آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

نظرات (7)

ame negar
2 بهمن 90 22:03
eeeeey junaaaaaaaaam ame toro doroste qurt bede!!!
مادر جون
3 بهمن 90 13:00
سلام ماه من چه خوش میدرخشی تو در میان آسمان شبم و چه معطر میسازی هوای دلم را از عطر وجود خود دوستت دارم عسل من من اون ذوق کردن تو رو بخورم
مامان فتانه
3 بهمن 90 18:49
چه ناز شدي كوچولو ....
عمو محسن
4 بهمن 90 11:38
تو چقدر بزرگ شدیییییی اون اسباب بازی که ما واست خریدیم رو بهت بده
خاله زهرا
4 بهمن 90 11:45
سلام آنیسا کوچولو...چه جیگری شدی...دلم خیلی براتون تنگ شده ...مامانی چه یکدفعه ای سورپرایز می کنه کلییییییییی عکس می زاره..انشاله همیشه از این کارا زود زود بکنه

سلام خاله زهرای عزیز ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده وقتی اومدیم تهران اولین چیزی که حس کردیم جای خالیه شما بود.مرسی که به ما سر میزنید مواظب نی نی نازتون باشید

امی تیس
4 بهمن 90 20:45
از تبریک تولدتون ممنونم.خدا براتون این خانوم گل رو حفظ کنه
مامان آرین
7 اسفند 90 0:02
ای جونم خوشتیپ.الهییییییییی بااون نگاه خوردنیت