آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

برای آنیسای عزیزمان

44 ماهگی

1393/12/21 12:45
نویسنده : مامان
1,662 بازدید
اشتراک گذاری

44ماه گذشت از آن لحظه ناب در آغوش کشیدنت...

عزیزترینم امروز که در آستانه 26 سالگی هستم داشتن تو دختر زیبا و باهوشم بزرگترین نعمت است برای من...

این ماه پر بود از تولد بازی و جشن

30 بهمن عروسی عمه آزاده بود و آنیسای من از یه هفته قبل مدام در گوشم میگفت که یادتون باشه من میخوام با چاقو برقصم!من هم روز جشن هرطور بود شرایط رو فراهم کردم برای اجابت آرزوی کوچیک دخترک!برای اولین بار بود که تو جمع رفت و رقص چاقو کرد خیلی زیبا و شیک ما هم لذت بردیممحبت(بعد اون روز تو مهد تولد دوستش شنتیا هم داوطلب شد و رقص چاقو کرد و همه لذت بردن)

 

 

                                                                                                                                                                                                                         

 

یه روز تولد مامان سارا و درکنار دوستای خوبمون جشن گرفتیم و شبش هم تو سفره خونه تولد خاله فروغ رو جشن گرفتیم و حسابی به همه خوش گذشت یه شب هم مهمونی خونه خاله سحر الکی تولد بازی را انداختیم و بچه ها بازی کردن و لذت بردن

یه شب هم خونه آندیا اینا دعوت شدیم برای تولد خاله لاله عزیز که حسابی زحمت کشیده بود و به همه ی ما خوش گذشت

بعدش هم تولد بابا علیرضای مهربون بود که کنار ما نبود ولی به یادش بودیم و از همینجا دوباره از طرف خودمو دختری تبریک میگم ایشالا همیشه شاد و موفق باشه

یه روزهم همراه آوین خاله ساناز رفتیم جشن خاله شادونه به بچه ها که خیلی خوش گذشت انقدر با آهنگ های خاله شادونه قر دادنو بامزه رقصیدن و من و ساناز فقط به اینا نگاه میکردیم و میخندیدیم کلی ازشون فیلم گرفتیم

یه روز هم از طرف موسسه رفتند مزرعه تربچه های خارجی که موقع برداشتشون هم بود

دوست جونای هم مدرسه ایمحبت

این هفته هم تو موسسه جشن پروژه بوده که بچه ه کار دستیاشون رو برای مامان و بابا ها به نمایش گذاشته بودن

نقاشی دسته جمعی بچه ها رو پارچه

باغچه بچه ها

نقاشی روی شیشه با کمک بچه هاتو رنگ آمیزی

میدونم که خیلی دیر به دیر میام و آپ میکنم و خودمم از این وضعیت ناراضیمغمگین ممنون از دوستای مجازی که تولدم رو به یاد داشتن و برام پیام تبریک فرستادن واقعا برام لذت بخش بود و یه دنیا ارزش داشتمحبتخیلی زود میام با عکسا و شیرین زبونیای دخترکبای بای

پسندها (7)

نظرات (16)

دختربهاری
21 اسفند 93 13:03
سلام خانومی دلم برات کلی تنگ شده بود مثل همیشه عکسات دوست داشتنی بودن عاشقتم آنیسا جونم
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم
عمه فروغ
21 اسفند 93 13:20
۴۴ماهگي آنيساي گلم مبارک ان شاا.. هميشه زنده باشي تولد ٢۶سالگيتون مبارک دوست عزيزم ان شاا.. هميشه زنده باشيد و سايتون بالا سر دختر قشنگت باشه و هميشه در کنار هم شاد خوش باشيد و همه لحظات زندگيتون پر از خوشي باشه ان شاا.. تولد ١٢٠سالگيتون رو در کنار عزيزانتون به جشن بنشينيد عروسي عمه جون آنيسا هم مبارک ان شاا.. خوشبخت بشند اي جووونم فداي دخترکمون که رقص چاقو رفته.خوشحالم که اين مدت روزهاي خوبي داشتيد ان شاا.. هميشه به شادي.ميبوسمت آنيساي گلم
مامان
پاسخ
ممنون از ارزوي خوبتون عمه فروغ مهربون
محبوبه
21 اسفند 93 21:40
چه عالی تا باشه جشن و شادی و خوشی چی بهتر از این الهی خنده مهمون همیشگی لبای دخترک زیبامون باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم الهي امين
رها مامان آنيسا
22 اسفند 93 11:52
عزيــــــــزم ٤٤ ماهگى آنيسا جونو تبريك ميگم ايشالله ٤٤ سالگيش هميشه به تولد بازى و جشن و عروســـــــــى راستى پيشاپيش سال نو رو تبريك ميگم اميدوارم سال خوبى براتون باشه سالى سرشار از موفقيت و خوشبختى و شادى
مامان
پاسخ
ممنون رها جون همجنين براي شما عزيزم
مامان فتانه
22 اسفند 93 21:33
عزییییییییییییییییییزم چه عکسای نازییییییییییییی....تولدت مبارک سارا جووووووووون...واییییییی خوش به حالتون من بنر تبلیغات جشن خاله شادونه رو یک روز دیر دیدم..خیلی حیفم اومد که نرفتم
مامان
پاسخ
ممنون فتانه جووووون
مامان نوژاجونی
23 اسفند 93 7:50
هزارماشاله به این خانم خوشگل چقدر بزرگ شده آنیساجون. تولدت هم بتا اینکه گذشته مبارک باشه. همیشه شاد باشید عزیزم
مامان
پاسخ
مرسي حسنيه جون ببوس دختر نازتو عزيزم
مامان خدیجه
23 اسفند 93 7:56
44 ماهگیت مبارکه عزیزم ایشالله همیشه به شادی وعروسی ایشالله عروسی خودت عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون دوست عزيزم
نونو
23 اسفند 93 10:41
ای جان تصور می کنم با اون پاهای خوشکلش رقص چاقو کرده دلم قیلی ویلی میشه. الهی سعادتمند شه.
مامان
پاسخ
قريونت برم عزيزم
تکی جون
26 اسفند 93 18:09
سلام خانوم خوبین؟ من خیلی دخترشما رو دوس دارم خیلی خوشگله ماشالله خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
ممنون تکی جون شما خیییلی لطف دارین
nasim
27 اسفند 93 23:23
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين شکوه جادوی رنگين کمان فروردين شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادماني عيد دوباره عشق و اميد دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سين فرارسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم. برايتان تندرستي و نيکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد
مامانی کوثر و ساغر
29 اسفند 93 9:38
سال نو پیشاپیش بر شما مبارک
مامان
پاسخ
عمه فروغ
3 فروردین 94 1:36
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان
پاسخ
سال نو مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
5 فروردین 94 22:36
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مامان
پاسخ
ممنون سال نو شما هم مبارک دوستم
مامان آتریسا
17 فروردین 94 8:42
44ماهگی دخملی مبارک .عروسیا مبارک.ان شااله همیشه آنیسای عزیزم روتوخوشی ورقص وپایکوبی ببینم .براتون آرزهای خوب خوب آرزومندم
مامان
پاسخ
مرسي گلم
محمدامین
16 اردیبهشت 94 9:52
ایشاله ک همیشه صحت سعادت وسلامت باشه.
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم
atefeh
21 خرداد 94 23:05
واییییییییییییییییییییییییییییییی...چه قشنگه...دخملتون مثل فرشته هاس
مامان
پاسخ
نظر لطفتونه