آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

حرفهای دل آنیسا

1390/3/3 18:13
نویسنده : مامان
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

ممم...

الو، الو صدا میاد، سلام مامانی

 می خواستم، می خواستم بگم که ه ه خیلی زیاد، تا آسمون، من زحمتت دادم، ممم ...  اذیت کردم. خیلی لگدت زدم از این تو، ولی تو منو خیلی دوست داشتی، هشت ماه که منو با خودت همه جاها میبری قلب هشت ماه که شب و روزت من شدم  و مواظبمی، ممم ... دیگه همین. با تمام وجود، از تو دلت، دوستت دارم مامانم ماچ

روز مامانی مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فتانه
4 خرداد 90 13:32
روزت مبارک مامانی.بابایی دستت درد نکنه همینطور تو انیسا جون
مامان جون
5 خرداد 90 10:13
سلام انیسا جون من دارم برای دیدنت لحظه شماری میکنم خیلی دوست دارم عزیزم دست بابا دردنکنه بابت مطالب خیلی قشنگی که نوشت تو بهترین بابا ومامان دنیارو داری


مامان انیسا
الهی قربونت برم منم بهترین مامان و بابای دنیا رو دارم و بینهایت دوستون دارم
مامان پاتمه
9 خرداد 90 8:05
سلام آخی خیلی با حال بود چه بابایی یا احساسی داری آنیسا جون ممنونم که به ما سر زدین ما لینکتون میکنیم تا همیشه به دیدنتون بیایم دوسا دارم آنیسای خوشگل رو ببینم