آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

29 ماهگی

1392/9/5 0:23
نویسنده : مامان
2,206 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مهربونم داره یواش یواش 29 ماهگیش رو هم پشت سر میزاره گاهی میرم سراغ عکسای نی نیگولوییاش و کلی دلتنگش میشم!واقعا زمان چه زود میگذره و باید از لحظه لحظه اش لذت برد!

 

تان 

 

ذدئ 

از پیشرفتهای این روزاش بگم :که دیگه کاملا دست راست    دست چپ   پاراست و پا چپ رو میشناسه

چراغ راهنمایی رو به خوبی یاد گرفته 

کلی شعر انگلیسی و فارسی بلده 

کلمات جدید انگلیسی(baby.bee.monky.fish.apple.ball.) 

عاشق کادو گرفتن هست مخصوصا اگه با کیک همراه باشه که کلی براش تولد بازی میشه !اما بیشتر وقتها با کادو های ریز و درشت اطرافیان انقدر خوشحال میشه و ذوق میکنه که نگو !مخصوصا اگه لباس باشه !این خصلت رو از مامانش به ارث بردهچشمک خلاصه اینکه کلی تو آینه خودش رو نگاه میکنه و ذوق زده میشه قرتی مامان

دوست عزیزمون خانم قصبه ای زحمت کشیدندو برای دختر کوچولوی ما یه پاپوش و عروسک هدیه فرستادند و من بی نهایت ممنونم از این همه محبتی که به دختر ما دارند با اینکه هنوز افتخار پیدا نکردیم که از نزدیک ببینیمشون اما همیشه جویای حال دختری ما هستند و با پیام های محبت آمیز شون ما رو خوشحال میکنند و ما بینهایت سپاسگذاریم 

اتنیس

 

عسلم این روزهای کلی از خودش شعر میسازه و گاهی هم از جملات جالبی استفاده میکنه !مثلا یه روز تو ماشین مدام میخوند هیچکی مثل من و بابام نمیشه....هیچکی مثل من و بابام نمیشه !وماتعجب

این روزا دارم باهاش رو تشابه کار میکنم و خدارو شکر خودش هم خیلی زود میفهمه حالا حتی تو فیلم هم یه مرد میان سال میبینه میگه این شبیه آقاجونه!خلاصه تو خیابون هم که راه میریم کلی دنبال چیزای شبیه به هم میگردیم و اینجوری کم کم داریم پیش میریم تا بتونم کاملا این قضیه رو براش مفهوم کنم

از میوه های این فصل عاشق لیمو شده و هرچیزی رو که دوست داره میپرسه مامان این انگلیسیش چی میشه؟بعد میگهOK

