش بر میاد. پس نگران نباشید که زیادم سخت نخواهد بود و بعد از اون روزهای بسیار خوبی رو پیش رو دارید. آنیسای عزیزمو از طرف من بوسه بارونش کنید. امیدوارم هرچه زودتر تو خونه جدیدتون ساکن بشید. به امید روزهای خیلی خوووووب


مرسی فریبا جون شما خیلی لطف داری عزیزمبه امید خدا تا آخر هفته ساکن میشیم!ممنون از آرزوی قشنگت گلم
مامان یزدان
20 مرداد 92 12:15
موفق باشی.


مامان آروین
21 مرداد 92 0:18
چه خوب عزیییییییزم
ای جوووووووووووووووووووووووووونم دیگه راحت میشی
قربون دختر خوشگل و ناز نازی برم
آنیسا جون خیلی برام عزیزی خیلی دوست دارم و انو بدون که تو دلم بدجوری نشستی . دنیا دنیا خوشی برات آرزو می کنم


ممنون دوست مهربونم آروین جون هم خیلی برای ما عزیز و دوست داشتنیهیه دنیا تشکر بابت آرزوی قشنگ عزیزم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
21 مرداد 92 2:16
آخ جون پستِ جدید.. دیر دیر آپ میکنی ها!
واااای آنیسای خوشگل رو ببین ماشالا دیگه خانومی شده، چ خوب ک ازپوشک گرفتیش؛ ایشالا ک همکاریِ خوبش ادامه پیدا کنه و دیگه ازین بابت نگرانی نداشته باشی عزیزم..


مرسی عزیزم دیگه میشه گفت که کاملا یاد گرفته
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 92 16:06
عزیزم پستهای آخرمون مثل هم شده .آفرین که ازاین پروژه هم راحت بیرون اومدی عکسات خیلی نازن مخصوصا عروسکتوگذاشتی روی تاب خیلی بامزه اس
ساراجون من هنوزبزرگترین نگرانیم ازشیرگرفتنه هنوزموفق نشدم



آره عزیزم دیدی!تقریبا این پروسه رو با هم شروع کردیم !عزیزم نگران نباش فقط کم کم کمش کن که یهو بهش فشار نیاد!ایشالا موفق میشی ببوس عسلی ناز و خوشگلت رو
مامان سانلی
21 مرداد 92 23:20
یه دست و تشویق و هورا برای انیسا عسل که خانوم شده ..از دست پوشکش راحت شده...
یه خسته نباشید جانانه هم به مامانی که یه پروسه سخت رو پشت سر گذاشت..

عاشقت شدم با اون اوو گاد گفتنت عروسک بامزه


ممنون عزیزم ببوس دختر زیبا روتو گلم
سمانه مامان ستایش
22 مرداد 92 3:55
پس شما هم مثل ما بیشتر روز رو تو دستشویی سپری میکنیدواقعا یه مامان پر حوصله لازم داره این پروژه از پوشک گرفتن...ما هم 10 روزی درگیر بودیم و اتفاقا خوب پیشرفت داشتیم،ولی خورد به ماه رمضون و بی حوصلگی منو مسافرت...امیدوارم تا آخر تابستون این پروژه تموم بشه و هر دومون راحت بشیم.
باهات موافقم ساراجون درباره اون آرزوی اینکه زودتر شب بشه و وقت خواب برسهولی وقتی میخوابن دلمون حتی برای شیطونی هاشونم تنگ میشه
آنیسا جونو ببوس.


ایشالا به زودی این پروسه رو پشت سر بگذارید
آره واقعا گاهی کم میارم اما سکوت خونه خیلی سخت تره و گاهی که خوابش طولانی میشه دلم میخواد یه جوری بیدارش کنم!فکر کنم این حس مشترک همه ی ماماناست!ببوس دختر نازنینت رو عزیزم
الی مامی آراد
22 مرداد 92 11:19
آفرین با آنیسا جون که دیگه برای خودش خانمی شده و باباجون از پوشک گرفتن راحت شده کی میشه من راحت بشم


ممنون عزیزم عجله نکن زمان خیلی زود میگذره !موفق باشی
الناز مامان آوا
22 مرداد 92 15:25
سلام انيساي خوشگل 25 ماهگيت مبارك

آخيش ديگه راحت شد دخترمون
ماماني خسته نباشي .واي من از الان كه فكرشو ميكنم...

