آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

7ماهگیت مبارک

1390/11/8 7:00
نویسنده : مامان
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای زندگیم

امروز 8-11-90، هفت ماه از زندگی در کنار تو می گذره و ثانیه به ثانیه آن برایم با ارزش بوده و هست. دختر نازم اگه بدونی مامانی چقدر خوشحاله که تو رو در کنار خودش داره و اصلا متوجه نمیشه که روزها چطور داره می گذره. دخترکم روز به روز بزرگتر می شه و ما رو بیشتر به خودش وابسته می کنه.

مامانی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوســـــــتـــــت دارم 

 

انیسا

 

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین

آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله زهرا
8 بهمن 90 9:53
سلام خوشگلکم راستش ناباورانه این پست رو خوندم ..اصلا باورم نمی شه تو هفت ماهه اومدی پیش ما،هر چی یادم میاد از وقت هایی هستش که منتظر اومدنت بودیم مخصوصا الان که منتظر اومدن مهرتای خودم هستم بیشتر یاد اون لحظه های مامانی ات و انتظار اومدن تو می افتم انشاله همیشه سایه مامانی و بابایی بالاسرت باشه و فرداهای قشنگتری پیش رو داشته باشی عزیزکم این روزها خیلی با مزه شدی اگه اونجا بود می خوردمت ناز نازی
مادر جون
8 بهمن 90 14:45
روز میلاد تو بود /که هوا بوی شبنم وشقایق میداد/وخدا میخندید/عطر یاس از درو دیوار هوا می پاشید/ونسیم از تو بشارت میداد/باد بر پنجره پا می کوبید/زلف افشان را بید/در مسیر تو پریشان میکرد/هر کجا سروی بود /به تواضع سر راه تو بر پا می خواست/تاکها با تو تبانی کردند/غوره ها از تپش قلب تو انگور شدند/سرکه ها از خبر آمدنت شیرین کرد/عسلم 7ماهگیت مبارک دوستت دارم عشق من
لاله
8 بهمن 90 16:25
چه خوردنی شده تو این عکس
مامان فتانه
10 بهمن 90 12:28
واي ناناز اصلا باورم نميشه 7 ماه گذشته باشه...7 ماهگيت مبارك گلم