اینم از لیمو شیرین من

هنمخک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

سهیلا مامان هستی جون
5 آذر 92 2:04
هزارتا بوس برای آنیسا عسلی
مامان
پاسخ
فاطمه مامان آیلین
5 آذر 92 8:47
عاااااااااااااااااااااااشقتم خوشتیپ 29 ماهگیت هم مبارک
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
فاطمه مامان آیلین
5 آذر 92 9:02
عااااااااااشقتم خوشتیپ 29 ماهگیت هم مبارک
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان صدف
5 آذر 92 9:14
چه دختر نازی دارید. تا حالا افتخار اینو نداشتم باهاتون آشنا بشم. از آشناییتون خوشحال شدم. دختر گلتونو از طرف من ببوسید.
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ما هم از آشناییتون خوشحالیم دوست عزیزم
مامان نوژاجونی
5 آذر 92 10:37
29ماهگیت مبارک عزیزم هزارماشاله هم ناز شده و شیرین زبون.
مامان
پاسخ
مامان فتانه
5 آذر 92 11:51
افرین بهت خوشتیپ خانوم
مامان
پاسخ
مامان ارشیا
5 آذر 92 13:39
عاشقتمممممممممممم خوش تیپ خاله
مامان
پاسخ
مامان انیسا
5 آذر 92 13:54
سلام عزیزم ممنون که اومدین پیشمون
مامان
پاسخ
سحر
5 آذر 92 15:43
سلام عزیزم.خوبی؟ دختر نازت مثل همیشه عکساش قشنگ شده. از طرف من حسابی ببوسسسسششش. راستی یه سوال . از تجربت استفاده کنم.. آموزش انگلیسی رو از کی شروع کردی؟/ از سی دی خاصی استفاده کردی؟ چون دخترت خوب شروع کرده. تفاوت دو زبان رو هم خوب قائل میشه..
مامان
پاسخ
ممنون سحر جون شما لطف داری عزیزمفکر میکنم از حدود 6 ماهگی بود که براش سی دی های Your baby can رو میذاشتم آنیسا هم خیلی دوست داشت و براش جالب بودخیلی هم ازش نتیجه گرفتم بعد از یک سالگی هم فلش کارت خوبه اول فارسی و بعد انگلیسیش رو گرفتم !الان هم خودم یکی یکی کلمات انگلیسی رو بهش یاد میدم و براش تکرار میکنم ! البته بچه ها خیلی باهوش هستند و از همون ابتدا تفاوت دو زبان رو متوجه میشن و خیلی زود هم یاد میگیرن .ببوس سحر جون دختر نازتو
سحر
5 آذر 92 18:03
your baby can read؟؟؟؟ کارتونیه؟؟؟ http://www.cdpersian.com/home/product.php?id=1413 ؟؟؟؟
مامان
پاسخ
آره همینه. کارتونی نیست. میتونی از torrent مجانی دانلود کنی عزیزم
زهره مامانی مرسانا
5 آذر 92 18:59
خانم خوشکله بیست و نه ماهگیت مبارکه
مامان
پاسخ
مامان مبینا
5 آذر 92 22:03
واااااااااااای چه موهاش بلند شده... این ها همه برای پیشرفت های آنیسای گلمه
مامان
پاسخ
بله عزیزم تو حموم که لول موهاش وا میشه تا روی کمرش میرسه و منممنون عزیزم بابت اینهمه تشویقببوس دختری نازنینت رو
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 2:06
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد : بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست ! دست مهربان خدا را برات آرزو دارم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
سحر
6 آذر 92 11:09
مرسی. دختر گلتو از طرف من ببوسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سمانه مامان ستایش
6 آذر 92 20:41
خصوصی
مامان
پاسخ
مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 21:12
سلام سلااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلم کلییی براتون تنگ شده بود!!
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم زود میایم پیشتون
مهسا(مامان وانیا)
6 آذر 92 23:34
29ماهگیت مارک ماشاا... به این دختر ناز و شیرین زبون
مامان
پاسخ
مامان انیسا
7 آذر 92 14:36
اپییییییییییییییییییییییییم ومنتظر شما
مامان
پاسخ
مامان آرنیکا
8 آذر 92 1:07
عزیزم چقدر این پاپوشهاش بهش میاد مرسی که به ما سر زدید مرسی که دوباره فعال شدید راستی میشه این سایت که نوشتی مربوط به دانلود your baby can read هست رو کامل بنویسی ممنونت می شم
مامان
پاسخ
