آنیساآنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای آنیسای عزیزمان

الو سلام....

1391/5/21 9:13
نویسنده : مامان
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسا جونم تو این یه ماه بعد از تولد انقدر بزرگ شده و پیشرفت داشته که بعضی ها رو یادم میره ثبت کنم و یا دیر ثبتش میکنم . دخترم خیلی خانم شده و فهمش بالا رفته همچنین محبتش به باباش!روز ها تو خونه کلی عشوه میاد میرقصه حتی یاد گرفته وقتی بهش میگم انیسا خودتو لوس کن سرش رو میاره پایین و به صورت خیلی دلبرانه با بالایه چشش نگام میکنه و چون میدونه من عاشق این کاراشم چندین بار تکرار میکنه مخصوصا وقتهایی که ببینه حواسم بهش نیست و تو خودمم.دیروز رفته عکس باباش رو از رو میز برداشته مدام نشونم میداد و میگفت بابا گاهی هم می بوستش!وقتی باباش از سر کار میاد آنیسا مدام حرف میزنه ما که چیزی از حرفاش نمی فهمیم فقط اول هر جمله میگه بابا و باباش رو مخاطب قرار میده فکر کنم میخواد کارایی که تو روز کرد رو براش تعریف کنه!جالب اینجاست که چند وقته هرچیزی شبیه موبایل یا خود موبایل رو میگیره تو خونه را میره حرف میزنه بلند بلند میخنده وسطاشم ساکت میشه و گوش میده خودش رو لوس میکنه و سرش رو به دیوار تکیه میده اگه این وسطا چند بار نگه بابا ادم فکر میکنه داره با bf ش صحبت میکنه!!!

چندر روز پیش تصمیم گرفتم اجزای صورت رو یادش بدم چشم و لب رو تو همون دقیقه اول یاد گرفت ولی طبق عادت بچگیش که هر وقت بینی ما رو میگرفت میگفتیم مگ مگ بینی رو همون مگ مگ میدونه!اعداد رو هم تا 3 بلده بشمره و یه وقتایی هم میگه یک دو سه و یهو مارو میترسونه و خودش کلی میخنده 

شناختش نسبت به اطرافش بیشتر شده مثلا وقتی میگیم آنیسا توپت کو میره میاره یا کفشات کو یا حتی وقتی داریم میریم بیرون میگم آنیسا کجا میگه دَدَ .رو دیوار اتاقش چند تا استیکر داره هروقت ازش جوجه گل یا گاو رو میخوام که نشون بده سریع نشونم میده 

خدارو شکر این روزها همه وعده های غذاشو کامل میخوره ولی شبی چند بار بیدار میشه و شیر میخوره و این منو نگران کرده آخه بچه تو این سن دیگه به شیر شب نیاز نداره و اصلا خوب نیست که شب شیر بخوره شاید بیشتر تقصیر خودم باشه که به این روش عادتش دادم و حالادیگه... 

انیسا 

انیسا 

انیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

آتنا مامان روشا
21 مرداد 91 10:37
خوشگله خوش تیپه من حدا حفظت کنه
ame negar
21 مرداد 91 11:29
eeeeeeeeeeyyy jaaaaaaaaaanun dandunashooo..in eshvehashoooooodelam mikhad bokhoramet hamet konaaaaaaaaaamooooffff khodaaaaa hey del mibari to cheqaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 91 12:59
آفرین زرنگ خانوم خوشگل
مادر جون
21 مرداد 91 14:38
ای جانم دختر باهوش و دانشمند من هزار ماشاالله
مامان کوروش
21 مرداد 91 14:51
ای جان چقدر نازی تو عزیزم ماشالله
مامان آرتین
21 مرداد 91 16:30
به به چه دخمل نااااااااااازی خوشحال شدم از اینکه به ما سرزدین و با کمال میل لینکتون کردم
مامان آوین
21 مرداد 91 16:32
ژیلاراسخ
22 مرداد 91 2:04
مامان باران
22 مرداد 91 12:24
هزار ماشالله به دختر نازت
maman fataneh
22 مرداد 91 15:37
eyyyyyyyyyy jan cheghad to bala shodi
لاله مامان آندیا
22 مرداد 91 22:55
ای جانم. میگ میگ خیلی بامزه بود
مامانی درسا
24 مرداد 91 2:36
الهی من بگردم خیلی ماهه ماشاالله ..... انشاالله خدا براتون این گلی رو به سلامت نگه داره .....
مامان عسل
24 مرداد 91 8:22
هزار ماشالا به اين دختر ناز و خوش تيپ
عمه ی اریسا کوشمولو
31 مرداد 91 23:49
عزیییییییییزم ماشاااااااااااالا