خدارو شكر كه اين مرحله رو هم با وفقيت پشت سر گذاشتين

تو عكساتم مثل هميشه نازو دوست داشتني بودي


مرسی عزیزم ببوس روی ماه فرشته کوچولوتو
مامان نادیا و نلیا
24 مرداد 92 14:11
سلام عزیزم...خوشبحالتون که از پوشک گرفتینش از طرف من ببوسش...


مرسی عزیزم ایشالا شما هم به زودی راحت میشی
مسیحا
25 مرداد 92 16:53
ممنون بابت حضور و ابراز محبتت عزیزم


مامان نیایش
26 مرداد 92 9:06
سلام . چه دختر خوشگل و نازی . منم یه دختر به اسم نیایش دارم همسن آنیسا جون .اگه دوست داشتی به ما هم سر بزنید .


ممنونم خانمی چه خوب که نی نی هامون هم سن هستنددر اولین فرصت میام و لینکتون میکنم دوست گلم
مهسا مامان نورا
26 مرداد 92 23:01
25 ماهگیت مبارک با نورای من دوست میشی ناز دختری


مرسی عزیزم حتما میایم پیشتون دوست عزیزم
مامانی زهرا
27 مرداد 92 19:55
سلــــــــــــــام ، حسابی دلمون واستون تنگیده بود .
آفـــــــــــــــــــــرین آنیسای قشنگم که همکاری کردی تا زودتر از شر پوشک خلاص شی
امیدوارم توی خونه ی جدید حسابی خوش بگذره


شرمنده خیلی گرفتار بودم تو این مدت!ممنونم گلم
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
28 مرداد 92 0:51
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد


مرسی عزیزم خیلی لطف دارید چشم حتما
مامان هدیه
29 مرداد 92 11:51
مامانی خوش به حالت تموم شدی و سربلند از این پروسه بیرون اومدین


ممنون
مامان فتانه
29 مرداد 92 14:42
مااومدیم با پست جدید
مامان ارشیا
1 شهریور 92 16:54
به به دیگه خانم شدی خیلی شرایط بهتر میشه مامانی وقتی از پوشک بگیرینش

حتما همینطوره عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:06
ای جونم الهی فداش بشم


خدا نکنه عزیزمببوس دخترای نازنینت رو خانمی
مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 11:06
دعوت شدید جشن تولد یه سری به وبلاگم بزن 26590
فرناز/ مامان ریحانه
6 شهریور 92 18:23



مرجان مامان آران
13 شهریور 92 3:18
اخیییییییی چه خوبب که از پوشک میگیری بعد از شیر گرفتن اینم خیلی دردسر داره
قربونت برممممم برم انیسای نازمممممممممم


مامان آروین
14 شهریور 92 14:39
سلام به مامانی مهربون و آنیسا جون عزیزم که خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم براتون تنگ شده . ایشالله هر جا هستید شاد و خوش و خرم و تنتون سلامت باشه . ایشالله زودی بیاین و عکسها و خاطرات قشنگتونو بگذارید تا دلمون واشه یه عاااااااااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی بچسبه به لپهای مامانی و دختر نانازش که عاااااااااااااااااااااااااااااشقشم

ممنون عزیزم بینهایت لطف داری دوست مهربونم آروین خوشگلمو حتما ببوس
☆☆ژاله ★★
17 شهریور 92 14:04
عکس هایی که رفته بودی پارک رو دیدم خیلی قشنگ بود
چرالباس عرسکتو درآوردیشاید مریض بشه ها
عجب اسباب بازی نازی


ممنونم عزیزم نمیدونم چرا اصلا دوست نداره لباس نینیش تنش باشه!
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:54
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.


چشم عزیزم
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
29 شهریور 92 21:06
به سلامتی آنیسا خانوم
خانوم بودی خانوم تر شدی عزیز دلم
مامانی براش اسپند دود کن


سارا مامان آرام
23 مهر 92 0:24
عزیزم بلا ازش دور باشه
خونه نو مبارک
عزیزم چقدر دلم براش تنگ شده بود
مدتی بود نبودم امیدوارم دوباره بتونم مرتب به همه دوستان سر بزنم
تأخیرم رو ببخشید


ممنون عزیزم
مامان انیسا
25 مهر 92 14:31
سلااام ما هم انیسا داریم بهمون سر بزنید


حتما عزیزم
مامان دنیز
25 دی 92 15:45
سلام مامان باسلیقه.وبلاگتون و خیلی پسندیدم.دخملتون هم خیلی نازه.به ما هم سر بزنین.
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داریچشم حتما
ainaz
19 بهمن 92 17:27
anisa junnnnnnniiiiim gaaaaaaaaaaaaaaaaazzzz
مامان
پاسخ