می تونی فایل تورنت رو از لینک زیر دانلود کنی http://kickass.to/your-baby-can-read-complete-5-disc-set-t4298365.html البته برای باز کردن سایت احتیاج به ف ی ل ت ر ش ک ن داری و فایل رو که دانلود کردی برای دانلود تورنت هم احتیاج به نرم افزار bittorrent هست
مامان السانا
8 آذر 92 16:20
ای جونم الهی چه نازه این دخمل خوشگل
مامان
پاسخ
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
8 آذر 92 17:30
ماشالا آنیسا جونی دیگه خانومی شده واسه خودش..
مامان
پاسخ
مامان محمد معین
8 آذر 92 22:38
هزار ماشالا
مامان
پاسخ
معصوم /مامان جان جان فاطمه
8 آذر 92 23:07
سلام ماماني عزيز چقدر از خوندن وب دخملي لذت بردم ،عالي ... بايد به داشتن يه همچين باهوش كوچولويي واقعا نازيد ،خدا حفظش كنه خوشحال ميشم افتخار لينك بدين تا با هم دوست بشيم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمباعث افتخاره اما چرا آدرس نذاشتید
معصومه
9 آذر 92 7:48
29 ماهگیت مبارک دوستت دارم خوشکل خانم
مامان
پاسخ
الناز مامان بنیا
9 آذر 92 12:56
چه قشنک که باهم هم سن هستند مرسی بهم سرزدید و خوشحالم از دوستیتون لینکتون می کنم مرسی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مسیحا
9 آذر 92 23:09
هزار ماشالله چه ناز شده ف 29 ماهگیت هم مبارک منم یه ساله شدم
مامان
پاسخ
ممنو عزیزممبارک باشه یک ساگیت گل پسری
شیرین مامان شادلین
10 آذر 92 1:03
ایییییییی جان چقدر عسل خانم بزگوش شده چه موهاي خوشگلی داری آفرین دخمل با هوش
مامان
پاسخ
مامان مانلی
10 آذر 92 17:31
29 ماهگیت مبارگ گل ناز
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
رحیل
10 آذر 92 20:12
29ماهگیت مبارک عروسک ناز
مامان
پاسخ
ممنونم
صبـــــا خاله ی آیســـا
10 آذر 92 21:24
عزیزم مثل همییییییییییییییشه خوشگل و ناز و دوست داشتنی مامانی خصوصی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
اریا و آنیتا
11 آذر 92 8:37
چه بزرگ و ناز شدی خاله جون
مامان
پاسخ
ژاله مامان آیدا
11 آذر 92 14:48
ای جونم آنیسای قشنگم چه خانوم گلی شده
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه فرحناز
11 آذر 92 15:24
عزیزم فدات بشم خیلی خیلی دوست دارم
ﻣﺤﺒﻮﺑﻪ
12 آذر 92 18:35
ﺳﻼﻡ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻠﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﯿﺪ ﻣﻦ ﭼﻘﺪ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮏ ﺍﻧﯿﺴﺎ ﺧﻮﺷﮑﻠﻪ ﻭ ﺧﻮﺵ ﺗﯽ~ﻩ ﺑﻮﺩ. ﻣﯽ
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری محبوبه جان
مامان مرضیه
12 آذر 92 20:49
سلام آنیسای عزیزم من که با مامانیت دیگه قهرقهرما آخه نمیاد بمون سر بزنه چن بار بیایم خونتون مامانی جبران نکنه اااااااااااا مثه همیشه دخملی خوشتیپه دوست دارم خشگله خاله
مامان
پاسخ
قول میدم جبران کنم دوست مهربونم
مرجان مامان آران و باران
13 آذر 92 20:41
29 ماهگیت مبارک خوشگلللللللللللللم
مامان
پاسخ
ممنون مرجان جون ببوس نی نی نازتو و همچنین آران قشنگم رو
آنوشا کوچولو
18 آذر 92 7:56
29ماهگیت مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان محمد شهابی
1 دی 92 23:09
سلام آنیسا کوچولو حالت خوبه به مامان و بابا هم سلام برسون امیدوارم شب چله امسال خیلی خیلی خوش گذشته باشه انشاا... عکسهای خوشگل گرفته باشی تا من و دوستهای دیگه ات را خوشحال کنی می بوسمت امیدوارم همیشه سبز و زیبا باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمشرمنده امسال انقدر شلوغ پلوغ بوده دورمون که اصلا نتونستم عکس بندازم!اما به زودی یه پست با عکسای خوشگل میزارم
زهرا
13 فروردین 93 23:13
عالی بود دختر نازی داری راستی اول صفحه چطوری اون مدلی که عکس روی طنابه رو درست کردی؟منون میشم اگه کمکم کنی
مامان
پاسخ
لطف دارید عزیزم راستش من بلد نیستم باباش درست کردالبته یک سال پیش و من هوس کردم برای تنوع دوباره بزارم